Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg
- Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Kwiatowa 10
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7211420 , fax. 095 7211455
- Data zamieszczenia: 2010-04-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
ul. Kwiatowa 10 10
66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
tel. 095 7211420, fax. 095 7211455
REGON: 21022150800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Policja
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą środków do utrzymania czystości w obiektach garnizonu lubuskiego policji oraz środków higieny osobistej dla policjantów i pracowników cywilnych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wraz z dostawą środków do utrzymania czystości w obiektach garnizonu lubuskiego policji oraz środków higieny osobistej dla policjantów i pracowników cywilnych. 2. Kod CPV: 39.80.00.00-0 środki czyszczące i polerujące; 39.81.30.00-4 Pasty i proszki czyszczące; 39.83.12.00-8 detergenty; 39.52.51.00-9 ściereczki do kurzu; 33.70.00.00-7 produkty do pielęgnacji ciała; 33.71.00.00-0 perfumy, produkty toaletowe i prezerwatywy; 33.76.00.00-5 papier toaletowy, chusteczki higieniczne, rąk i serwety; 33.77.11.00-6 podpaski lub tampony 3. Szczegółowy wykaz ilości, gramatury i rodzaju (typu) zamawianego przez Zamawiającego asortymentu zawiera zał. nr 1 do SIWZ Formularz Ofertowy. 4. Termin płatności - 30 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego. 5. Szczegółowy opis warunków płatności i realizacji dostaw oraz warunków reklamacji został zawarty w projekcie umowy - zał. nr 5 do SIWZ. 6. Miejsce dostawy: Baza Magazynowa KWP Łagodzin 11 B 66-446 gm. Deszczno 7. Realizacja dostaw przebiegać będzie etapowo stosownie do potrzeb Zamawiającego. 8. Wielkość każdej partii zależeć będzie od jednostronnych dyspozycji Zamawiającego zgłaszanych telefonicznie, na piśmie (faksem) lub drogą elektroniczną. 9. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania cząstkowych zamówień własnym transportem na swój koszt i ryzyko w ciągu 2 dni roboczych od daty złożenia zamówienia telefonicznie, na piśmie, faksem lub drogą elektroniczną przez upoważnionego pracownika ze strony Zamawiającego, w ilościach określonych w zamówieniu, do miejsca dostawy. 10. Na oferowany towar Wykonawca zobowiązany jest posiadać atesty PZH lub inne dokumenty potwierdzające dopuszczenie danego wyrobu do obrotu - jeśli są wymagane odrębnymi przepisami. 11. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji i rękojmi zgodnie z brzmieniem przepisów zawartych w Dziale II i III Kodeksu Cywilnego. 12. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie asortymentu równoważnego do asortymentu wskazanego w Formularzu Ofertowym za pomocą nazw handlowych pod warunkiem, że asortyment równoważny posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne lub użytkowe niż produkt wskazany przez Zamawiającego za pomocą nazwy handlowej. 13. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy P.z.p. z dnia 29 stycznia 2004r. z późn.zm. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego 14. Nazwy własne jak np. REX zostały użyte przez Zamawiającego w Formularzu Ofertowym (zał. nr 1 do SIWZ) przykładowo dla określenia typu, klasy itp. Wykonawca może zaoferować asortyment o innej nazwie, równoważny (tzn. nie gorszy) od opisanego w Formularzu Ofertowym - zał. nr 1 do SIWZ. W takim przypadku należy wpisać nazwę i gramaturę asortymentu równoważnego. Brak wpisu oznacza zaoferowanie asortymentu jak przykładowo wskazany w opisie (Formularz Ofertowy Zał. nr 1 do SIWZ -Tabela - kol.2 ). 15. Zamawiający uzna ofertę z zaoferowanym asortymentem równoważnym, jeżeli Wykonawca poda nową nazwę, potwierdzi pisemnie zgodność gramatury oferowanego asortymentu z wymaganą przez Zamawiającego i załączy dokumentację (np.: w postaci opisów, kart charakterystyki itp.) dowodzącą, że oferowany asortyment posiada przeznaczenie i cechy techniczno - użytkowe równoważne (nie gorsze) od wskazanego przez Zamawiającego. 16. Dostarczony przez Wykonawcę asortyment musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, kompletny, zapakowany w oryginalne opakowanie z nazwą producenta oraz terminem przydatności do użytkowania. 17. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia minimum 180 dniowego terminu przydatności do użycia na dostarczony towar licząc od daty jego dostarczenia do Zamawiającego. 18. Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymogom określonym w SIWZ. 19. Zamawiający będzie rygorystycznie przestrzegał zgodności jakościowej dostarczonego asortymentu z warunkami określonymi w SIWZ. 20. Dostarczony przedmiot zamówienia musi odpowiadać zaoferowanemu w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz Ofertowy. 21. Załączniki do SIWZ stanowią jej integralną część. 22. Prawo opcji: Zamawiający, ustalając wartość zamówienia uwzględnił największy możliwy zakres tego zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji - zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy P.z.p.; wymienione w Formularzu Ofertowym ilości asortymentu mają charakter szacunkowy , przyjęty w celu porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Zamawiający gwarantuje, że zrealizuje dostawę minimum 80% ilości podanych w Formularzu Ofertowym zał. nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 398000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.policja.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA JEDNORAZOWĄ DOSTAWĘ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, ŚRODKÓW CHEMICZNYCH ORAZ MATERIAŁÓW JEDNORAZOWYCH. SPRAWA NR 69/PN/2016.
Dodano: 2016-07-04 - Sukcesywna dostawa artykułów gospodarczych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
Dodano: 2016-05-17 - dostawa środków czystości w rozbiciu na 3 odrębne zadania
Dodano: 2015-07-08 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA DOSTAWĘ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, ŚRODKÓW CHEMICZNYCH ORAZ MATERIAŁÓW JEDNORAZOWYCH. SPRAWA NR 13/PN/2015.
Dodano: 2015-03-05 - zakup i dostawa produktów toaletowych i środków czystości do pielęgnacji obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zielonej Górze z podziałem na trzy zadania
Dodano: 2015-01-13 - Dostawa środków czystości i chemii profesjonalnej
Dodano: 2014-10-10 - dostawa środków czystości w rozbiciu na 3 odrębne zadania
Dodano: 2014-06-25 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA DOSTAWĘ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, ŚRODKÓW CHEMICZNYCH ORAZ MATERIAŁÓW JEDNORAZOWYCH. SPRAWA NR 19/PN/2014
Dodano: 2014-03-14 - zakup i dostawa produktów toaletowych i środków czystości do pielęgnacji obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zielonej Górze z podziałem na trzy zadania
Dodano: 2014-01-16 - Dostawa środków czystości
Dodano: 2013-12-18