Przetargi.pl
„Zakup wraz z dostawą wózka widłowego spalinowego szt. 1 w ramach projektu: „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Strzelecko-Drezdeneckim”

Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny w Strzelcach Krajeńskich ogłasza przetarg

  • Adres: 66500 Strzelce Krajeńskie, ul. Ks. St. Wyszyńskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 78 36 678 , fax. 95 78 36 679
  • Data zamieszczenia: 2017-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny w Strzelcach Krajeńskich
    ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7
    66500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie
    tel. 95 78 36 678, fax. 95 78 36 679
    REGON: 8104493900000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup wraz z dostawą wózka widłowego spalinowego szt. 1 w ramach projektu: „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Strzelecko-Drezdeneckim”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    zakup wraz z dostawą wózka widłowego spalinowego szt. 1 (CKZiU Strzelce Kraj.) Specyfikacja - minimalne wymogi: Udźwig nominalny: 2 500kg., Maszt: Standard, Wysokość podnoszenia: 3000 mm, Zasilanie: benzyna/LPG, Skrzynia biegów: automatyczna, Opony: pneumatyczne Przesuw boczny wideł Oświetlenie robocze Załączony zestaw kluczy podstawowy Miejsce dostaw: 1. Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego przy al. Wolności 7 w Strzelcach Krajeńskich. (CKZiU) Jeżeli powyższy opis przedmiotu zamówienia wskazywałby, w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń, znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza składanie rozwiązań równoważnych. Wszelkie rozwiązania pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe lub cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczących minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów dostępne w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych lub cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów lub cech użytkowych wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach/cechach użytkowych lub lepszych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42415000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym formularz 2.2
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 9.1 SIWZ; 2) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 4) zobowiązanie, o którym mowa w pkt 10.2 SIWZ (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną