Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą stołu operacyjnego, dwukopułowej lampy operacyjnej bezcieniowej oraz zestawu do laparoskopii

Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-066 Opole, ul. Reymonta 8
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 454-54-01 , fax. 077 453-61-06
  • Data zamieszczenia: 2016-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
    ul. Reymonta 8 8
    45-066 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 454-54-01, fax. 077 453-61-06
    REGON: 00064013600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ginekologia.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą stołu operacyjnego, dwukopułowej lampy operacyjnej bezcieniowej oraz zestawu do laparoskopii
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup wraz z dostawą stołu operacyjnego, dwukopułowej lampy operacyjnej bezcieniowej oraz zestawu do laparoskopii. Dopuszcza się składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi: zadanie nr 1 - Zakup wraz z dostawą stołu operacyjnego - 1 szt. dla potrzeb Bloku Operacyjnego, zadanie nr 2 - Zakup wraz z dostawą i montażem dwukopułowej lampy operacyjnej bezcieniowej - 1 szt. dla potrzeb Bloku Operacyjnego, zadanie nr 3 - Zakup wraz z dostawą zestawu do laparoskopii - 1 kpl. dla potrzeb Bloku Operacyjnego. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach nr 1 do umowy odpowiednio do zadań nr 1-3 (wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331922303
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: ZADANIE NR 1: 2 400,00 PLN (słownie: dwa tysiące czterysta złotych 00/100 PLN), ZADANIE NR 2: 1 900,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych 00/100 PLN), ZADANIE NR 3: 5 900,00 PLN (słownie: pięć tysięcy dziewięćset złotych 00/100 PLN)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ginekologia.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach