Dzielnicowy Dom Kultury "Bronowice" ogłasza przetarg
- Adres: 20-320 Lublin, ul. Krańcowa 106
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 744 16 38, 442 74 44 , fax. 81 744 16 38
- Data zamieszczenia: 2015-10-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dzielnicowy Dom Kultury "Bronowice"
ul. Krańcowa 106 106
20-320 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 744 16 38, 442 74 44, fax. 81 744 16 38
REGON: 00104174500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://ddkbronowice.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup wyposażenia dla filii DDK Bronowice przy ul. Olchowej 8 w Lublinie V części. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia dla filii DDK Bronowice przy ul. Olchowej 8 w Lublinie V części. Zakres zamówienia obejmuje: Część I: kompleksowy wystrój wnętrz: zakup, dostawa i montaż umeblowania, zlewu, puzzli piankowych, rolet i opraw oświetleniowych, malowanie wieszaków. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 a do SIWZ, Część II: sprzęt muzyczny: zakup, dostawa fortepianu i ławy do fortepianu. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 b do SIWZ, Część III: wyposażenie konferencyjne i widowiskowe: zakup, dostawa projektora, 2 ekranów projekcyjnych, tablicy suchościeralnej. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 c do SIWZ, Część IV: sprzęt komputerowy RTV i AGD: zakup, dostawa i montaż sprzętu agd, 2 telewizorów, switcha i centralki telefonicznej. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 d do SIWZ, Część V: okotarowanie sceny: zakup, dostawa i montaż kulis scenicznych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 e do SIWZ. 3.3.1.Wykonawca zobowiązany jest do bieżącej współpracy z innymi wykonawcami, realizującymi zamówienie na wykonanie remontu budynku filii Dzielnicowego Domu Kultury Bronowice zlokalizowanego przy ul. Olchowej 8 w Lublinie. Kody CPV: 39100000-3 Meble 32322000-6 Urządzenia multimedialne 31524000-5 Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne 39221000-7 Sprzęt kuchenny 32540000-0 Centrale 37310000-4 Instrumenty muzyczne 39150000-8 różne meble i wyposażenie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Skrócenie terminu realizacji zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lublin.eu/bip/ddkb/index.php?t=200&fid=9189
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli dla Oddziału ZUS w Rzeszowie
Dodano: 2016-07-27 - Zakup, dostawa, wniesienie oraz montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa mebli dla Oddziałów ZUS w Biłgoraju i Kielcach
Dodano: 2016-07-21 - Dostawy szaf metalowych ubraniowych. Sprawa znak: ZP.3520/22/16
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie nr sprawy UM-ZP-262-39/16
Dodano: 2016-07-08 - BZP/PN/44/2016 - Dostawa i montaż wyposażenia szatni sportowych, szatni ogólnych oraz pomieszczenia socjalnego w budynku hali sportowej Politechniki Lubelskiej
Dodano: 2016-07-01 - Dostawa mebli wraz z montażem do jednostek UMCS w Lublinie, (oznaczenie sprawy: PN/45-2016/DOP- p)
Dodano: 2016-06-27 - zakup mebli -Zp/pn/59/2016
Dodano: 2016-06-13 - Zakup i montaż mebli do pracowni symulatorowej
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa wraz z montażem mebli do jednostek UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/17-2016/DOP-p)
Dodano: 2016-04-15