Przetargi.pl
Zakup wyposażenia dla Przedszkola w Śmiglu

Gmina Śmigiel ogłasza przetarg

  • Adres: 64-030 Śmigiel, pl. Wojska Polskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 180 003, , fax. 655 189 823
  • Data zamieszczenia: 2020-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Śmigiel
    pl. Wojska Polskiego 6
    64-030 Śmigiel, woj. wielkopolskie
    tel. 655 180 003, , fax. 655 189 823
    REGON: -0000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.smigiel.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wyposażenia dla Przedszkola w Śmiglu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wyposażenia dla Przedszkola w Śmiglu: a) PAKIET I – zakup wyposażenia sal: - Wykonawca w ramach przedmiotowego zamówienia zobligowany jest do dostarczenia mebli i wyposażenia sal Przedszkola w Śmiglu, dokona ich rozładunku, wniesienia do pomieszczeń wskazanych przez Dyrektora Przedszkola oraz montażu, ustawienia i wypoziomowania. - Dostarczone meble i wyposażenie muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i wolne od obciążeń prawami osób trzecich. - Dostarczone meble muszą odpowiadać wymaganiom norm PN-EN oraz posiadać certyfikat wyrobu bezpiecznego i dobrej jakości. - Zaoferowane meble i wyposażenie powinny spełniać wszystkie wymienione w SIWZ warunki. b) PAKIET II – zakup wyposażenia kuchni: - Wykonawca w ramach przedmiotowego zamówienia zobligowany jest do dostarczenia mebli, wyposażenia oraz sprzętu AGD do pomieszczeń kuchennych w Przedszkolu w Śmiglu, dokona ich rozładunku, wniesienia do pomieszczeń wskazanych przez Dyrektora Przedszkola oraz montażu, ustawienia i wypoziomowania. - Dostarczone meble, wyposażenie oraz sprzęt AGD muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i wolne od obciążeń prawami osób trzecich. - Zaoferowane meble, wyposażenie oraz sprzęt AGD powinny spełniać wszystkie wymienione w SIWZ warunki. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Części III niniejszej IDW – Opis przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń technicznych oraz elementów wyposażenia równoważnych opisywanych w Części III IDW – Opis przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego w Części III IDW – opis przedmiotu zamówienia jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia techniczne i elementy wyposażenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz zostać zweryfikowane i zatwierdzone przez Zamawiającego. 5. W przypadku, gdy w Części III IDW – Opis przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa handlowa czy znak towarowy materiału, urządzenia technicznego lub elementu wyposażenia, to charakteryzujące tak opisany materiał, urządzenie techniczne lub element wyposażenia parametry i cechy techniczne oraz posiadane atesty i certyfikaty stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych. 6. Powołując się na art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 7. Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia można pobrać ze strony internetowej www.bip.smigiel.pl (zakładka: zamówienia publiczne).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach