Przetargi.pl
„Zakup wyposażenia do Centrum Wsparcia Społecznego zlokalizowanego we Włocławku przy ul. Brzeska 27 / Piekarska 25.”

Dom Pomocy Społecznej przy ulicy Nowomiejskiej 19 we Włocławku ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Nowomiejska 19
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej przy ulicy Nowomiejskiej 19 we Włocławku
    ul. Nowomiejska 19
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    REGON: 005886445
  • Adres strony internetowej zamawiającego: dpswloclawek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup wyposażenia do Centrum Wsparcia Społecznego zlokalizowanego we Włocławku przy ul. Brzeska 27 / Piekarska 25.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1 – Dostawa mebli na wymiar i gotowych: 1) szafki skrytkowe – 32 szt.;2) krzesło z podłokietnikiem – 84 szt.;3) krzesło – 19 szt.;4) stół kuchenny centralny – 3 szt.;5) stół konferencyjny – 24 szt.;6) szafa narzędziowa – warsztatowa – 1 szt.;7) szafa narzędziowa – 1 szt.;8) krzesło biurkowe – obrotowe – 1 szt.;9) krzesło biurowe obrotowe – 7 szt.;10) szafa gospodarcza – 3 szt.;11) łóżko rehabilitacyjne z materacem – 4 szt.;12) szafka przyłóżkowa – 4 szt.;13) krzesło z obiciem – 24 szt.;14) łóżko/tapczan – 8 szt.;15) fotel z funkcją relaks – 11 szt.;16) sofa minimum 2-osobowa – 4 szt.;17) regał magazynowy – 5 szt.;18) szafka pod umywalkę (pralnia) – 1 szt.;19) blat pod umywalkę – 1 szt.;20) meble w zabudowie indywidualnej – aneks kuchenny (0.07) według rysunku M-2 – 1 zestaw;21) szafa biurowa – 12 szt.;22) szafka metalowa aktowa – 5 szt.;23) biurko – 8 szt.;24) szafa na klucze – 1 szt.;25) regał do korespondencji – 1 szt.;26) kontener biurkowy – 5 szt.;27) zabudowa mebli medycznych do pokoju opiekunek – 1 szt.;28) szafa ubraniowa na wymiar 90 cm – 11 szt.;29) komoda pod tv ( zabudowa indywidualna) – 12 szt.;30) stół 75x75 – 13 szt.;31) zestaw mebli kuchennych (zabudowa indywidualna) – 4 szt.;32) szafa ubraniowa na wymiar 110 cm – 2 szt.;33) szafka nocna – 8 szt.;34) zestaw mebli kuchennych (zabudowa indywidualna) – 8 szt.;35) szafa ubraniowa na wymiar 150 cm – 3 szt.;36) szafa ubraniowa na wymiar 125 cm – 1 szt.;37) szafa ubraniowa na wymiar 155 cm – 1 szt.; 38) szafa ubraniowa na wymiar 80 cm – 1 szt.;39) szafa ubraniowa na wymiar 60 cm – 1 szt.;40) szafka pod umywalkę (pomieszczenie sprzątaczek) – 1 szt.;41) meble kuchenne zestaw (pokój socjalny) – 1 szt.;42) szafa aktowa – 5 szt.;43) stół 80x80 – 2 szt.;44) regał – 3 szt.;45) komoda z szafką i szufladami – 11 szt.;46) stół 60x80 – 5 szt.; 47) szafka nad pralką – 12 szt.;48) regał łazienkowy wiszący – 8 szt.;49) słupek zamknięty – 5 szt.Specyfikację mebli, w szczególności meble pod zabudowę do wykonania na wymiar (m.in.12 aneksów kuchennych, szaf ubraniowych) zawierają projekty aranżacji wnętrz, zawarte w tomie II załączonej dokumentacji projektowej:• RZUT PIWNICY (POZIOM -1) UKŁAD MEBLI Rys. PW-1• RZUT PARTERU (POZIOM 0) UKŁAD MEBLI Rys. PW-2• RZUT 1 PIĘTRA (POZIOM 1) UKŁAD MEBLI Rys. PW-3• RZUT 2 PIĘTRA (POZIOM 2) UKŁAD MEBLI Rys. PW-4• WYKAZ ELEMENTÓW WYPOSAŻENIA Rys. PW-5• Meble w zabudowie indywidualnej szczegóły Rys. M-1.1• Meble w zabudowie indywidualnej szczegóły Rys. M-1.2• Meble w zabudowie indywidualnej szczegóły Rys. M-1.3• Meble w zabudowie indywidualnej ANEKS KUCHENNY (0.07) Rys. M-2• Meble w zabudowie indywidualnej POKÓJ OPIEKUNEK (0.16) Rys. M-3• Meble w zabudowie indywidualnej MIESZKANIE CHRONIONE (0.18) Rys. M-4• Meble w zabudowie indywidualnej MIESZKANIE CHRONIONE (0.19) Rys. M-5• Meble w zabudowie indywidualnej MIESZKANIE CHRONIONE (0.20) Rys. M-6• Meble w zabudowie indywidualnej MIESZKANIE CHRONIONE (1.03) Rys. M-7• Meble w zabudowie indywidualnej MIESZKANIE CHRONIONE (1.04) Rys. M-8• Meble w zabudowie indywidualnej MIESZKANIE CHRONIONE (1.05) Rys. M-9• Meble w zabudowie indywidualnej MIESZKANIE CHRONIONE (1.06) Rys. M-10• Meble w zabudowie indywidualnej MIESZKANIE CHRONIONE (1.07) Rys. M-11• Meble w zabudowie indywidualnej MIESZKANIE CHRONIONE (1.10) Rys. M-12• Meble w zabudowie indywidualnej MIESZKANIE CHRONIONE (1.11) Rys. M-13• Meble w zabudowie indywidualnej MIESZKANIE CHRONIONE (1.12) Rys. M-14• Meble w zabudowie indywidualnej MIESZKANIE CHRONIONE (1.13) Rys. M-15• Meble w zabudowie indywidualnej POMIESZCZENIE SPRZĄTACZEK (2.03) Rys. M-16• Meble w zabudowie indywidualnej POMIESZCZENIE SOCJALNE (2.05) Rys. M-1.Zadanie nr 2 – Dostawa sprzętu medycznego:1) kozetka do pokoju opiekunów – 1 szt.;2) łóżko rehabilitacyjne z dzieloną barierą i wyciągiem – 4 szt.;3) chwytak dla seniora – prosty, 90 cm –12 szt.;4) przenośna podpora do wstawania – 14 szt.;5) rower stacjonarny poziomy – 2 szt.;6) mata podłogowa do ćwiczeń 180 cm – 13 szt.;7) materac rehabilitacyjny 3-częściowy – 5 szt.;8) mata korekcyjno-masująca duża – 5 szt.;9) krzesło do masażu składane – 2 szt.;10) pionizator – 1 szt.;11) taśma rehabilitacyjna o minimalnej sile oporu – 5 szt.;12) taśma rehabilitacyjna o średniej sile oporu – 5 szt.;13) taśma rehabilitacyjna o maksymalnej sile oporu – 5 szt.;14) wielofunkcyjny stół rehabilitacyjny łamany (elektryczny) – 1 szt.;15) PUR przyłóżkowe urządzenie rehabilitacyjne – 1 szt.;16) steper – 3 szt.;17) hula-hop – 10 szt.;18) platforma obrotowa – 1 szt.;19) waga wielofunkcyjna – 1 szt.;20) rotor zespolony do ćwiczeń – 2 szt.;21) rozgwiazda do gimnastyki pleców – 12 szt.;22) walec z wypustkami do masażu – 5 szt.;23) piłka z wypustkami – 5 szt.;24) piłka do aktywności sensorycznej średnica 55cm – 5 szt.;25) piłka do aktywności sensorycznej średnica 75cm – 5 szt.;26) piłka z pvc 110 – 5 szt.;27) piłka sensoryczna midi – 5 szt.;28) półkule sensoryczne do ćwiczeń (zestaw) – 10 szt.;29) elastyczny trójkąt do treningu dłoni – 10 szt.;30) tablica do ćwiczeń manualnych – 2 szt.;31) termometr bezdotykowy – 2 szt.;32) ciśnieniomierz elektroniczny – 2 szt.Zadanie nr 3 – Dostawa sprzętu RTV i AGD:1) telewizor min. 83”, 4K Ultra HD, 3840x2160, Smart TV, WiFi, z uchwytem mocującym do ściany – 1 szt.;2) kolumna nagłaśniający naścienna min. 6 szt. – 1 zestaw;3) 2 mikrofony doręczne z nadajnikiem, 1 odbiornik oraz zasilacz– 1 zestaw;4) telefon analogowy, 1 słuchawka, baza ładująca, kolor czarny – 7 szt.;5) telewizor 43", 4K Ultra HD, 3840x2160, LCD-LED, HDR, Smart TV lub Androind TV, WiFi – 12 szt6) telewizor 55", 4K 3840-2160,OLED lub QLED, HDR, Smart TV lub Androind TV, WiFi, z uchwytem mocującym do ściany – 3 szt.;7) pralka automatyczna o ładowności min. 10 kg – 1 szt.;8) żelazko – 2 szt.;9) kuchenka – piekarnik elektryczny z płytą indukcyjną – 1 szt.;10) szafa chłodnicza przeszklona – 1 szt.;11) kuchenka mikrofalowa z funkcją grilla – 2 szt.;12) zmywarko-wyparzarka – 1 szt.;13) czajnik elektryczny – 12 szt.14) automatyczny ekspres do kawy – 1 szt.;15) ciśnieniowy ekspres do kawy – 1 szt.;16) chłodziarka farmaceutyczna – 1 szt.;17) kuchenka elektryczna czteropalnikowa indukcyjna – 12 szt.;18) chłodziarko/lodówka o wysokości dla potrzeb osoby niepełnosprawnej – 13 szt.;19) kuchenka mikrofalowa – 1 szt.20) pralka automatyczna – 12 szt.Zadanie nr 4 – Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania:1) laptop 15,6” – 8 szt.;2) oprogramowanie Microsoft Office Home & Business 2021 box – 8 szt.;3) drukarka monochromatyczna – 3 szt.;4) urządzenie wielofunkcyjne, laserowe, kolorowe, duplex, lan, wydruk format A3 – 1 szt.;5) drukarka etykiet - termotransferowa, monochromatyczna – 1 szt.Zadanie nr 5 – Dostawa drobnego wyposażenia:1) zestaw wyposażenia toalet w mieszkaniach chronionych wspieranych składający się z :a. dozownik do mydła 400 ml – 12 szt.;b. wieszak na papier toaletowy wraz z wiszącą szczotką WC – 12 szt.;c. zestaw 2 wieszaków ściennych na ręczniki – 12 kpl;d. kosz na śmieci zamykany na pedał – 12 szt.;e. lustro uchylne dla niepełnosprawnych z uchwytem – 12 szt.;f. miska plastikowa 20-30 l – 12 szt.;g. zestaw 3 koszyczków plastikowych różnej wielkości do przechowywania – 12 kpl.;Wymagane, zachowanie takiej samej kolorystyki elementów z pvc w jednym kolorze do tej samej toalety.2) zestaw wyposażenia toalet ogólnodostępnych i personelu, składający się z:a. dozownik do mydła bezprzewodowy na baterie, na wkłady – 7 szt.;b. podajnik do ręczników papierowych zamykany okrągły – 7 szt.;c. szczotka WC wisząca – 6 szt.;d. lustro uchylne dla niepełnosprawnych z uchwytem – 6 szt.;e. dozownik do papieru toaletowego, zamykany – 6 szt.;f. kosz na śmieci 30 l (zamykany, z pedałem) – 6 szt.;Wymagane, zachowanie takiej samej kolorystyki elementów z pvc w jednym kolorze do tej samej toalety.3) zestaw bielizny do mieszkań chronionych wspieranych, składający się z:a. kołdra 140x200 cm całoroczna, antyalergiczna – 12 szt.;b. poduszka 80x80 cm antyalergiczna – 12 szt.;c. poduszka 40x40 cm w powłoczce bawełnianej – 12 szt.;d. pościel hotelowa 140x200 cm (poszewka na poduszkę i na kołdrę) – 24 kpl.;e. prześcieradło hotelowe 90x200 cm – 24 szt.;f. prześcieradło frotte na gumkę na łóżko rehabilitacyjne – 8 szt.;g. koc 140x200 cm – 12 szt.;h. komplet ręczników frotte: średni 50x90 cm, duży 70x130 cm – 24 kpl.;i. komplet 2 chłonnych bawełnianych ręczników kuchennych 50x90 cm – 12 kpl.;4) zestaw naczyń i garnków do mieszkań chronionych wspieranych, składający się z:a. komplet garnków w składzie: 2 garnki z pokrywami (mały i średni), rondel z pokrywą, patelnia – 12 kpl.;b. czajnik z gwizdkiem ok. 2 l – 12 szt.;c. komplet naczyń w składzie: talerz płaski duży, talerz płaski mały, talerz deserowy, talerz głęboki, komplet 3 miseczek różnej wielkości, 2 półmiski) – 12 kpl.;d. komplet naczyń do napojów w składzie: 2 filiżanki ze spodkiem, 2 kubki z uchem, 2 szklanki z uchem, 2 szklanki do napojów – 12 kpl.;e. komplet noży kuchennych w składzie 4 noży rożnej wielkości – 12 kpl.;f. komplet sztućców w składzie: łyżka do zupy -2 szt., widelec – 2 szt., nóż – 2 szt., łyżeczka – 4 szt., – 12 kpl.;g. komplet desek do krojenia 3 szt. różnej wielkości – 12 kpl.;h. komplet solniczka i pieprzniczka oraz cukiernica – 12 kpl.;i. zestaw przyborów kuchennych (durszlak, łyżka wazowa, łopatka, tarka, łyżka szumowa, praska do czosnku, otwieracz do puszek, deska do krojenia, tłuczek, chlebak) – 12 kpl.;5) zestaw naczyń do aneksu kuchennego, składający się z:a. warnik do wody 10 l – 5 szt.;b. termosy nierdzewne min. 1,5 l – 10 szt.;c. zastawa stołowa z porcelany: talerz płaski, talerz głęboki, talerz deserowy, – 70 kpl.;d. kubek z uchem porcelanowy 250 ml – 70 szt.;e. filiżanka ze spodkiem z porcelany – 70 kpl.;f. szklanki do napojów – 100 szt.;g. zestaw sztućców w składzie: łyżka do zupy - 1 szt., widelec – 1 szt., nóż – 1 szt., łyżeczka – 2 szt., – 70 kpl.;h. komplet noży kuchennych w składzie 4 noży rożnej wielkości – 4 kpl.;i. komplet naczyń z porcelany: półmisek 1 szt., miseczka do przystawek 2 szt., - 70 kpl.;j. komplet desek do krojenia 3 szt. różnej wielkości – 3 kpl.;k. komplet solniczka i pieprzniczka oraz cukiernica – 10 kpl.;l. zestaw 4 mis ze stali nierdzewnej różnej wielkości – 4 kpl.;m. zestaw przyborów kuchennych (durszlak, łyżka wazowa, łopatka, tarka, łyżka szumowa, praska do czosnku, otwieracz do puszek, deska do krojenia, tłuczek, chlebak) – 4 kpl.;6) zestaw drobnego sprzętu do mieszkań chronionych wspieranycha. lampka nocna, stołowa 1 led – 12 szt.;b. zegar ścienny ok. 25 cm. średnicy na baterie – 12 szt.;c. suszarka na pranie wolnostojąca 160 cm – 12 szt.;d. suszarka do naczyń nablatowa – 12 szt.;e. zestaw szufelka+zmiotka – 12 kpl.;7) zestaw drobnego wyposażenia CWS:a. deska do prasowania – 2 szt.;b. wieszak na ubrania plastikowy – 100 szt.;c. stojak metalowy na kółkach – 1 szt.;d. lustro srebrne w wąskiej ramie 100 x 200 – 2 szt.;e. kosz na śmieci 30 l (zamykany, z pedałem) – 8 szt.;f. kosz na śmieci 68 l (zamykany z pedałem) – 4 szt.;g. lampka biurkowa na wysięgniku – 8 szt.;h. apteczka pierwszej pomocy z wyposażeniem (dla 30 osób) - 2 szt.i. tablica korkowa 1200 x 900 mm – 2 szt.;j. pompka do piłki – 2 szt.;k. gry planszowe różne (w op.) – 10 szt.;l. kwiaty doniczkowe wewnętrzne min. 150 cm – 6 szt.;m. kwiaty doniczkowe wewnętrzne w podłużnych donicach do ustawienia na półpiętrach wzdłuż okien na szerokość klatki schodowej, wysokość donicy min 120 cm – 1 zestaw.Zadanie nr 6 – Dostawa sprzętu gospodarczego:1) suszarka bębnowa – 1 szt.;2) wózek serwisowy do sprzątania – 2 szt.;3) odkurzacz wielofunkcyjny – 2 szt.;4) zestaw do zamiatania samozamykający – 4 szt.;5) myjka do okien – 3 szt.6) skrzynka na klucze przeszklona, zamykana, wisząca – min 160 kluczy z opisem - 1 szt.7) kosz na pranie 30 l – 3 szt.;8) drabina aluminiowa 5 stopniowa – 2 szt.;9) drabina aluminiowa 3 stopniowa – 2 szt.;10) kosiarka spalinowa – 1 szt.;11) podkaszarka spalinowa – 1 szt.;12) wąż do podlewania na wózku bębnowym 100 m – 1 zestaw;13) skrzynka narzędziowa z wyposażeniem (min. 150 elementów)– 1 kpl.;14) duży grill węglowy mobilny z rusztem min.: 70 x 30 cm z pokrywą – 2 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.3) sytuacji finansowej lub ekonomicznej:Dla zadania 1: Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że posiada opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości min. 100 000,00 zł;Dla zadania 3 i 4: Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że posiada opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości min. 50 000,00 zł;Dla zadania 2, 5 i 6: Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Dla zadania 1: Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną dostawę zrealizowaną lub realizowaną w ramach jednej umowy polegającej na wykonaniu, dostawie i montażu mebli o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, wraz z załączeniem dowodów określających czy ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie.Dla zadania 2,3,4,5,6: Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.2. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt 1 zostaną spełnione wyłącznie jeżeli:a) w przypadku określonym w pkt 1 ppkt 3 SWZ, chociaż jeden z Wykonawców lub podmiotów udostępniających zasoby spełni warunek samodzielnie lub łącznie spełnią warunek, tj. będą posiadać łączną wartość ubezpieczenia na kwoty określone w SWZ,b) w przypadku określonym w pkt 1 ppkt 4 SWZ chociaż jeden z Wykonawców lub podmiotów udostępniających zasoby spełni warunek samodzielnie. Nie sumuje się doświadczenia zawodowego – argumentacja na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 7 sierpnia 2014 r. [sygn. akt: KIO 1495/14]).4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tychz wykonawców, którzy wykonają dostawy lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.5. W przypadku, o którym mowa w pkt. 4, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.6. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.7. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają dostawy lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.8. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór pisemnego zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do SWZ.9. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt. 8, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:• zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;• sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;• czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polegaw odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.10. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.11. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziałuw postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotemlub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.12. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-25

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach