Gmina Nowy Wiśnicz ogłasza przetarg
- Adres: 32-720 Nowy Wiśnicz, ul. Rynek
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 146 850 912 , fax. 146 850 911
- Data zamieszczenia: 2019-11-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowy Wiśnicz
ul. Rynek 38
32-720 Nowy Wiśnicz, woj. małopolskie
tel. 146 850 912, fax. 146 850 911
REGON: 54887300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowywisnicz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wyposażenia do klubu malucha w ramach zadania pn. "Utworzenie klubu malucha w miejscowości Stary Wiśnicz" w ramach resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 - Maluch + 2019. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup wyposażenia do klubu malucha w ramach zadania pn. "Utworzenie klubu malucha w miejscowości Stary Wiśnicz" w ramach resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 - Maluch + 2019. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 8 do SIWZ. 2. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Zamawiający zaleca aby Wykonawcy przeprowadzili wizję lokalną i powzięli we własnym zakresie wszelkie informacje niezbędne do właściwego sporządzenia oferty. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 3. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, wykonany przy użyciu bezpiecznych technologii oraz dopuszczony do stosowania w przedszkolach. 4. Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania bezpieczeństwa i higieny oraz posiadać odpowiednie certyfikaty lub atesty wymagane obowiązującymi przepisami prawa oraz posiadać oznaczenia CE. Produkty, które tego wymagają muszą posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi określone obowiązującymi normami i przepisami prawa. Dokumenty, potwierdzające ww. wymagania Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39161000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę stanowi wypełniony „Formularz Oferty ”- wg załącznika do SIWZ oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty:: 1) Zestawienie cenowe zgodnie z załącznikiem nr 2. 2. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami w Rozdz. VII pkt 1; 2) Zobowiązania wymagane postanowieniami w Rozdz. VIII pkt 2, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopi potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem Oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wg załącznika nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli przedszkolnych
Dodano: 2023-06-20 - Wyposażenie siedziby Przedszkola Integracyjnego wraz z pomieszczeniami dydaktycznymi, świetlicą środowiskową oraz kuchnią w Dąbrówce w ramach zadania pn.: „Przebudowa części budynku szkoły podstawowej na przedszkole integracyjne oraz kuchnię ze stołówką, nowe pomieszczenia dydaktyczne, świetlicę środowiskową wraz z instalacjami wewnętrznymi: wod-kan, c.o., gaz, elektryczną oraz windą na dz. nr 458/10, 458/13, 460/2, 461 obr. Dąbrówka, gmina Rzezawa”
Dodano: 2021-02-10 - Wyposażenie siedziby Przedszkola Integracyjnego wraz z pomieszczeniami dydaktycznymi, świetlicą środowiskową oraz kuchnią w Dąbrówce w ramach zadania pn.: „Przebudowa części budynku szkoły podstawowej na przedszkole integracyjne oraz kuchnię ze stołówką, nowe pomieszczenia dydaktyczne, świetlicę środowiskową wraz z instalacjami wewnętrznymi: wod-kan, c.o., gaz, elektryczną oraz windą na dz. nr 458/10, 458/13, 460/2, 461 obr. Dąbrówka, gmina Rzezawa”
Dodano: 2020-12-18 - „Dostawa wyposażenia na potrzeby projektu pn. ”Utworzenie żłobka w Brzeznej” współfinansowanego w ramach RPO Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 oraz Dostawa wyposażenia na potrzeby projektu pn. ”Wesołe Przedszkolaki w Gminie Podegrodzie” współfinansowanego w ramach RPO Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020” dot. mebli II
Dodano: 2019-11-13 - „Dostawa wyposażenia na potrzeby projektu pn. ”Utworzenie żłobka w Brzeznej” współfinansowanego w ramach RPO Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 oraz Dostawa wyposażenia na potrzeby projektu pn. ”Wesołe Przedszkolaki w Gminie Podegrodzie” współfinansowanego w ramach RPO Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020”.
Dodano: 2019-10-31 - Dostawa wyposażenia do przedszkola w ramach projektu pn. „Łąkta Górna przyjazna przedszkolakom”
Dodano: 2019-10-14 - Wyposażenie klubu dziecięcego w Leszczynie - Meble do sali zabaw, szatni i pomieszczenia socjalnego.
Dodano: 2019-09-20 - Dostawa wyposażenia do przedszkola publicznego w Łąkcie Górnej w ramach projektu pn. „Przebudowa budynku Przedszkola Samorządowego w m. Łąkta Górna szansą na dobry start małego dziecka”
Dodano: 2019-07-31 - „Dostawa sprzętu i pierwszego wyposażenia żłobka” w ramach zadania p.n. „ Przebudowa sali lekcyjnej z zapleczem sanitarnym , wraz ze zmianą sposobu użytkowania na pomieszczenia żłobka na działce nr ewid. 576/4 w Sędziszowej gm. Bobowa .”
Dodano: 2019-06-27 - Dostawa wyposażenia do pomieszczeń przedszkola w miejscowości Dzianisz w ramach projektu pn: „Zwiększenie dostępności do wychowa-nia przedszkolnego oraz poszerzenie oferty edukacyjnej przedszkola w Dzianiszu” – meble standardowe
Dodano: 2018-08-06