Przetargi.pl
zakup wyposażenia dla sali odpraw i szkoleń Zespołów Ratownictwa Medycznego w przed. zad.pn.Zwiększenie bezpieczeństwa zdrowotnego w Regionie Bieszczadzkim przez rozbudowę SOR w Sanoku, zakup sprzętu medycznego i budowę lądowiska dla helikopterów. w ramach projektu unijnego zgodnie z umową o dof. nrUDA-POIS.12.01.00-00-254/08-00, w ramach projektu un.nrWND - POIS.12.01.00-00-254/08 w ramach dz. 12.1-Rozwój systemu ratownictwa medycznego priorytetu XII-Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 38-500 Sanok, ul. 800-lecia 26
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4656290 , fax. 013 4656290
  • Data zamieszczenia: 2010-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. 800-lecia 26 26
    38-500 Sanok, woj. podkarpackie
    tel. 013 4656290, fax. 013 4656290
    REGON: 37044434500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zozsanok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup wyposażenia dla sali odpraw i szkoleń Zespołów Ratownictwa Medycznego w przed. zad.pn.Zwiększenie bezpieczeństwa zdrowotnego w Regionie Bieszczadzkim przez rozbudowę SOR w Sanoku, zakup sprzętu medycznego i budowę lądowiska dla helikopterów. w ramach projektu unijnego zgodnie z umową o dof. nrUDA-POIS.12.01.00-00-254/08-00, w ramach projektu un.nrWND - POIS.12.01.00-00-254/08 w ramach dz. 12.1-Rozwój systemu ratownictwa medycznego priorytetu XII-Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia dla sali odpraw i szkoleń Zespołów Ratownictwa Medycznego w przedmiocie zadania pn.Zwiększenie bezpieczeństwa zdrowotnego w Regionie Bieszczadzkim przez rozbudowę SOR w Sanoku, zakup sprzętu medycznego i budowę lądowiska dla helikopterów. w ramach projektu unijnego zgodnie z umową o dofinansowanie nr UDA-POIS.12.01.00-00-254/08-00, w ramach projektu unijnego nr WND - POIS.12.01.00-00-254/08 w ramach działania 12.1 - Rozwój systemu ratownictwa medycznego priorytetu XII- Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 tj. a) Telewizor LCD wraz z wspornikiem ściennym b) Wizualizer c) zestaw kina domowego d) komputer - zestaw multimedialny e) Manekiny (fantomy) do ćwiczeń Wspólny słownik zamówień CPV: 32.32.46.00-6 telewizory cyfrowe 30.19.12.00-6 rzutniki do przeźroczy 32.34.30.00-9 wzmacniacze, 34.34.24.12-3 głośniki , 32.33.34.00-0 odtwarzacze wideo 30.21.33.00-8 komputer biurkowy 35.11.21.00-3 manekiny do ćwiczeń na wypadek sytuacji awaryjnych z podziałem przedmiotu zamówienia na 4 zadania. Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 oraz załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia (zadanie nr 1,2,3,4) we własnym zakresie i na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego. Oferowany wyrób musi być: fabrycznie nowy, rok produkcji 2010, wolny od wad fizycznych i prawnych, dopuszczony do obrotu i używania w Polsce, odpowiednio oznakowany i posiadać wymagane prawem certyfikaty bezpieczeństwa, posiadać minimum 24 miesięczną gwarancję, posiadać dokumentację techniczną w języku polskim, niezbędną do normalnego korzystania przez Zamawiającego z wyboru, jak: gwarancje, instrukcje, opisy techniczne, schematy, itp. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych tj. innych niż wskazane w siwz pod warunkiem, że zaproponowane zamienniki będą równoważne pod względem parametrów technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w szczególności wykazania przez Wykonawcę, iż wyrób przez niego zaproponowany jest istotnie równoważny z wymaganym przedstawionym w opisie przedmiotu zamówienia. 3.Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323246006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsanok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach