Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie według 4 części

Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-002 Kraków, ul. Kanonicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 421 68 48 wew. 624 , fax. 12 421 68 48 wew. 624
  • Data zamieszczenia: 2019-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
    ul. Kanonicza 25
    31-002 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 421 68 48 wew. 624, fax. 12 421 68 48 wew. 624
    REGON: 38719130000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.upjp2.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia kościelna na prawach uczelni publicznej posiadająca osobowość prawną

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie według 4 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania i zamówienia jest zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie według 4 części : a. Cześć 1 –a) monitory – 25 szt. , b) komputery stacjonarne – 25 szt. (używane) b. Cześć 2 – a) laptop 15 cali – 1 szt. c. Cześć 3 – urządzenia wielofunkcyjne kolorowe – 4 szt. d. Część 4rzutniki multimedialne – 3 szt. Opisany sprzęt w punktach od a) do d) stanowi odrębne części zamówienia. Wykonawcy mogą składać oferty częściowe na jedną, lub dowolnie wybraną liczbę części zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych zawiera Załącznik 2 do niniejszej SIWZ. 3. Wymagania ogólne dla zamówienia: 3.1 W zakresie cz. 1 - zakup i dostawę sprzętu używanego (np. poleasingowe), jednak sprawnego , w stanie wizualnym dobrym. Zamawiający nie wymaga spełniania warunku z pkt. 3.2. 3.2 W zakresie cz. Od 2 do 4 zakup i dostawę sprzętu fabrycznie nowego, nieużywanego, niepowystawowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2018r, posiadającego pakiet usług gwarancyjnych i wsparcie techniczne producenta obejmujące użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. Wsparcie techniczne polegać ma na dostępie do lika strony wykonawcy pod którym użytkownik znajdzie kontakt z Wykonawcą oraz na możliwości napisania maila bądź wykonania telefonu w celu uzyskania pomocy i rozwiązania bieżącego problemu technicznego. 3.3 Dostawę wraz z transportem sprzętu do Biura Działu IT, Bernardyńska 3, wniesienie do wskazanego pokoju i sprawdzenie kompletności dostawy w obecności pracownika Zamawiającego oraz podpisanie przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w obecności pracownika Zamawiającego protokołu dostawy sprzętu (wzór protokołu dostawy – załącznik nr 2 do wzoru umowy). Dostarczenie wraz z dostawą kart gwarancyjnych w języku polskim w wersji papierowej lub elektronicznej oraz instrukcji obsługi w języku polskim lub angielskim w wersji papierowej lub elektronicznej. 3.4 W przypadku trzykrotnej naprawy sprzętu będącego przedmiotem umowy lub tego samego jego elementu, a także gdy sumaryczny czas napraw przekroczy trzy miesiące w okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany przedmiotu zamówienia lub jego elementu na nowy, na własny koszt w terminie 10 dni roboczych od powzięcia wiadomości o okoliczności skutkującej wymianą przedmiotu zamówienia lub jego elementu na nowy. 3.3 Oferowany sprzęt będący przedmiotem zamówienia (dla wszystkich części) musi być oznakowany znakiem CE zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2017r. poz. 1226 z późn. zm.) 3.6 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy PZP, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne, funkcjonalne i inne określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Przez równoważność rozumie się to, że oferowane urządzenie i elementy muszą posiadać co najmniej te same cechy, parametry techniczne, funkcjonalne i inne na poziomie co najmniej takim jak opisane w SIWZ. Wykonawca zgodnie z przepisami ustawy PZP zobowiązany jest wykazać równoważność w treści składanej oferty. Przy oferowaniu rozwiązań innych niż opisane w SIWZ, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie podaje szczegółowego warunku w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach