Szpital Miejski Specjalistyczny im. Gabriela Narutowicza w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31202 Kraków, ul. Prądnicka
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 25 78 291 , fax. 012 25 78 292, 2578229
- Data zamieszczenia: 2018-08-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski Specjalistyczny im. Gabriela Narutowicza w Krakowie
ul. Prądnicka
31202 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 25 78 291, fax. 012 25 78 292, 2578229
REGON: 35720766400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.narutowicz.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wyposażenia dla potrzeb Oddziału Dziecięcego w SMS im. G. Narutowicza w Krakowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup wyposażenia dla potrzeb Oddziału Dziecięcego w SMS im. G. Narutowicza w Krakowie. Zamówienie podzielone jest na 13 części. Pakiet 1 - Fotel do pobierania krwi u dzieci,Pakiet 2 - Wózek do przewożenia chorych w pozycji siedzącej, Pakiet 3 - Szafka przyłóżkowa, Pakiet 4 - Regał na nocniki, Pakiet 5 - Stolik zabiegowy ze stali nierdzewnej, na kółkach, Pakiet 6 - Meble, Pakiet 7 - Krzesło konferencyjne i fotel biurowy, Pakiet 8 - Fotele, sofy, Pakiet 9 -Chłodziarko - zamrażarka, Pakiet 10 - Stolik do przewijania niemowląt, Pakiet 11 - Kosze, Pakiet 12 - Szafa na leki, Pakiet 13 - LODÓWKA NA KREW I PŁYNY. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Dla zadania częściowego nr 1: 24.00 PLN (słownie: dwadzieścia cztery 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: 29.00 PLN (słownie: dwadzieścia dziewięć 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 3: 190.00 PLN (słownie: sto dziewięćdziesiąt 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 4: 36.00 PLN (słownie: trzydzieści sześć 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 5: 73.00 PLN (słownie: siedemdziesiąt trzy 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 6: 1 000.00 PLN (słownie: jeden tysiąc 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 7: 265.00 PLN (słownie: dwieście sześćdziesiąt pięć 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 8: 155.00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt pięć 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 9: 29.00 PLN (słownie: dwadzieścia dziewięć 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 10: 77.00 PLN (słownie: siedemdziesiąt siedem 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 11: 32.00 PLN (słownie: trzydzieści dwa 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 12: 36.00 PLN (słownie: trzydzieści sześć 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 13: 180.00 PLN (słownie: sto osiemdziesiąt 00/100 PLN)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Załącznik 1 do SIWZ (dotyczy pakietu na który składana jest oferta) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Formularz ofertowy – załącznik 2 do SIWZ - wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia dokumentu) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji działalności gospodarczej. Informacja wykonawcy o obowiązku podatkowym - Załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w punkcie 8.1.1 SIWZ oraz wypełnia Załącznik nr 6 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DZP.271.22.2024 DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO -POMPY INFUZYJNEJ OBJĘTOŚCIOWEJ
Dodano: 2024-07-10 - „Dostawa aparatu USG dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie”
Dodano: 2024-06-14 - Sukcesywne dostawy implantów stomatologicznych
Dodano: 2024-06-06 - „Sukcesywne dostawy materiałów stomatologicznych, narzędzi stomatologicznych, implantów i materiałów ortodontycznych”
Dodano: 2024-06-02 - „Jednorazowa dostawa sprzętu medycznego – systemy do maszynowego opracowania kanałów korzeniowych i systemy do termicznej obturacji”
Dodano: 2024-06-02 - Sukcesywne dostawy implantów stomatologicznych
Dodano: 2024-06-02 - „Jednorazowa dostawa sprzętu medycznego” realizowana w ramach zadania inwestycyjnego, które jest współfinansowane z dotacji z budżetu Województwa Małopolskiego.
Dodano: 2024-05-20 - Dostawa sprzętu medycznego oraz dzierżawa urządzenia wraz z dostawą sond, znaczników i markerów tkankowych
Dodano: 2024-05-17 - Sukcesywne dostawy implantów stomatologicznych
Dodano: 2024-05-14 - „Jednorazowa dostawa sprzętu medycznego – systemy do maszynowego opracowania kanałów korzeniowych i systemy do termicznej obturacji”
Dodano: 2024-05-12