Przetargi.pl
Zakup wyposażenia do działu pralni tworzonego w Powiatowym Zakładzie Aktywności Zawodowej w Łysej Górze

Powiat Brzeski - Starostwo Powiatowe w Brzesku ogłasza przetarg

  • Adres: 32-800 Brzesko, Głowackiego 51
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146633111
  • Data zamieszczenia: 2023-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Brzeski - Starostwo Powiatowe w Brzesku
    Głowackiego 51
    32-800 Brzesko, woj. małopolskie
    tel. 146633111
    REGON: 851665060
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbrzeski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wyposażenia do działu pralni tworzonego w Powiatowym Zakładzie Aktywności Zawodowej w Łysej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia do działu pralni Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Łysej Górze.2. Zamówienie obejmuje:• Pralnico-wirówka przelotowa – 2szt• Magiel- 1szt• Suszarka – 2szt• Myjka ciśnieniowa, przemysłowa do ręcznego mycia wózków – 1szt• Profesjonalny stół do prasowania – 1szt• Stół do składania prania – 1szt• Waga przemysłowa – 1szt• Wózek pralniczy – 1szt• Centralny system dozowania – 1szt• Wózek transportowy- 10szt• Wózek transportowy plastikowy – 6szt• Pakowarka pozioma – 1szt• Pakowarka pionowa – 1szt• Regał jezdny na kołach z półkami – 5szt• Środki chemiczne do prania – 2 zestawy3. Wykonawca zapewnia, że przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy z produkcji nie starszej niż 2023r.4. Dostarczony sprzęt musi spełniać wszystkie parametry określone w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia zawarty w złożonej ofercie, być fabrycznie nowy i wolny od wad oraz posiadać nienaruszone cechy pierwszego opakowania.5. Dostawa musi być wykonana zgodnie z SWZ, przedmiotem zamówienia z obowiązującymi przepisami, złożoną ofertą oraz ustalonych niniejszą umową warunkach. Musi posiadać wszelkie niezbędne dopuszczenia do użytkowania w miejscu przeznaczenia.6. Do obowiązków Wykonawcy, będzie należało w szczególności:a) wykonanie podłączeń i podejść do istniejących instalacji wodnych, kanalizacyjnych, elektrycznych, niezbędnych do uruchomienia dostarczanego sprzętu, zgodnie z dokumentacją techniczno-rozruchową producentów poszczególnych urządzeń,b) naprawa wszelkich szkód powstałych w wyniku prac instalacyjnych, związanych z podłączeniem i uruchomieniem przedmiotu Umowy,c) bezpłatna dostawa, podłączenie, uruchomienie i wykonanie testów poprawnego działania przedmiotu Umowy,d) uporządkowanie terenu po zakończonych pracach,e) przeprowadzenie bezpłatnego instruktażu (szkolenia) w siedzibie Zamawiającego wskazanych przez Zamawiającego osób z zakresu obsługi i konserwacji Przedmiotu umowy w terminie wskazanym przez Zamawiającego,f) zapewnienie bezpłatnego serwisu gwarancyjnego i serwisu pogwarancyjnego na warunkach określonych niniejszą umową obejmującego Przedmiot umowy,g) przedmiot umowy musi posiadać wymagane prawem polskim atesty dopuszczające do stosowania na rynku polskim, zgodne z normami obowiązującymi w Polsce i Unii Europejskiej,h) dostarczenie wraz z dostawą wszelkich niezbędnych dokumentów wymaganych przy tego typu sprzęcie tj. dokumenty gwarancyjne, instrukcję obsługi, deklarację zgodności WE, atesty i inne dokumenty, instrukcje i pozwolenia określone prawem, które otrzyma od producenta przedmiotu umowy, dla zapewnienia Zamawiającemu prawidłowej eksploatacji przedmiotu umowy,i) dostarczenie aktualnego projektu technologicznego pralni uwzględniającego specyfikacje dostarczonych i zainstalowanych urządzeń,7. Wykonawca oświadcza, że Przedmiot Umowy spełnia wszelkie wymagania obowiązujące na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i posiada wszelkie dopuszczenia do użytkowania go na tym terytorium,8. Zamawiający zobowiązuje się do:a) zapewnienia stałej obecności lub możliwości łatwego i szybkiego (bezpośredniego) kontaktu z osobami odpowiedzialnymi za wdrożenie urządzeń,b) współdziałania z Wykonawcą w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu umowy.10. Wykonawca na przedmiot umowy udziela gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące licząc od daty podpisania protokołu odbioru.11. Rękojmia za wady przedmiotu umowy wynosi 24 miesięcy liczonych od daty podpisania protokołu odbioru .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39291000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną