Gmina Węgliniec ogłasza przetarg
- Adres: 59-940 Węgliniec, ul. Sikorskiego 3
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 77 11 435 , fax. 075 77 12 551
- Data zamieszczenia: 2012-07-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Węgliniec
ul. Sikorskiego 3 3
59-940 Węgliniec, woj. dolnośląskie
tel. 075 77 11 435, fax. 075 77 12 551
REGON: 23082141100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegliniec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wyposażenia do Domu Kultury w Jagodzinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Domu Kultury w Jagodzinie 2.Dostarczone wyposażenie musi być fabrycznie nowe, nieużywane, wykonane zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i dostarczone do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 3. Zamawiający wymaga aby oferowane wyposażenie objęte było co najmniej 24 miesięcznym okresem gwarancji i rękojmi. 4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, urządzenia i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania innych urządzeń niż określone w SIWZ należy dołączyć do oferty karty katalogowe tych urządzeń. 5. Ustala się następujące warunki płatności. 5.1. Podstawą rozliczenia jest wynagrodzenie ryczałtowe. 5.2. Wartość umowy może zostać podwyższona w drodze aneksu do umowy. 5.3. Wartość całkowita przedmiotu umowy ani ceny nie będą waloryzowane w okresie realizacji umowy 5.4. Należne wykonawcy wynagrodzenie będzie płatne po dostarczeniu wyposażenia i podpisaniu protokołu odbioru. 5.5. Płatność za fakturę VAT będzie dokonana przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego. 5. Postępowanie będzie rozstrzygnięte, jeżeli na wykonanie danego zadania zostanie złożona co najmniej jedna ważna oferta. 6. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391410002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wegliniec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia kuchni w Zespole Szkół w Bukowicach
Dodano: 2016-07-27 - Zakup i dostawa wyposażenia gastronomicznego ( akcesoria i urządzenia ) do kuchni oraz stołówki przy Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Rudnej
Dodano: 2015-08-20 - UMW/AZ/PN-55/14 Wykonanie, transport i montaż mebli kuchennych wraz z lodówką do zabudowy oraz blatów w biurach ochrony w budynku Centrum Naukowej Informacji Medycznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu przy ul. Marcinkowskiego 2-6, zgodnie z projektem aranżacji wnętrz
Dodano: 2014-08-05 - Modernizacja zaplecza kuchennego świetlicy w Królikowicach gm. Kobierzyce - dostawa i kompleksowy montaż sprzętu kuchennego wraz z remontem pomieszczenia na podstawie dokumentacji projektowo-technicznej - II POSTĘPOWANIE
Dodano: 2014-08-05 - UMW/AZ/PN-49/14 Wykonanie, transport i montaż mebli kuchennych wraz z lodówką do zabudowy oraz blatów w biurach ochrony w budynku Centrum Naukowej Informacji Medycznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu przy ul. Marcinkowskiego 2-6, zgodnie z projektem aranżacji wnętrz
Dodano: 2014-07-15 - Modernizacja zaplecza kuchennego świetlicy w Królikowicach gm. Kobierzyce - dostawa i kompleksowy montaż sprzętu kuchennego wraz z remontem pomieszczenia na podstawie dokumentacji projektowo-technicznej.
Dodano: 2014-07-08 - W10/ZP/06/14
Dodano: 2014-03-10 - Dostawa pieca konwekcyjno-parowego do pracowni gastronomicznych Regionalnej Szkoły Turystycznej w Polanicy-Zdroju
Dodano: 2013-12-10 - Dostawa wyposażenia do restauracji dydaktycznej Regionalnej Szkoły Turystycznej w Polanicy-Zdroju.
Dodano: 2013-11-29 - Dostawa i montaż urządzeń technologii kuchni w bloku żywieniowym w ramach Centrum Edukacyjno - Turystyczno - Sportowego w Krośnicach
Dodano: 2013-10-29