Przetargi.pl
Zakup wraz z transportem kruszywa kamiennego dla potrzeb remontu dróg gminnych na terenie Gminy Mniszków w roku 2018

Gmina Mniszków ogłasza przetarg

  • Adres: 26341 Mniszków, ul. Powstańców Wielkopolskich
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 561 522 , fax. 447 561 523
  • Data zamieszczenia: 2018-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mniszków
    ul. Powstańców Wielkopolskich 10
    26341 Mniszków, woj. łódzkie
    tel. 447 561 522, fax. 447 561 523
    REGON: 59064812600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.Mniszkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z transportem kruszywa kamiennego dla potrzeb remontu dróg gminnych na terenie Gminy Mniszków w roku 2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z transportem i rozładunkiem kruszywa drogowego (dolomit, bazalt) dla potrzeb remontu dróg Gminy Mniszków w 2018r. 1) Zamawiający szacuje zamówienie na następujące ilości kruszywa dla poszczególnych frakcji: -kruszywo o granulacji 0 - 31,5 mm w ilości do 8000 Mg (dolomit) -grys (kliniec) o granulacji 5 - 8 mm w ilości do 1000 Mg (dolomit) -grys (posypka) o granulacji 2-5 mm w ilości ok. 1000 Mg (bazalt) 2) Przedmiot umowy winien odpowiadać normie PN-EN-13242, jednocześnie przedmiot zamówienia winien być wyłącznie kruszywem dolomitowym i bazaltowym. 3) Dostawy winny być realizowane sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego na zgłoszenie telefoniczne, faxem lub drogą mailową, w którym Zamawiający określać będzie termin, ilość i miejsce dostawy. 4) Wykonawca dostarczać będzie kruszywo transportem samochodowym i samodzielnie rozładowywać w miejscu, będącym fragmentem naprawianego pasa drogowego na terenie Gminy Mniszków lub na wyznaczone miejsce składowania. 5) Zamawiający każdorazowo wskaże Wykonawcy dzień i miejsce rozładunku kruszywa, celem zsynchronizowania dostaw z miejscem aktualnie prowadzonych robót związanych z naprawą nawierzchni drogi. 6) Wykonawca winien posiadać możliwość dostarczenia towaru w partiach dziennych w zakresie od 50 Mg do 250 Mg. 7) Wykonawca realizować będzie dostawy w terminie nie dłuższym niż 3 dni roboczy liczone od dnia zgłoszenia. Zgłoszenia będą dokonywane emailem, faxem lub telefonicznie. 8) Zamawiający wymaga, aby do każdej dostawy był dołączany dokument określający rodzaj i ciężar dostarczonego towaru, w tym kwity wagowe podające w formie numerowanego wydruku komputerowego ciężar brutto i tarę pojazdu oraz datę załadunku kruszywa, ilość ton kruszywa, datę odbioru przez upoważnioną osobę, markę i nr rejestracyjny pojazdu, którym dostarczono kruszywo, imię i nazwisko kierowcy. 9) Wykonawca winien w czasie wykonywania dostaw w pełni przestrzegać bezpieczeństwa wszystkich osób uprawnionych do przebywania w pobliżu rozładunku. 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontrolnego ważenia dostarczanego kruszywa i kontroli jego jakości. 11) Na dodatkowe żądanie Zamawiającego, Wykonawca dołączać będzie atest oraz certyfikat zgodności. 12) W przypadku stwierdzenia niezgodności deklarowanej wagi z ważeniem kontrolnym lub potwierdzenia badaniem laboratoryjnym niewłaściwej jakości dostarczonego kruszywa, Wykonawca poniesie koszty takich sprawdzeń i badań. Zamawiający ma prawo wyboru laboratorium w którym odbędzie się badanie kruszywa. 13) Wykonawca winien realizować dostawy w godzinach od 9.00 do 15.00 każdego dnia roboczego, a w sytuacjach tego wymagających również w innych godzinach. 14) W przypadku dostawy kruszywa w ilości lub jakości nieodpowiadającej przedmiotowi zamówienia, Zamawiający może odmówić odbioru dostawy, a Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia kruszywa, zgodnego z zamówieniem w terminie następnych 24 godzin. 15) W przypadku stwierdzenia podczas odbioru lub kontroli odstępstw od wymagań określonych w przedmiocie umowy i specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego ich usunięcia. W takich przypadkach zostanie sporządzony protokół o stwierdzonych uchybieniach lub odstępstwach. 16) Rozliczenie za dostarczone kruszywo będzie dokonywane fakturami wystawianymi 1 raz w miesiącu na podstawie ilości materiałów faktycznie odebranych. 17) Z uwagi na możliwość zmiany bieżących potrzeb w trakcie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości materiałów w poszczególnych asortymentach przy zachowaniu cen. jednostkowych określonych przez Wykonawcę w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14212200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: . Wymagania dotyczące wadium. 1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Oferta, która nie będzie zawierała wadium wniesionego we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust.1 pkt 7b ustawy pzp. 1.1. Wadium ustala się w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych. 1.2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 05.04.201 r. do godz. 12.00. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Ziemi Piotrkowskiej Oddział Błogie nr konta : 41 8973 0003 0040 0040 0143 0005 z adnotacją: „wadium do postępowania znak: ZP.271.3.2018.AP” 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 7. Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń kasy oszczędnościowo – kredytowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy złożyć w formie oryginału do oferty. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczalnych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 9. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 9.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9.2. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia , o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych warunków, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty podmiotów zagranicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w części VI pkt II składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt III zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Kolejność działań związanych z wyborem oferty ( art. 24 aa. ustawy pzp): Zamawiający dokona najpierw oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli wykonawca ten uchyla się od zawarcia umowy, zamawiający zbada czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert. Inne dokumenty : 1.Formularz ofertowy zał. nr 1 SIWZ, 2Wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania i spełnienia warunków udziału w postepowaniu, o których mowa w SIWZ. 2. Pełnomocnictwo w przypadku gdy upoważnienie do składania oferty nie wynika bezpośrednio z załączonych do formularza ofertowego dokumentów tj z odpisu z właściwego rejestru (KRS-u) lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego . 4. Dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który Zamawiający winien zwrócić wadium (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach