Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego oraz multimedialnego dla siedmiu szkół podstawowych na terenie Gminy i Miasta Żuromin w ramach projektu pn. „Żuromińska kuźnia kompetencji i umiejętności”

Gmina i Miasto Żuromin ogłasza przetarg

  • Adres: 09-300 Żuromin, Pl. Piłsudskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 6572 558 , fax. 236 572 540
  • Data zamieszczenia: 2020-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Żuromin
    Pl. Piłsudskiego 3
    09-300 Żuromin, woj. mazowieckie
    tel. 23 6572 558, fax. 236 572 540
    REGON: 13037793600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuromin.ibip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego oraz multimedialnego dla siedmiu szkół podstawowych na terenie Gminy i Miasta Żuromin w ramach projektu pn. „Żuromińska kuźnia kompetencji i umiejętności”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego oraz multimedialnego dla siedmiu szkół podstawowych na terenie Gminy i Miasta Żuromin w ramach projektu pn. „Żuromińska kuźnia kompetencji i umiejętności” Zakres zamówienia obejmuje dostawę sprzętu do pracowni informatycznych dla szkół: 1) Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Stefana Żeromskiego w Żurominie 2) Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Kornela Makuszyńskiego w Żurominie 3) Szkoły Podstawowej w Chamsku 4) Szkoły Podstawowej w Poniatowie 5) Szkoły Podstawowej w Raczynach 6) Szkoły Podstawowej w Będzyminie 7) Szkoły Podstawowej w Kliczewie Dużym. Do każdej ze szkól zostanie zakupiona i dostarczona po 1 szt. poszczególnego sprzętu dla każdej z siedmiu szkół podstawowych. Wyjątek stanowi: - Punkt dostępowy – po 2 szt. do każdej ze szkół - Laptop dla Ucznia z zainstalowanym systemem operacyjnym, oprogramowaniem biurowym oraz programowaniem do zarządzania klasą – zgodnie z podaną poniże ilością dla szkół: 1) Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Stefana Żeromskiego w Żurominie – 3 szt. 2) Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Kornela Makuszyńskiego w Żurominie – 3 szt. 3) Szkoły Podstawowej w Chamsku – 2szt. 4) Szkoły Podstawowej w Poniatowie – 2 szt. 5) Szkoły Podstawowej w Raczynach – 2 szt. 6) Szkoły Podstawowej w Będzyminie – 2 szt. 7) Szkoły Podstawowej w Kliczewie Dużym – 1 szt. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony przez Wykonawcę do odpowiedniej szkoły. Koszt dostawy należy uwzględnić w cenie przedmiotu zamówienia. Odpowiedzialność za szkody powstałe w czasie transportu ponosi Wykonawca. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, kompletny, posiadał wymagane prawem atesty i certyfikaty. Wymagany minimalny okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące od dnia podpisania bez uwag protokołu zdawczo-odbiorczego. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV: 30213100-6 - komputery przenośne 30121300-6 - urządzenia do powielania 38651600-9 - kamery cyfrowe 38652100-1 - projektory 30231320-6 - monitory dotykowe 32420000-3 - urządzenia sieciowe 30200000-1 - urządzenia komputerowe 48900000-7 - różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ W przypadku gdyby w opisie przedmiotu zamówienia, w SIWZ i załącznikach do niej Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów należy to traktować wyłącznie jako rozwiązanie przykładowe określające standard odnośnie minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oczekiwanych materiałów i urządzeń a Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń, produktów równoważnych. Wszystkie materiały, urządzenia czy rozwiązania równoważne w stosunku do materiału, urządzenia, produktu wskazanego jako przykładowy muszą być co najmniej tej samej wytrzymałości, trwałości, co najmniej o parametrach technicznych materiałów i urządzeń jeśli zostały określone w dokumentacji przetargowej, muszą posiadać stosowne atesty, dopuszczające do stosowania, muszą spełniać te same funkcje, wymagania bezpieczeństwa, konstrukcji. Do wykonawcy należy potwierdzenie równoważności. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono minimalne wymagane parametry techniczne, warunki i okres trwania gwarancji. Wykonawca może zaoferować modele zgodne z wymaganiami minimalnymi lub modele o wyższych parametrach. 3.11 Zadanie jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.1.1 Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych) Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, przekazał Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – wg wzoru stanowiącego załączniku nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty bądź informacje potwierdzające), że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 2. Inne dokumenty, które należy dołączyć do oferty: 1) Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z wpisu do CEIDG lub KRS lub ich odpowiednika w innym kraju 2) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego – jeśli dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach