Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 65-120 Zielona Góra, Zjednoczenia
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 62 322 91 97, , fax. 68 322-91-11
- Data zamieszczenia: 2019-08-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Zjednoczenia 110 C
65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 62 322 91 97, , fax. 68 322-91-11
REGON: 36908843400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgk.net.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą soli drogowej, piasku oraz kruszywa naturalnego, chlorku wapnia, chlorku magnezu do Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Zielonej Górze, z podziałem na 4 zadania - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup wraz z dostawą soli drogowej, piasku, kruszywa naturalnego, chlorku wapnia, chlorku magnezu do Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Zielonej Górze z podziałem na cztery zadania, tj.: 1) zadanie 1 - sukcesywna dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem w ilości 500 ton, 2) zadanie 2 – sukcesywna dostawa piasku w ilości 300 ton oraz kruszywa naturalnego w ilości 100 ton, 3) zadanie 3 – dostawa technicznego chlorku wapnia (CaCl2) w ilości 70 ton 4) zadanie 4 – dostawa technicznego chlorku magnezu sześciowodnego (MgCl2*6H2O), w ilości 65 ton. Uwaga: Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych tj. na wybrane zadanie, oferty w postępowaniu można składać w odniesieniu do wszystkich części. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr I.4. do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34927100-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium: a) dla zadania nr 1 w wysokości: 4 500,00 zł b) dla zadania nr 2 w wysokości: 600,00 zł c) dla zadania nr 3 w wysokości: 1 900,00 zł d) dla zadania nr 4 w wysokości: 2 000,00 zł 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do 04.09.2019r do godz. 10:00 (musi być na rachunku Zamawiającego). 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 13 1020 5402 0000 0302 0385 0773 PKO Bank Polski S.A.- postępowanie nr DZ.260.63.2019 r. zadanie nr ….. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). 4. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć łącznie z ofertą – może być w oddzielnej kopercie. 5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu terminem wniesienia wadium jest data uznania na rachunku Zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr I.1 do SIWZ; 2) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wg załącznika Nr I.2 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy (wzór pełnomocnictwa załącznik I.5.); Oświadczenie wymagane od Wykonawcy, który złożył ofertę – przekazane Zamawiającemu bez wezwania w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej https://zgkzgora.ezamawiajacy.pl z sesji otwarcia ofert: 1) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r., poz. 184, 1618 i 1634) z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu wg załącznika nr II.1 do SIWZ oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Zakup i sukcesywna dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg.”
Dodano: 2023-02-28 - „Zakup i sukcesywna dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg.”
Dodano: 2022-10-28 - „Zakup i sukcesywna dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg.”
Dodano: 2022-07-18 - Dostawa soli drogowej kamiennej niezbrylającej w ilości 2550 Mg przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg dla potrzeb: Zadanie nr 1 - Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kłodawie, Zadanie nr 2 - Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie,Zadanie nr 3 - Rejonu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
Dodano: 2019-12-27 - Dostawa soli drogowej kamiennej niezbrylającej w ilości 3100 Mg przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg w sezonie 2017/2018 dla potrzeb Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kłodawie.
Dodano: 2017-08-22