Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 38-500 Sanok, ul. 800-lecia 26
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4656290 , fax. 013 4656290
- Data zamieszczenia: 2011-06-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. 800-lecia 26 26
38-500 Sanok, woj. podkarpackie
tel. 013 4656290, fax. 013 4656290
REGON: 37044434500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: zozsanok.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wyposażenia biurowego i meblowego dla Oddziału Kardiologii w ramach zadania Modernizacja SPZOZ w Sanoku - alokacja Oddziału Kardiologii - profilaktyka, diagnostyka i leczenie chorób układu krążenia zgodnie z umową o dofinansowanie nr UDA-RPPK.05.02.00-18-009- 09-00, w ramach projektu unijnego Osi Priorytetowej 5 Infrastruktura publiczna Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia biurowego i meblowego dla oddziału kardiologii w ramach zadania Modernizacja SPZOZ w Sanoku - alokacja Oddziału Kardiologii - profilaktyka, diagnostyka i leczenie chorób układu krążenia zgodnie z umową o dofinansowanie nr UDA-RPPK.05.02.00-18-009 - 09-00, w ramach projektu 1.unijnego Osi Priorytetowej 5 Infrastruktura publiczna Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w Zestawieniu wymaganych parametrów techniczno-użytkowych stanowiącym załącznik nr 7 oraz formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego. Oferowany wyrób musi być: fabrycznie nowy, rok produkcji 2011, wolny od wad fizycznych i prawnych, wprowadzony do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi w Polsce w tym zakresie przepisami, posiadający właściwe certyfikaty zgodnie z wymaganiami UE, odpowiednio oznakowany i posiadać wymagane prawem certyfikaty bezpieczeństwa, , posiadać dokumentację techniczną w języku polskim, niezbędną do normalnego korzystania przez Zamawiającego jak: gwarancje, instrukcje, opisy techniczne, itp. Warunki gwarancji: Wykonawca musi objąć gwarancją zaoferowane wyroby, która w szczególności będzie zwierać zobowiązanie Wykonawcy do zagwarantowania co najmniej: - okres obowiązywania gwarancji: gwarancja biegnie od dnia instalacji i uruchomienia (stwierdzonego protokołem technicznego przekazania- odbioru) i kończy się z upływem minimum 24 miesięcy. Szczegółowe warunki gwarancji zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych tj. innych niż wskazane w siwz pod warunkiem, że zaproponowane zamienniki będą równoważne pod względem parametrów technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w szczególności wykazania przez Wykonawcę, iż wyrób przez niego zaproponowany jest istotnie równoważny z wymaganym przedstawionym w opisie przedmiotu zamówienia. 3. Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsanok.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA MEBLI, SZAF BHP, REGAŁÓW ORAZ KRZESEŁ I FOTELI
Dodano: 2016-07-27 - Wyposażenie oddziałów wychowania przedszkolnego w pięciu szkołach podstawowych w ramach projektu ,,Utworzenie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych dla dzieci objętych obowiązkowym rocznym przygotowaniem przedszkolnym
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa wyposażenia meblowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa wyposażenia meblowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa wyposażenia meblowego dla Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2016-05-04 - Dostawa wraz z montażem i ustawieniem wyposażenia meblowego dla Uczelnianego Laboratorium Badań Materiałów dla Przemysłu Lotniczego
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa wraz z montażem i ustawieniem mebli na potrzeby wyposażenia wyremontowanego budynku J Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2016-03-30 - Dostawa wyposażenia meblowego dla Politechniki Rzeszowskiej.
Dodano: 2016-03-24 - Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia wnętrza Sali Obsługi Klienta w budynku Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Rzeszowie oraz pomieszczeń przewidzianych do realizacji w ramach inwestycji: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń biurowych na parterze skrzydła A budynku siedziby Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ z siedzibą w Rzeszowie, na sale obsługi klientów wraz z niezbędnym zapleczem technicznym i sanitarnym( na parterze i w piwnicy skrzydła A)
Dodano: 2016-02-17 - ZAKUP WYPOSAŻENIA (MEBLE), ZAKUP LAD BIBLIOTECZNYCH I SZAF DO ZABUDOWY DLA MBP W JAŚLE
Dodano: 2015-11-23