Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą węgla dla potrzeb MOSiR Żory -Ośrodka Rekreacyjno-Wypoczynkowego

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Żorach ogłasza przetarg

  • Adres: 44-240 Żory, ul. Wolności 36A
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4341751 , fax. 032 4341547
  • Data zamieszczenia: 2009-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Żorach
    ul. Wolności 36A 36A
    44-240 Żory, woj. śląskie
    tel. 032 4341751, fax. 032 4341547
    REGON: 27107632600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą węgla dla potrzeb MOSiR Żory -Ośrodka Rekreacyjno-Wypoczynkowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą węgla typu ekogroszek do kotłowni (kotły firmy ENERGOSYSTEM typu ECO-PLUS z palnikiem retorowym o mocy 100kW) znajdującej się w budynku Ośrodka Rekreacyjno-Wypoczynkowego przy ulicy Kokocińskiej 78A w ilości 90 ton w okresie od 15 września 2009r. do 31 maja 2010r. Zalecenia producenta kotła dotyczące parametrów węgla: granulacja do 25mm, spiekalność poniżej 10, wartość opałowa: około 26MJ/kg, zawartość popiołu około 5%, zawartość siarki około 0,6%, zawartość wilgoci: do 10%. Zamawiający przewiduje w ww. okresie 4 dostawy węgla w ilości po 20 ton w jednej dostawie oraz 2 dostawy w mniejszej ilości. Aspekty techniczne zamówienia zawiera projekt umowy. W cenie należy uwzględnić koszty transportu węgla do Ośrodka Rekreacyjno-Wypoczynkowego MOSiR Żory przy ulicy Kokocińskiej 78A. Niniejsze podstępowanie dotyczy węgla dostarczanego luzem. Zamówienie o wartości do 14.000 Euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091110000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy pzp: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia ww. warunków nastąpi w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawców, wymienione w pkcie 6 SIWZ na zasadzie:spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 26 ust. 1 i 2 ustawy pzp w celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkcie 5 SIWZ należy złożyć: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 1 do oferty, 2) oświadczenie o udziale podwykonawców w realizacji zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 2 do oferty, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia) oraz, wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -dokument ten będzie stanowić załącznik nr 3 do oferty, 4) oświadczenie o niezaleganiu z uiszczaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, opatrzone datą sporządzania oferty - dokument ten będzie stanowić załącznik nr 4 do oferty, 5) oświadczenie o niezaleganiu z uiszczaniem podatków i opłat na rzecz Urzędu Skarbowego opatrzone datą sporządzania oferty - dokument ten będzie stanowić załącznik nr 5 do oferty, Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawca winien przedłożyć w postępowaniu zawiera również druk oferty - załącznik nr 1 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zory.pl, menu podmiotowe:jednostki organizacyjne/Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji/Przetarg
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach