Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-051 Łódź, Al. Piłsudskiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6162270, 71, , fax. 426 162 273
- Data zamieszczenia: 2020-05-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi
Al. Piłsudskiego 12
90-051 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6162270, 71, , fax. 426 162 273
REGON: 47085064500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lodz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z montażem 4 szt. zabudowy typu wywrot na samochodach ciężarowych typu Volvo FE - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup wraz z montażem 4 szt. zabudowy typu wywrot na samochodach ciężarowych typu Volvo FE - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 6 800,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy osiemset 00/100). Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski. Dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, 3. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu , a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, składając Oświadczenie, o którym mowa w pkt III.3) zobowiązany jest wypełnić część dotyczącą podwykonawcy, nie będącego podmiotem, na którego zasoby powołuje się wykonawca oraz wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz, o ile jest to wiadome, podać firmy podwykonawców.5.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, oraz w pkt III.2)2. 7.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt. III.3) i III.4) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wozu asenizacyjnego dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
Dodano: 2020-02-12 - „ZABUDOWA I DOPOSAŻENIE PRZESTRZENI ŁADUNKOWEJ SAMOCHODU DOSTAWCZEGO SEKCJI ANIMAL PATROL SM W ŁODZI – V2”
Dodano: 2018-09-13 - „Zabudowa i doposażenie przestrzeni ładunkowej samochodu dostawczego Sekcji Animal Patrol SM w Łodzi”.
Dodano: 2018-09-03 - Dostawa, montaż oraz uruchomienie fabrycznie nowej prasy filtracyjnej osadu wraz z kompletem niezbędnych urządzeń i instalacji. Część 1 - Dostawa, montaż oraz uruchomienie fabrycznie nowej prasy filtracyjnej osadu wraz z kompletem niezbędnych urządzeń i instalacji na potrzeby oczyszczalni ścieków w Szczercowie, Część 2 - Dostawa fabrycznie nowej przyczepy jednoosiowej ciągnikowej posiadającej homologację, przeznaczonej do wywozu osadu ściekowego na potrzeby oczyszczalni ścieków w Szczercowie
Dodano: 2018-04-11 - dostawa ambulansu drogowego do transportu i sprawowania opieki nad pacjentami
Dodano: 2018-02-01 - "Dostawa automatów biletowych i inteligentnych systemów", w ramach realizacji projektu „Unowocześnienie taboru transportowego Gminy Miasto Łowicz i Gminy Łowicz wraz z rozwojem infrastruktury transportowej - etap II” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020 oś priorytetowa III Transport, Działanie III.1 Niskoemisyjny transport miejski, Poddziałanie III.1.2. Niskoemisyjny transport miejski
Dodano: 2017-12-11 - „Dostawa automatów biletowych i inteligentnych systemów” w ramach realizacji projektu „Unowocześnienie taboru transportowego Gminy Miasto Łowicz i Gminy Łowicz wraz z rozwojem infrastruktury transportowej - etap II” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020 oś priorytetowa III Transport, Działanie III.1 Niskoemisyjny transport miejski, Poddziałanie III.1.2. Niskoemisyjny transport miejski
Dodano: 2017-11-29 - dostawa ambulansu ratunkowego
Dodano: 2017-11-16 - Dostawa do siedziby zamawiającego pionowych znaków drogowych wraz z mocowaniami i elementów bezpieczeństwa ruchu
Dodano: 2017-07-05