Przetargi.pl
„Zakup wraz z dostawą urządzeń medycznych na potrzeby Powiatowego Centrum Medycznego w Wołowie” w ramach projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu spowodowanemu przez COVID-19” nr RDPS.09.03.00-02.0022/20 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działania 9.3 Dostęp do wysokiej jakości usług zdrowotnych, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.

Powiat Wołowski ogłasza przetarg

  • Adres: 56-100 Wołów, pl. Piastowski
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 805 901 , fax. 713 805 900
  • Data zamieszczenia: 2021-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wołowski
    pl. Piastowski 2
    56-100 Wołów, woj. dolnośląskie
    tel. 713 805 901, fax. 713 805 900
    REGON: 93193480000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www,powiatwolowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup wraz z dostawą urządzeń medycznych na potrzeby Powiatowego Centrum Medycznego w Wołowie” w ramach projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu spowodowanemu przez COVID-19” nr RDPS.09.03.00-02.0022/20 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działania 9.3 Dostęp do wysokiej jakości usług zdrowotnych, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa zadania: „Zakup wraz z dostawą urządzeń medycznych na potrzeby Powiatowego Cen-trum Medycznego w Wołowie” w ramach projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu społeczne-mu spowodowanemu przez COVID-19” nr RDPS.09.03.00-02.0022/20 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działania 9.3 Dostęp do wysokiej jakości usług zdrowotnych, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zmówienia: został zawarty w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ, specyfikacji technicznej – załącznik nr 2 do SIWZ oraz w formularzu cenowym w zakresie wybranej części (pakietu/pakietów) – załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Zamówienie realizowane w ramach projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu spowodowanemu przez COVID-19” nr RDPS.09.03.00-02.0022/20 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działania 9.3 Dostęp do wysokiej jakości usług zdrowotnych, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020. 4. Kody Wspólnego Słownika Zamówień: Główny kod CPV: 33.10.00.00-1 Urządzenia medyczne CZĘŚĆ NR 1 33.18.21.00-0 Defibrylatory 33.16.22.00-5 Przyrządy używane w salach operacyjnych 33.19.21.20-9 Łóżka szpitalne 33.19.20.00-2 Meble medyczne 44.61.12.00-8 Respiratory 33.19.51.10-7 Monitory do kontrolowania czynności oddechowej 33.17.11.00-0 Przyrządy do anestezji CZĘŚĆ NR 2 33.19.00.00-8 Różne urządzenia i produkty medyczne CZĘŚĆ NR 3 33.19.00.00-8 Różne urządzenia i produkty medyczne 33.16.30.00-0 Namioty do użytku medycznego CZĘŚĆ NR 4 33.19.21.20-9 Łóżka szpitalne 33.16.22.00-5 Przyrządy używane w salach operacyjnych 38.41.20.00-6 Termometry Zamawiający informuje, że w przypadku gdy najkorzystniejsza oferta przekroczy wartość jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, zrezygnuje z realizacji części 4, celem przeniesienia środków finansowych na realizację części 1, 2 i 3. 5. Szczegółowy opis: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych urządzeń medycznych, rok produkcji nie starszy niż 2020. 1.2 Szczegółowy opis urządzeń zawierają załączniki nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki gwarancji i serwisu. 1.3 Wykonawca może zaoferować wyłącznie wyroby medyczne wpisane do Rejestru Wyrobów Medycznych Dopuszczonych do Obrotu na Terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. - Dz. U. z 2020 r. poz. 186 ze zm.). 1.4 Przedmiot zamówienia musi posiadać właściwe dokumenty dopuszczające do stosowania na terenie Polski, zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. - Dz. U. z 2020 r. poz. 186 ze zm.). Dokumenty te muszą być odpowiednie w zależności od klasyfikacji wyrobu medycznego, przez cały okres realizacji umowy. 1.5 Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na swój koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 1.6 Wykonawca dokona montażu i uruchomienia urządzeń oraz przeszkoli personel w zakresie jego obsługi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych od dnia dostarczenia urządzenia, a także przekaże niezbędne dokumenty (karty gwarancyjne, instrukcje obsługi, certyfikaty, itp.). 1.7 Wykonawca udzieli gwarancji na cały przedmiot zamówienia na minimalny okres 24 miesięcy, licząc od daty dostarczenia sprzętu chyba, że producent udziela gwarancji na dłuższy okres, wtedy okres gwarancji Wykonawcy jest tożsamy z okresem gwarancji producenta. 1.8 Dostawy będą potwierdzane podpisanym przez obie strony protokołem odbioru sprzętu. 1.9 Wykonawca udzieli gwarancji na cały przedmiot zamówienia na minimalny okres 24 miesięcy, licząc od daty dostarczenia urządzenia chyba, że producent udziela gwarancji na dłuższy okres, wtedy okres gwarancji Wykonawcy jest tożsamy z okresem gwarancji producenta. 1.10. Zamawiający będzie zgłaszał reklamacje jakościowe niezwłocznie po ujawnieniu wady. Reklamacje składane będą Wykonawcy drogą pisemną lub elektroniczną lub telefoniczną przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek potwierdzić otrzymanie reklamacji informacją zwrotną. 1.11 Naprawy gwarancyjne sprzętu odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego lub w siedzibie Wykonawcy. 1.12 W przypadku naprawy sprzętu w siedzibie Zamawiającego, całkowity czas naprawy nie przekroczy 24 godzin roboczych, obejmujących czas od momentu rozpoczęcia naprawy przez specjalistów Wykonawcy, do momentu przywrócenia funkcjonalności sprzętu w infrastrukturze Zamawiającego. 1.13 W przypadku niemożności naprawy sprzętu w siedzibie Zamawiającego, w wyżej wymienionym 24 – godzinnym czasie naprawy, Wykonawca wymieni sprzęt na jednostkę zastępczą o funkcjonalności maksymalnie zbliżonej i nie mniejszej od wymienianej. Sprzęt podlegający naprawie zostanie przekazany do siedziby Wykonawcy w celu usunięcia awarii. 1.14 Naprawa w siedzibie Wykonawcy nie przekroczy standardowo 14 dni roboczych, w którym to terminie Wykonawca zwróci naprawiony sprzęt i odbierze jednostkę zastępczą. 1.15 W uzasadnionych przypadkach, związanych z brakiem dostępności u producenta odpowiednich elementów serwisowych, czas naprawy może ulec wydłużeniu zawsze na pisemny uzasadniony wniosek Wykonawcy. 1.16 W przypadku niemożności dokonania naprawy w siedzibie Wykonawcy w standardowym terminie 14 dni roboczych z powodów opisanych w poprzednim punkcie Wykonawca może zastosować wydłużony termin naprawy, nie przekraczający jednak 30 dni roboczych, podczas których Zamawiający ma zapewnione wykorzystanie sprzętu zastępczego. 1.17 W przypadku niemożności dokonania naprawy w terminie standardowym lub wydłużonym Wykonawca dostarczy nowy egzemplarz sprzętu z nową kartą gwarancyjną. 1.18 Wykonawca ponosi koszty napraw gwarancyjnych, włączając w to koszt części i transportu. 2. Warunki gwarancji i serwisu: 2.1 Pełna obsługa serwisowa napraw oraz przeglądy okresowe - konserwacje (wraz z elementami wymienianymi – nie określanymi w instrukcji obsługi jako elementy zużywalne) w okresie gwarancji (24 / 36 miesięcy) dokonywane przez autoryzowany serwis producenta, wliczone w cenę zamówienia bez żadnych limitów np. ilość godzin pracy, itp. 2.2 Czas usunięcia usterki/awarii od momentu przyjęcia zgłoszenia - max. 24 godziny. 2.3 W przypadku, gdy czas naprawy przekroczy 24 godziny - Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt do dostarczenia urządzenia zastępczego - takiego samego typu - na czas trwania naprawy. Zamawiający nie ponosi z tego tytułu ewentualnych dodatkowych kosztów. 2.4 W przypadku awarii - naprawa w siedzibie Zamawiającego, w przypadku braku możliwości naprawy w siedzibie Zamawiającego wszelkie koszty transportu ponosi Wykonawca. 2.5 Przedłużenie okresu gwarancji o każdorazowy czas przestoju. 2.6 Minimalna liczba napraw powodująca wymianę tego samego elementu lub podzespołu na nowy: dopuszczamy 2-krotną naprawę, w przypadku 3-ciego uszkodzenia - wymiana elementu lub podzespołu na nowy. 2.7 Okres zagwarantowania dostępności części zamiennych i wyposażenia - min. 10 lat od daty dostawy. 2.8 Serwis pogwarancyjny na terenie Polski – Wykonawca zobowiązany jest wskazać przeznaczony dla Zamawiającego (najbliższy) punkt napraw pogwarancyjnych (adres, telefon, e-mail). 2.10 Paszport techniczny, instrukcje obsługi w języku polskim, certyfikaty, itp. 2.11 Montaż w siedzibie Zamawiającego. 2.12 Przeprowadzenie bezpłatnego szkolenia użytkowników pracujących w trybie zmianowym w siedzibie Zamawiającego w czasie umożliwiającym przeszkolenie całego personelu w zakresie obsługi aparatu, dodatkowo potwierdzone certyfikatem. 3. Specyfikacja techniczna (zestawienie wymaganych minimalnych parametrów techniczno – użytkowych) – Załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach