Biuro Informatyki Urzędu Miasta Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. +48 42 6384409 , fax. +48 42 6384418
- Data zamieszczenia: 2009-11-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Biuro Informatyki Urzędu Miasta Łodzi
ul. Piotrkowska 104 104
90-926 Łódź, woj. łódzkie
tel. +48 42 6384409, fax. +48 42 6384418
REGON: 47205763200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z instalacją oprogramowania do inwentaryzacji zasobów IT oraz licencji oprogramowania dla Urzędu Miasta Łodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup wraz z instalacją oprogramowania do inwentaryzacji zasobów IT oraz licencji oprogramowania dla Urzędu Miasta Łodzi (nr sprawy 164/2009) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722680001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 3.000 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej, finansowej i technicznej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia przedstawionych w punkcie IX warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek z podanych warunków będzie skutkować brakiem zaproszenia do składania ofert. 1. Dla warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, spełnieniem warunku będzie prowadzenie przez Wykonawcę działalności gospodarczej zgodnie z przepisami kraju pochodzenia lub siedziby, zarejestrowanie w stosownym rejestrze przedsiębiorców bądź ewidencji działalności gospodarczej złożenie oświadczenia zawartego w formularzu Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 2. Dla warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia spełnieniem warunku będzie złożenie oświadczenia zawartego w formularzu Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 3. Dla warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, spełnieniem warunku będzie złożenie oświadczenia zawartego w formularzu Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 4. Dla warunku nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, spełnieniem warunku będzie złożenie oświadczenia zawartego w formularzu Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełnione i podpisane Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do specyfikacji). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, dokument ten składa każdy z wykonawców. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w punkcie 2, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się odpowiednich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariusze, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ww. dokument/dokumenty/oświadczenie mają być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi aktualizacji i rozbudowy posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania do gromadzenia i analizy danych wraz ze wsparciem technicznym, usługi szkolenia w zakresie obsługi przedmiotowego oprogramowania oraz dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem.
Dodano: 2015-10-21 - Dostawa oprogramowania do badań i analiz jakościowych ( 1 sztuka), przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi oprogramowania do badań i analiz danych jakościowych, dostawa systemu antywirusowego.
Dodano: 2015-04-13 - Dostawa oprogramowania, sprzętu komputerowego, certyfikatu szyfrującego oraz zakup usługi szkoleń i wsparcia technicznego. Nr postępowania : BPPWŁ/ZA/321/48/14
Dodano: 2014-11-14 - WYBÓR ODSPRZEDAWCY PRZY REALIZACJI UMOWY MICROSOFT SELECT PLUS
Dodano: 2012-08-23 - Zakup licencji na bazę danych i serwer aplikacji na potrzeby systemu ZASOBY_WWW - znak sprawy: ZP-2710-8-2/10
Dodano: 2010-12-23