Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą sprzętu stomatologicznego do szkół w Jaworniku Polskim oraz Manasterzu w ramach programu „Poprawa dostępności do świadczeń stomatologicznych dla dzieci i młodzieży w 2018”

Gmina Jawornik Polski ogłasza przetarg

  • Adres: 37232 Jawornik Polski, Jawornik Polski
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 6514014 w. 26 , fax. 166 514 055
  • Data zamieszczenia: 2018-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jawornik Polski
    Jawornik Polski 30
    37232 Jawornik Polski, woj. podkarpackie
    tel. 16 6514014 w. 26, fax. 166 514 055
    REGON: 65090062500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.jawornikpolski.itl.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą sprzętu stomatologicznego do szkół w Jaworniku Polskim oraz Manasterzu w ramach programu „Poprawa dostępności do świadczeń stomatologicznych dla dzieci i młodzieży w 2018”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: Zakup wraz z dostawą sprzętu stomatologicznego do nowopowstałych gabinetów dentystycznych w szkołach podstawowych w Jaworniku Polskim oraz Manasterzu Przedmiot zamówienia w podziale na szkoły: Szkoła Podstawowa w Jaworniku Polskim Zamówienie obejmuje zakup, wraz z dostawą następującego sprzętu: 1) Unit dentystyczny – 1 zestaw, 2) Autoklaw – 1 sztuka 3) Wstrząsarka do amalgamatu – 1 sztuka 4) Lodówka do przechowywania leków i materiałów stomatologicznych – 1 sztuka 5) Biurko - 1 sztuka. 6) Fotel biurowy– 1 sztuka. 7) Szafa do przechowywania leków, narzędzi i materiałów stomatologicznych – 1 sztuka 8) Szafa do przechowywania dokumentacji medycznej – 1 sztuka 9) Szafka z umywalką oraz baterią sztorcową – 1 sztuka 10) Podajnik mydła naścienny, z materiału zapewniającego łatwe czyszczenie – 1 sztuka. 11) Podajnik środka dezynfekcyjnego naścienny z przyciskiem łokciowym, z materiału zapewniającego łatwe czyszczenie – 1 sztuka. 12) Podajnik ręczników naścienny, z materiału zapewniającego łatwe czyszczenie – 1 sztuka. Szkoła podstawowa w Manasterzu Zamówienie obejmuje zakup, wraz z dostawą następującego sprzętu: 1) Unit dentystyczny – 1 zestaw, 2) Autoklaw – 1 sztuka 3) Wstrząsarka do amalgamatu – 1 sztuka 4) Lodówka do przechowywania leków i materiałów stomatologicznych – 1 sztuka 5) Biurko - 1 sztuka. 6) Fotel biurowy– 1 sztuka. 7) Szafa do przechowywania leków, narzędzi i materiałów stomatologicznych – 1 sztuka 8) Szafa do przechowywania dokumentacji medycznej – 1 sztuka 9) Szafka z umywalką oraz baterią sztorcową – 1 sztuka 10) Podajnik mydła naścienny, z materiału zapewniającego łatwe czyszczenie – 1 sztuka. 11) Podajnik środka dezynfekcyjnego naścienny z przyciskiem łokciowym, z materiału zapewniającego łatwe czyszczenie – 1 sztuka. 12) Podajnik ręczników naścienny, z materiału zapewniającego łatwe czyszczenie – 1 sztuka. 1. Zamówienie obejmuje dostawę (na własny koszt Wykonawcy, osobiście, bez udziału kuriera) wraz z transportem, rozładunkiem i wniesieniem sprzętu dentystycznego do gabinetów w: a) Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Jaworniku Polskim 37-232 Jawornik Polski 209 b) Zespole Szkół i Placówek im. Św. Jana Kantego w Manasterzu 37-230 Manasterz 575 2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: dostarczenie, załadunek oraz rozładunek, przedmiotu umowy. Wszystkie materiały powinny być nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana, musi pochodzić z bieżącej produkcji, być sprawna i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. 3. Zamówienie musi być podzielone na osobne paczki dla danej szkoły. Dostarczane artykuły muszą być odpowiednio zapakowane, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy. 4. Dostarczony sprzęt musi posiadać odpowiednie certyfikaty potwierdzające zgodność z Polskimi Normami oraz certyfikaty bezpieczeństwa. Dodatkowo musi on być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych w brzmieniu nadanym Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679). 5. Wymienione w opisie produkty muszą posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą być wolne od obciążeń prawami osób trzecich. 6. Wskazane w SIWZ ewentualne nazwy własne, symbole, modele, typy i itp. mają jedynie charakter wzorcowy. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą według zasad określonych kodeksem cywilnym, oraz postanowieniami zamawiającego w treści umowy 2) Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wyonanie zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego 3) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi I jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia 4) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy 5) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicieleme wykonawcy 6) okreslenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych I numerów fax. Oraz innych ustaleń niezbędnych dla prawidłowego, sprawnego I terminowego wykonania zamówienia 7) zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu umowy. 8) Wykonawca w okresie gwarancji zapewnia wykonywanie czynności konserwacyjnych oraz przeglądów zgodnie z wymogami i zaleceniami określonymi przez producenta (m.in. w dokumentacji techniczno-ruchowej, instrukcjach, kartach gwarancyjnych itp.) wszystkich systemów i urządzeń dla zapewnienia ich optymalnej sprawności i utrzymania gwarancji 1) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu – także w dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne („lub równoważne” – art. 29 ust 3 ustawy pzp). Dotyczą one wszystkich elementów / składników opisu przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu, które są wymagane od wykonawcy. Zamawiający przygotowując opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postepowaniu wskazał wszystkie znane mu przypadki i w każdym z nich podał zasady oceny rozwiązań równoważnych. Jeżeli wykonawca stwierdzi / zauważy, analizując opis przedmiotu zamówienia, że nie są to wszystkie przypadki, prosi się wykonawcę, aby niezwłocznie/przed terminem składania ofert przekazał zamawiającemu tą informację wskazując to w zapytaniu dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia i zasad oceny rozwiązań równoważnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących form: - pieniądzu (nr konta UG Jawornik Polski – 14 9106 1018 2004 1000 0026 0004 BS Przeworsk O/Jawornik Polski) - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz.1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240) 3. Potwierdzoną Kopię dowodu uiszczenia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty 4. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna powinno być załączone do oferty w formie oryginału. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 6. Za datę wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 7. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej musi mieć datę początkową ważności równą co najmniej terminowi złożenia oferty określonej w siwz, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą wymaganą zapisami siwz. 8. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, i nieodwołalne na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust.4a i 5 pzp. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. - Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wprowadza żadnego opisu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI. A. INNE DOKUMENTY, KTÓRE NALEŻY DOŁĄCZYĆ DO OFERTY ETAP SKŁADANIA OFERT: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik Nr 1 do SIWZ 2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy – załącznik nr 1.1 do SIWZ 3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączona jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie. (jeśli dotyczy) 4. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji ich potencjału technicznego, kadrowego lub finansowego na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (jeśli dotyczy). ETAP PO DOKONANIU OCENY OFERT: 1. W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca musi w takim przypadku załączyć zestawienie materiałów równoważnych wraz z innymi niezbędnymi dokumentami potwierdzającymi spełnienie w/w wymagań np. kart urządzeń, kart katalogowych, certyfikaty bezpieczeństwa, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, dokumentację techniczną rozruchową urządzeń (DTR), a w przypadku sprzętu medycznego także dokumenty potwierdzające ich wpis do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych a ich wprowadzenie do obrotu i do ich używania. Dokumenty należy przedłożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach