Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą sprzętu informatycznego w ramach projektu E-usługi w informacji przestrzennej Powiatu Wielickiego, zadanie pod nazwą – Zakup sprzętu informatycznego – część II. Zakup sprzętu informatycznego wraz z realizacją usług instalacyjno-konfiguracyjnych

Powiat Wielicki ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, Rynek Górny
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 39999800, , fax. 12 39999701
  • Data zamieszczenia: 2018-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wielicki
    Rynek Górny 2
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 12 39999800, , fax. 12 39999701
    REGON: 35155453100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą sprzętu informatycznego w ramach projektu E-usługi w informacji przestrzennej Powiatu Wielickiego, zadanie pod nazwą – Zakup sprzętu informatycznego – część II. Zakup sprzętu informatycznego wraz z realizacją usług instalacyjno-konfiguracyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i konfiguracją infrastruktury sprzętowej dla potrzeb Zamawiającego . Przedmiot zamówienia obejmuje: Serwer baz danych i systemów dziedzinowych 1 szt. - Serwer e-usług 1 szt. - Macierz dyskowa 2 szt. - System Backup 1 kpl. - Zasilacz awaryjny UPS 40kVA 1 szt. - Przełącznik sieciowy zarządzalny 1 szt. - System ochrony sieci UTM 1 szt. - Szafa serwerowa RACK z wyposażeniem 1 szt. - Usługa konfiguracji rozwiązania sprzętowego 1 szt . Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach projektu pn. „E-usługi w informacji przestrzennej Powiatu Wielickiego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 (RPO WM), Oś Priorytetowa 2 Cyfrowa Małopolska, Działanie 2.1 E-administracja i otwarte zasoby, Poddziałanie 2.1.4, E-usługi w informacji przestrzennej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 i 8a do SIWZ. 4. W/w dokumentacja jest załącznikiem do SIWZ i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/spwieliczka,m,304730,2018.html 5. Jeżeli w/w dokumentacja opisująca przedmiot zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie albo normy, aprobaty, specyfikacje techniczne lub inne dokumenty odniesienia, o których mowa w 30 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp, Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych albo oferowanie rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych opisanych w dokumentacji. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez zamawiającego. 7. Wykonawca celem potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ przedłoży do oferty zestawienie oferowanego sprzętu – sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ. 8. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Koszt dostawy wraz z wniesieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego (tj.: Wieliczka, ul. Słowackiego 29) pokrywa we własnym zakresie Wykonawca. Wykonawca dostarczy oraz przekaże pracownikowi dokonującemu odbioru ze strony Zamawiającego sprzęt w oryginalnym opakowaniu wraz z dokumentacją użytkową, gwarancją, płytami instalacyjnymi, sterownikami, certyfikatami itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30211200-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/.Formularz Oferty- załącznik nr 1 do SIWZ 2/. Pełnomocnictwo, w tym pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie- jeżeli dotyczy, 3/. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy przedłożone w oryginale- zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ, 4/. Zestawienie oferowanego sprzętu – sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną