Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą zestawów komputerowych oraz urządzeń peryferyjnych na potrzeby Urzędu Gminy Końskowola

Gmina Końskowola ogłasza przetarg

  • Adres: 24-130 Końskowola, ul. Pożowska 3a
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 081 8816201 , fax. 081 8816202
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Końskowola
    ul. Pożowska 3a 3a
    24-130 Końskowola
    tel. 081 8816201, fax. 081 8816202
    REGON: 00054347900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konskowola.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą zestawów komputerowych oraz urządzeń peryferyjnych na potrzeby Urzędu Gminy Końskowola
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą zestawów komputerowych oraz urządzeń peryferyjnych na potrzeby Urzędu Gminy Końskowola. Zakres zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą: komputerów - 6szt.; monitorów LCD - 7 szt.; drukarek biurowych - 2szt.; skanera biurowego A3 (stolikowego) - 1szt.; oprogramowania do tworzenia i edycji plików PDF (do skanera), zachowujące formatowanie oryginalnych dokumentów - 1 szt; oprogramowania biurowego - 5szt..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w przedmiotowym postępowaniu nie obowiązuje.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią poniższe wymagania: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w szczególności przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności, że w okresie ostatnich trzech lat wykonawca należycie zrealizował trzy dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia (tj. trzy dostawy zestawów komputerowych: komputery, monitory, drukarki, skanery, oprogramowanie). 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawców w postępowaniu metodą stwierdzenia: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania oferty. 2. Wykaz dostaw zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z potwierdzeniem, że dostawy te zostały należycie wykonane (minimum 3 referencje). 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 4. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. 5. Informacja na temat podwykonawców. 6. Opisy techniczne oferowanego sprzętu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://konskowola.bip.e-zeto.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach