Szpital Ogólny im. dr Witolda Ginela w Grajewie ogłasza przetarg
- Adres: 19200 Grajewo, ul. Konstytucji 3 Maja
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 86 272 36 13 , fax. 86 272 36 13
- Data zamieszczenia: 2017-02-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Ogólny im. dr Witolda Ginela w Grajewie
ul. Konstytucji 3 Maja 34
19200 Grajewo, woj. podlaskie
tel. 86 272 36 13, fax. 86 272 36 13
REGON: 45066682200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego oraz odzieży operacyjnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup odzieży operacyjnej i sprzętu medycznego wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem, zainstalowaniem, uruchomieniem oraz dostawą instrukcji stanowiskowej łącznie z jej wdrożeniem do wymienionych w Rozdziale IV SIWZ komórek Szpitala Ogólnego im. dr Witolda Ginela w Grajewie. 2. Przedmiot zamówienia podzielono na części – 2 następujące Pakiety: a) Pakiet I – urządzenia endoskopowe (Automatyczna myjnia endoskopowa do mycia i dezynfekcji endoskopów giętkich - 1 szt./ Videogastroskop diagnostyczny - 1 szt.) b) Pakiet II – sprzęt medyczny i odzież operacyjna (Fartuch chirurgiczny - 60 szt./ Ubranie zabiegowe - 120 szt./ Balkonik do chodzenia - 2 szt./ Wózek inwalidzki - 2 szt./ Asystor na kółkach - 20 szt./ Lampa zabiegowa - 1 szt./ Łóżko rehabilitacyjne - szpitalne - 30 szt./ Stół zabiegowy - 1 szt.). 3. Zamawiający wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się do dostawy przedmiotu zamówienia według poniższego harmonogramu: a) Pakiet I – do 21 dni od daty podpisania umowy. b) Pakiet II w zależności od przedmiotu zamówienia wg poniższego planu: I. Dostawa nr I (15 szt. łóżek szpitalnych) – 30 dni od daty podpisania umowy. II. Dostawa nr II – 100 dni od daty podpisania umowy. III. Dostawa nr III – 220 dni od daty podpisania umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33160000-9
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną