Zespół Szkół Specjalnych ogłasza przetarg
- Adres: 98-300 Wieluń, Traugutta 12
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2022-10-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Specjalnych
Traugutta 12
98-300 Wieluń, woj. łódzkie
REGON: 731645573 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsswielun.szkolnastrona.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą wyposażenia dla Zespołu Szkół Specjalnych w Wieluniu z podziałem na 4 pakiety, realizowane w ramach projektu „Sercem tworzone." - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest ,, Zakup wraz z dostawą wyposażenia dla Zespołu Szkół Specjalnych w Wieluniu z podziałem na 4 pakiety, realizowane w ramach projektu „Sercem tworzone" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. PAKIET NR 1 – Sprzęt elektroniczny.2. Zamówienie realizowane jest w ramach realizacji projektu pod nazwą „Sercem tworzone”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020. 3. Zamówienie udzielane jest zgodnie z umową o dofinansowanie projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020 o numerze RPLD.11.03.01-10-0048/21. 4. Wykonanie dostawy przedmiotu zamówienia zgodnie z postanowieniami umownymi (Załącznik nr 3 do SWZ). 5. Przedmiot zamówienia dostarczony przez Wykonawcę będzie fabrycznie nowy, gotowy do użycia, wolny od wad fizycznych i prawnych, oryginalnie zapakowany, najwyższej jakości oraz będzie posiadać co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji, licząc od daty dostawy.1. Przedmiotem zamówienia jest ,, Zakup wraz z dostawą wyposażenia dla Zespołu Szkół Specjalnych w Wieluniu z podziałem na 4 pakiety, realizowane w ramach projektu „Sercem tworzone" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. PAKIET NR 2 – Wyposażenie pracowni cukierniczej.2. Zamówienie realizowane jest w ramach realizacji projektu pod nazwą „Sercem tworzone”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020. 3. Zamówienie udzielane jest zgodnie z umową o dofinansowanie projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020 o numerze RPLD.11.03.01-10-0048/21. 4. Wykonanie dostawy przedmiotu zamówienia zgodnie z postanowieniami umownymi (Załącznik nr 3 do SWZ). 5. Przedmiot zamówienia dostarczony przez Wykonawcę będzie fabrycznie nowy, gotowy do użycia, wolny od wad fizycznych i prawnych, oryginalnie zapakowany, najwyższej jakości oraz będzie posiadać co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji, licząc od daty dostawy.1. Przedmiotem zamówienia jest ,, Zakup wraz z dostawą wyposażenia dla Zespołu Szkół Specjalnych w Wieluniu z podziałem na 4 pakiety, realizowane w ramach projektu „Sercem tworzone" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. PAKIET NR 3 – Wyposażenie pracowni stolarskiej.2. Zamówienie realizowane jest w ramach realizacji projektu pod nazwą „Sercem tworzone”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020. 3. Zamówienie udzielane jest zgodnie z umową o dofinansowanie projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020 o numerze RPLD.11.03.01-10-0048/21. 4. Wykonanie dostawy przedmiotu zamówienia zgodnie z postanowieniami umownymi (Załącznik nr 3 do SWZ). 5. Przedmiot zamówienia dostarczony przez Wykonawcę będzie fabrycznie nowy, gotowy do użycia, wolny od wad fizycznych i prawnych, oryginalnie zapakowany, najwyższej jakości oraz będzie posiadać co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji, licząc od daty dostawy.1. Przedmiotem zamówienia jest ,, Zakup wraz z dostawą wyposażenia dla Zespołu Szkół Specjalnych w Wieluniu z podziałem na 4 pakiety, realizowane w ramach projektu „Sercem tworzone" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. PAKIET NR 4 – Wyposażenie pracowni krawieckiej.2. Zamówienie realizowane jest w ramach realizacji projektu pod nazwą „Sercem tworzone”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020. 3. Zamówienie udzielane jest zgodnie z umową o dofinansowanie projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020 o numerze RPLD.11.03.01-10-0048/21. 4. Wykonanie dostawy przedmiotu zamówienia zgodnie z postanowieniami umownymi (Załącznik nr 3 do SWZ). 5. Przedmiot zamówienia dostarczony przez Wykonawcę będzie fabrycznie nowy, gotowy do użycia, wolny od wad fizycznych i prawnych, oryginalnie zapakowany, najwyższej jakości oraz będzie posiadać co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji, licząc od daty dostawy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:a.1. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia wymogów w tym zakresie.c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia wymogów w tym zakresie.d) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie stawia wymogów w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-12
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2024-03-06 - Dostawa 43 laptopów oraz 53 urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2023-12-07 - Zakup 4 laptopów, 5 komputerów stacjonarnych i 11 monitorów
Dodano: 2023-11-28 - Dostawa sprzętu komputerowego, 46/ZP/2023
Dodano: 2023-11-22 - Zakup laptopów dla GMINY BOLESŁAWIEC w projekcie Cyfrowa Gmina
Dodano: 2023-10-22 - „Wyposażenie Szkoły Podstawowej w Pęczniewie w niezbędne do realizacji programów nauczania pomoce dydaktyczne oraz narzędzia TIK”
Dodano: 2023-10-19 - Dostawa sprzętu TIK dla szkoły podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Szadku w ramach projektu nr RPLD.11.01.02-10-0090/21 pt. NAUCZYCIEL MARZEŃ
Dodano: 2023-09-29 - Dostawa sprzętu TIK dla szkoły podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Szadku
Dodano: 2023-09-13 - „Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania, na potrzeby projektu pn. "Międzynarodowe Centrum Badań Innowacyjnych Biomateriałów (ICRI-BioM). Międzynarodowa Agenda Badawcza”
Dodano: 2023-07-26 - Dostawa urządzeń komputerowych (w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o nr POPC.05.01.00-00-0001/21-00, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa (POPC) na lata 2014-2020)
Dodano: 2023-07-21