Zakład Emerytalno-Rentowy Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji ogłasza przetarg
- Adres: 02-106 Warszawa, Pawińskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48(47)7228362, +48(47)7228454, , fax. +48(22)8254979
- Data zamieszczenia: 2020-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Emerytalno-Rentowy Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji
Pawińskiego 17/21
02-106 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48(47)7228362, +48(47)7228454, , fax. +48(22)8254979
REGON: 01132013000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zer.mswia.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wsparcia technicznego dla posiadanego przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA systemu informacji prawnej LEX OMEGA - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wsparcia technicznego dla posiadanego przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA systemu informacji prawnej LEX OMEGA, zwanego dalej „Systemem” lub „Oprogramowaniem”, na okres 36 miesięcy, szczegółowo opisanego w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. W ramach zamówienia będzie aktualizowane posiadane przez Zamawiającego Oprogramowanie wraz z modułami: Komentarze, Monografie, Prawo Europejskie w okresie, o którym mowa w pkt 6.1. SIWZ. 3. Z Systemu, o którym mowa w 5.1. SIWZ, ma korzystać w tym samym czasie 30 użytkowników Zamawiającego. 4. System musi działać z wykorzystaniem systemu operacyjnego MS Windows oraz powszechnie dostępnej przeglądarki internetowej, np. Mozilla Firefox, Google Chrome. 5. Wykonawca w trakcie wsparcia technicznego zobowiązany jest do utrzymywania w aktualności baz danych i funkcjonalności Systemu, o których mowa w pkt 17-22 OPZ. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca(y) w czasie realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał(li) osoby wykonujące czynności związane z przyjmowaniem zgłoszeń o awariach Systemu, serwera administracyjnego, o których mowa w pkt 3 ppkt 3 OPZ, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). Wykonawca udokumentuje powyższy fakt poprzez złożenie dokumentów, o których mowa w pkt 25 ppkt 3-5 OPZ, na każde żądanie Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48810000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty – sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ, 2. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Formularza oferty, 3. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Formularza oferty, 4. dokument stwierdzający prawo osoby/osób podpisującej(ych) ofertę do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o uzyskanie przedmiotowego zamówienia publicznego, ale tylko wtedy, kiedy prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z treści odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – pełnomocnictwo, w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, 5. zobowiązanie (lub inny dokument) podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji tych podmiotów – jeżeli dotyczy, 6. oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa Systemu Informacji Prawnej
Dodano: 2024-01-12 - Dostawa systemu informacji prawnej na rok 2024 dla Sądu Okręgowego w Warszawie.
Dodano: 2023-10-11 - Dostęp na 12 miesięcy do serwisów informacji prawnej dla administracji uczelni do celów związanych z zarządzaniem uczelnią
Dodano: 2023-07-27 - Zakup systemu informacji prawnej LEX online na 24 miesiące
Dodano: 2023-01-03 - Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego asysty technicznej
Dodano: 2021-02-16 - Wykonanie, dostawa, instalacja, konfiguracja, uruchomienie i szkolenie z użytkowania 2 egzemplarzy systemu informacyjnego wykorzystującego hologram awatara / wirtualnego asystenta osoby starszej wraz z pracami technicznymi i programistycznymi związanymi z wdrożeniem i udoskonaleniem systemu
Dodano: 2020-07-29 - Usługa udostępnienia portalu zdrowedane.nfz.gov.pl) wraz z możliwością realizacji opcji modyfikacji funkcjonalności systemu w trybie roboczogodzin
Dodano: 2019-11-20 - Odnowienie serwisu informacyjnego Reuters
Dodano: 2017-06-07