Przetargi.pl
ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW KONTRASTOWYCH DLA POTRZEB PRACOWNI TOMOGRAFII KOMPUTEROWEJ SZPITALA POWIATOWEGO W MYSZKOWIE

Zespół Opieki Zdrowotnej w Myszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, ul. Wolności
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 138 978 , fax. 343 138 978
  • Data zamieszczenia: 2020-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Myszkowie
    ul. Wolności 29
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. 343 138 978, fax. 343 138 978
    REGON: 30637700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zozmyszkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW KONTRASTOWYCH DLA POTRZEB PRACOWNI TOMOGRAFII KOMPUTEROWEJ SZPITALA POWIATOWEGO W MYSZKOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wraz z dostawą środków kontrastowych dla potrzeb pracowni Tomografii Komputerowej Szpitala Powiatowego w Myszkowie – zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Dostawy stanowiące przedmiot niniejszej umowy odbywać się będą w oparciu o zamówienia częściowe dokonywane przez Zamawiającego w zależności od jego potrzeb. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania dostaw częściowych przedmiotu zamówienia, na podstawie pisemnych zamówień Zamawiającego w ciągu 2 (dwóch) dni roboczych od chwili złożenia zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać zamówiony towar własnym środkiem transportu lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko bezpośrednio do magazynu Apteki Szpitala Powiatowego w Myszkowie, ul. Aleja Wolności 29, na miejsce wskazane przez pracowników Apteki, od poniedziałku do piątku w godzinach: 08:00 – 13:00. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany w oryginalnych nieuszkodzonych opakowaniach z oznaczeniem z bieżącej produkcji, zabezpieczonych przed dostępem osób trzecich. Każdorazowe dostarczenie przedmiotu zamówienia winno zawierać: a. ulotki w języku polskim, zawierające wszystkie niezbędne dla bezpośredniego użytkownika informacje; b. instrukcje w języku polskim dotyczące magazynowania i przechowywania przedmiotu umowy oraz znak CE; c. opakowanie jednostkowe winno zawierać datę produkcji, termin ważności, numer serii oraz nazwę producenta. Pozostałe warunki zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach