Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą specjalistycznego oprogramowania komputerowego w ramach projektu „Powiat Stalowowolski stawia na zawodowców.

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Tadeusza Kościuszki w Stalowej Woli ogłasza przetarg

  • Adres: 37450 Stalowa Wola, ul. 1 Sierpnia
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 158 420 640 , fax. 158 422 691
  • Data zamieszczenia: 2017-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Tadeusza Kościuszki w Stalowej Woli
    ul. 1 Sierpnia 26
    37450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 158 420 640, fax. 158 422 691
    REGON: 24158300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.stalowowolski.pl/index.php/jednostki-organizacyjne/zespol-szkol-ponadgimnazjalnych-nr-2

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą specjalistycznego oprogramowania komputerowego w ramach projektu „Powiat Stalowowolski stawia na zawodowców.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostawą specjalistycznego oprogramowania komputerowego w ramach projektu „Powiat Stalowowolski stawia na zawodowców”. 2. Dostarczane oprogramowanie winno być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz oryginalnie zapakowane. 3. Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia oraz wsparcia technicznego. 4. Dostawy objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie z warunkami zawartymi w SIWZ oraz wzorem umowy. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości oprogramowania stanowiącego przedmiot zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ. 6. Wykonawca w formularzu rzeczowo-cenowym oprócz cen jednostkowych netto, brutto oraz łącznych cen netto, brutto winien opisać w kolumnie nr 5 oferowany produkt (oprogramowanie) celem zweryfikowania oferowanego produktu z wymaganiami postawionymi przez Zamawiającego. 7. Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonego przedmiotu zamówienia w przypadku złej jakości lub niezgodne z ustalonymi rozmiarami. 8. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, iż dostarczony przedmiot umowy nie spełnia wymogów zawartych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i jej załącznikach, zostanie on zwrócony Wykonawcy. Koszty zwrotu ponosi Wykonawca. Forma zwrotu zostanie ustalona z Wykonawcą. 9. W przypadku zgłoszenia reklamacji, Zamawiający zobowiązany jest zwrócić na koszt Wykonawcy towary będące przedmiotem reklamacji w celu wymiany na wolne od wad. 10. Wszystkie elementy dostawy muszą być oznaczone identyfikatorem Dostawcy oraz datą zakupu. 11. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 12 miesięcznego wsparcia technicznego związanego z oferowanym oprogramowaniem. Faktyczny okres udzielanego wsparcia technicznego związanego z dostarczanym oprogramowaniem winien wynikać z deklaracji wykonawcy w formularzu ofertowym. Okres udzielanego wsparcia technicznego związanego z dostarczanym oprogramowaniem stanowi poza cenowe kryterium oceny ofert. 12. Przez wsparcie techniczne o którym mowa powyżej Zamawiający rozumie:  aktualizacje oprogramowania,  rozwiązanie problemów technicznych związanych z dostarczonym oprogramowanie (możliwość komunikowania się z Zamawiającym drogą telefoniczną, e-mailową),  dogrywanie wtyczek,  zmiana konfiguracji. 13. Dostawa oprogramowania realizowana będzie sukcesywnie, zgodnie z każdorazowym zleceniem Zamawiającego, w ciągu maksimum 14 dni roboczych od daty złożenia zamówienia (telefonicznie, pisemnie za pośrednictwem faxu lub elektronicznie) określającego szczegółowy asortyment i ilość. Faktyczny termin dostawy oprogramowania wynikać będzie z deklaracji wykonawcy w formularzu ofertowym. Termin dostawy oprogramowania stanowi poza cenowe kryterium oceny ofert. 14. Dostawa odbywać się będzie w uzgodnionym terminie do siedziby Zamawiającego, w godz. od 700 do 1500, od poniedziałku do piątku. 15. Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia osób wyznaczonych przez Dyrektorów Szkół w zakresie jego obsługi. 16. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wraz z dostawą przedmiotu umowy dokumentów niezbędnych do użytkowania przedmiotu dostawy zgodnie z jego przeznaczeniem, tj.: - instrukcji użytkowania, - opisy techniczne, - inne dokumenty potwierdzające spełnianie wymogów określonych dla materiałów i urządzeń. 17. Dostarczone dokumenty będą sporządzone w języku polskim. 18. Każdorazowo po dostawie oprogramowania sporządzany będzie protokół odbioru częściowego/końcowego dostawy, stanowiący podstawę wystawienia faktury oraz obliczenia okresu gwarancji na dostarczony asortyment. 19. Liczba poszczególnego asortymentu oprogramowania Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularz rzeczowo – cenowy ma wymiar szacunkowy i służy jedynie wyłonieniu najkorzystniejszego wykonawcy. 20. Rozliczenia z Wykonawcą będą prowadzone na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw w oparciu o ceny jednostkowe wskazane przez Wykonawcę w Formularzu rzeczowo – cenowym – Załącznik nr 1 do SIWZ. Ceny jednostkowe podane w Formularzu rzeczowo – cenowym nie mogą ulec zwiększeniu przez cały okres realizacji umowy. 21. Z realizacji przedmiotu zamówienia sporządzany jest protokół odbioru przedmiotu zamówienia, który podpisuje upoważniony przedstawiciel Zamawiającego. 22. W przypadku stwierdzenia nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający uwzględni wszystkie uwagi w protokole odbioru przedmiotu zamówienia oraz wezwie Wykonawcę pisemnie lub faxem do należytego wykonania w terminie 2 dni roboczych tych części przedmiotu zamówienia, których sposób wykonania lub jakość zostały zakwestionowane przez przedstawicieli Zamawiającego w trakcie sprawdzenia. 23. W przypadku zgłoszenia reklamacji, Zamawiający zobowiązany jest zwrócić na koszt Wykonawcy oprogramowanie będące przedmiotem reklamacji w celu wymiany na wolne od wad. 24. Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego za wady fizyczne i prawne wszelkich materialnych rezultatów przedmiotu zamówienia objętego niniejszą umową. 25. Przez wadę fizyczną rozumie się w szczególności jakąkolwiek niezgodność materialnych rezultatów dostaw przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ i Formularzu rzeczowo – cenowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych złotych) do dnia 10 listopada 2017 r., do godziny 14:00 w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2017 r., poz. 1579 t.j.) tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 30 9430 0006 0000 0316 2000 0009 – Nadsański Bank Spółdzielczy, z dopiskiem „Wadium – Zakup wraz z dostawą specjalistycznego oprogramowania komputerowego w ramach projektu „Powiat Stalowowolski stawia na zawodowców”. 3. Dowód wniesienia wadium winien być załączony do oferty. 4. Zamawiający dokonuje zwrotu wniesionego przez wykonawców wadium w trybach i na zasadach określonych w art. 46 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez wykonawcę; 2) formularz rzeczowo-cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę; 3) parafowany wzór umowy; 2. Wykonawca wraz z ofertą winien załączyć: 1) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu; 2) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia; 3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy). 4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach