Gmina Miasto Pionki ogłasza przetarg
- Adres: 26-670 Pionki, Aleja Jana Pawła II 15
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 48 3414 201 , fax. 48 3414 204
- Data zamieszczenia: 2013-04-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pionki
Aleja Jana Pawła II 15 15
26-670 Pionki, woj. mazowieckie
tel. 48 3414 201, fax. 48 3414 204
REGON: 00052537500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pionki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wyposażenia budynku Kasyna - dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia multimedialnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i uruchomieniem wyposażenia multimedialnego w budynku Kasyna w Pionkach - wg opisów i wymagań opisanych w załączniku nr 3 do SIWZ. 2. Sprzęt ma być nowy, nieużywany. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania minimalne zawarte są w załączniku nr 3 do SIWZ. 3. Wykonawca obowiązany jest do zainstalowania dostarczonego sprzętu w budynku Kasyna, jego konfiguracji, uruchomienia i przekazania Zamawiającemu w pełni gotowego i sprawnego do użytkowania. 4. Gwarancja - 24 miesiące. Gwarancja jakości obowiązuje od daty odbioru końcowego dostaw. 5. Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe, służące doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia, i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach jakościowych i funkcjonalnych nie gorszych niż wskazane. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323220006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1.200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pionki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu multimedialnego z podziałem na trzy części
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa projektorów multimedialnych wraz z instalacją i konfiguracją. Znak sprawy: AEZ/S-071/2016
Dodano: 2016-04-22 - Sukcesywne dostawy projektorów multimedialnych, w podziale na pakiety. Znak sprawy: AEZ/S-040/2016
Dodano: 2016-03-09 - Dostawa sprzętu komputerowego, w podziale na pakiety
Dodano: 2016-02-05 - Dostawa wraz z montażem sprzętu multimedialnego dla Sali muzycznej - drugie postępowanie
Dodano: 2016-02-01 - DOSTAWA DOPOSAŻENIA STANOWISK LABORATORIUM LOGISTYKI
Dodano: 2016-01-12 - Sukcesywne dostawy projektorów multimedialnych, monitorów i urządzeń wielofunkcyjnych, w podziale na pakiety. Znak sprawy: AEZ/S-181/2015
Dodano: 2015-12-10 - DOSTAWA DOPOSAŻENIA STANOWISK LABORATORIUM LOGISTYKI
Dodano: 2015-12-09 - Dostawa panelu wizualizacji obrazów wielkoformatowych
Dodano: 2015-12-08 - DOSTAWA DOPOSAŻENIA STANOWISK LABORATORIUM LOGISTYKI
Dodano: 2015-11-17