Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego i innych sprzętów multimedialnych do Powiatowego Centrum Edukacyjnego w Kętrzynie – postępowanie V

Zarząd Powiatu w Kętrzynie ogłasza przetarg

  • Adres: 11-400 Kętrzyn, Plac Grunwaldzki
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7517500, 7511690 , fax. 897 512 401
  • Data zamieszczenia: 2019-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Kętrzynie
    Plac Grunwaldzki 1
    11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7517500, 7511690, fax. 897 512 401
    REGON: 51074245100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.starostwo.ketrzyn.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego i innych sprzętów multimedialnych do Powiatowego Centrum Edukacyjnego w Kętrzynie – postępowanie V
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I INNYCH SPRZĘTÓW MULTIMEDIALNYCH DO POWIATOWEGO CENTRUM EDUKACYJNEGO W KĘTRZYNIE - POSTĘPOWANIE IV w następujących ilościach: 1. Komputer stacjonarny Typ 1 30 szt. 2. Monitor komputerowy 16 szt. 3. Mysz komputerowa i Klawiatura komputerowa 16 szt. 4. Głośniki komputerowe 16 szt. 5. Bezprzewodowe Słuchawki komputerowe z mikrofonem 16 szt. 6. Tablet graficzny 16 szt. 7. Projektor panoramiczny 1 szt. 8. Tablica interaktywna 2 szt. 9. Monochromatyczna drukarka laserowa A3 1 szt. 10. Kolorowe urządzenie wielofunkcyjne A4 1 szt. 11. Wielkoformatowa drukarka „Ploter” 1 szt. 12. Skaner komputerowy dwustronny 1 szt. 13. Uchwyt sufitowy do projektora 1 szt. 14. Komputer przenośny 4 szt. 15. Serwer 1 szt. 16. Szafa rack serwerowa 1 szt. 17. Kabel utpcat 5e minimum 300 metrów 1 szt. 18. Ruter zarządzalny z WiFi 7 szt. 19. Switch zarządzalny 7 szt. 20. Karta sieciowa 16 szt. 21. Karta sieciowa Wi-Fi 16 szt. 22. Tester płyt głównych 7 szt. 23. Tester zasilaczy 7 szt. 24. Kompresor do czyszczenia komputera 1 szt. 25. Projektor multimedialny z ekranem projekcyjnym 3 szt. 26. Drukarka laserowa A4 ze skanerem 3 szt. 27. Urządzenie wielofunkcyjne A3 1 szt. 28. Komputer stacjonarny Typ 2 19 szt. 2. Wykonawca dostarczy sprzęt na własne ryzyko oraz zapewni rozładunek we wskazanym miejscu przez Zamawiającego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 5 do SIWZ. 4. Dostawa musi obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione powyżej, nie jest dopuszczalne składanie ofert częściowych. 5. Szczegółowy zakres warunków realizacji zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości – 8.000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w: a) w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego 10 1160 2202 0000 0000 6192 5327 (konto należy do Powiatu Kętrzyńskiego, Plac Grunwaldzki 1, 11-400 Kętrzyn) z dopiskiem: „ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I INNYCH SPRZĘTÓW MULTIMEDIALNYCH DO POWIATOWEGO CENTRUM EDUKACYJNEGO W KĘTRZYNIE – POSTĘPOWANIE V” (w tym przypadku Wykonawca winien dodatkowo dołączyć do oferty potwierdzenie dokonania przelewu), b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 310). W przypadku wniesienia wadium w formach niepieniężnych (ppkt b, c, d i e) oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty jako osobny dokument, aby można go było złożyć do depozytu w kasie zamawiającego, a kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy włączyć do oferty. 3. Wadium wnoszone w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej należy wystawić na Powiat Kętrzyński, Plac Grunwaldzki 1, 11-400 Kętrzyn. 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 6. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia specjalnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający, ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13- 22 i ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. 1. Jeżeli zdolności techniczne podmiotu udostępniającego zasoby, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca, w terminie określonym przez Zamawiającego: - zastąpił ten podmiot innym podmiotem, lub podmiotami lub, - zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną. 2) W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 3) W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, Zamawiający żąda, aby Wykonawca do oferty dołączył oświadczenie dotyczące podmiotów, na zasoby których powołuje się w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w rozdz. VII ust. 1 SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że podmiot udostępniający zasoby nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 4) Wykonawcy składający ofertę wspólną: 1. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy, 2. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie wynikać z umowy lub innej czynności prawnej, 3. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, 4. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp. 5. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 1 – 4. 5) Ponadto Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: - Formularz ofertowy, o treści zgodnej z załączonym wzorem, - Pełnomocnictwo złożone w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiotów w imieniu których pełnomocnicy nie wymienieni w dokumentach rejestrowych firmy składają oferty, - Wykonawcy korzystający z zasobów podmiotów trzecich na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, składają wraz z ofertą dokument wymagany w ust. 1) pkt. 1 niniejszego rozdziału SIWZ (na podstawie art. 25a ust. 3 pkt. 2 ustawy Pzp). 6) Forma składanych dokumentów – zarówno dla Wykonawców z terytorium, jak i spoza terytorium RP: Dokumenty należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (oświadczenie w trybie art. 25a ustawy w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na podstawie art. 22 ust. 1 - w oryginale). Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału dokumentu lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia wykonawcy, o których mowa: - w rozdz. 8. SIWZ pkt. 6) ppkt a) powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) W zakresie nie uregulowanym w SIWZ, zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych oraz rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r., poz. 1126 ze zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach