Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą umundurowania specjalistcznego dla 22 funkcjonariuszy Zespołu Interwencji Specjalnych

Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 40161 Katowice, Al. Korfantego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3927171, 3927202 , fax. 323 927 376
  • Data zamieszczenia: 2017-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A.
    Al. Korfantego 38
    40161 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 3927171, 3927202, fax. 323 927 376
    REGON: 27050488900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą umundurowania specjalistcznego dla 22 funkcjonariuszy Zespołu Interwencji Specjalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą umundurowania specjalistycznego dla 22 funkcjonariuszy Zespołu Interwencji Specjalnych zgodnie z poniższą konfiguracją. Zamawiana ilość: 22 kpl. Umundurowanie wykorzystywane będzie przez funkcjonariuszy Zespołu Interwencji Specjalnych w czasie wykonywania zadań służbowych związanych z działaniami minersko pirotechnicznymi, podejmowanymi interwencjami siłowymi oraz szkoleniami, w tym z użyciem materiałów wybuchowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Zaproszeniu do udziału w on-line przetargu, które dostępne jest na stronie internetowej http://www.gtl.com.pl/e-aukcje.php
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35812000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamówienie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych. 1. Na potwierdzenie że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, Wykonawca, zobowiązany jest do załączenia na platformie proebiz.com w formie skanu (plik .pdf) następujących dokumentów: a) wypełniony formularz „Przedmiot zamówienia - Wymagania szczegółowe" – załącznik nr 1 do zaproszenia, b) pełnomocnictwo - Jeśli dokumenty, o których mowa w pkt a) powyżej będą podpisane przez osobę, której umocowanie nie wynika bezpośrednio ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Zamawiający samodzielnie pobierze z bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. 2. Dokumenty mają być sporządzone w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy załączyć wraz z tłumaczeniem na język polski. podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym wraz z pieczątką imienną. W zastępstwie pieczęci imiennych wymagany jest czytelny podpis. Jeśli dokumenty będą podpisane przez osobę, której umocowanie nie wynika z rejestru albo zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wówczas wraz z przekazanymi dokumentami należy złożyć stosowne pełnomocnictwo. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Zamawiający samodzielnie pobierze z bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. 3. Po przeprowadzonej aukcji (zakończeniu rundy akcyjnej) Zamawiający na podstawie załączonych dokumentów zweryfikuje czy zaoferowane przez Wykonawcę, który przedstawił podczas aukcji najkorzystniejszą ofertę przedmiot zamówienia spełnia wymagania opisane w przedmiocie zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji powyższych informacji poprzez pobranie danych z ogólnie dostępnych stron internetowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach