Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-530 Szczecin, ul. Matejki 22
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 459 65 77, 91 459 65 78 , fax. 91 459 65 76
- Data zamieszczenia: 2013-02-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie
ul. Matejki 22 22
70-530 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 459 65 77, 91 459 65 78, fax. 91 459 65 76
REGON: 00001775600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ SŁODYCZY DO OŚRODKA KOLONIJNO - WYPOCZYNKOWEGO W LUBINIE W ODDZIALE ZUS. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa słodyczy na potrzeby Ośrodka Kolonijno - Wypoczynkowego w Lubinie k. Międzyzdrojów przy ul. Głównej 7, w okresie od 28.06.2013r. do 30.08.2013r., zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ. Zakres rzeczowo - ilościowy przedmiotu zamówienia określa formularz cenowy. Warunki realizacji: a) Sukcesywne dostawy w partiach wg określonych w zamówieniu potrzeb, transportem zapewnionym przez Wykonawcę zgodnie z przepisami sanitarno - epidemiologicznymi - loco: Ośrodek Kolonijno-Wypoczynkowy w Lubinie koło Międzyzdrojów ul. Główna 7. b) Wykonawca będzie dostarczał słodycze, na podstawie zapotrzebowania telefonicznego dokonanego przez Kierownika kolonii, w ciągu 2 dni od daty zamówienia złożonego przez Zamawiającego. c) Dostawa do ośrodka odbywać się będzie na własny koszt i transportem Wykonawcy wraz z rozładunkiem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku. d) Wymagana data przydatności do spożycia co najmniej 3 miesiące po terminie każdej dostawy. e) Rodzaj i ilość słodyczy będą określane każdorazowo na podstawie zapotrzebowania telefonicznego dokonanego przez Kierownika kolonii, w zależności od potrzeb. f) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. g) Ilości wykazane w zał. do SIWZ pn. Formularz cenowy są orientacyjne i podane w celu wyliczenia orientacyjnej wartości przedmiotu zamówienia. h) Ceny jednostkowe za dostarczane produkty w okresie realizacji umowy nie mogą przekraczać cen wyszczególnionych w formularzu cenowym. i) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości zamawianych w danej partii produktów i z tego powodu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. j) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy - rozdział III SIWZ. Produkty równoważne: a) Zamawiający dopuszcza zaproponowanie produktów równoważnych, b) nazwy własne podane w formularzach są tylko przykładowe i określają klasę produktu i jego jakość, c) Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie (produkt równoważny) pod warunkiem, że będzie on posiadać w swoim składzie te same lub zbliżone surowce użyte do produkcji, co produkt określony przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że zaoferowany produkt równoważny nie może przekroczyć 10% rozbieżności w składzie surowcowym w określonej gramaturze od produktu podanego w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik do SIWZ, oraz posiadać te same walory smakowe i jakościowe co wyrób podany przykładowo, d) w przypadku zaproponowania produktów równoważnych należy wskazać ich nazwę w kolumnie pn. Nazwa produktu równoważnego formularza cenowego, stanowiącego załącznik do SIWZ, e) gramatura zaoferowanych produktów równoważnych nie może być niższa niż gramatura produktów wykazanych w formularzu cenowym, f) jeżeli w złożonym przez Wykonawcę formularzu cenowym w kolumnie pn. nazwa produktu równoważnego nie zostanie wpisana żadna nazwa, wówczas Zamawiający przyjmie, że zaoferowano typ produktu wskazany w kolumnie Nazwa produktu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158400008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa 800 sztuk paczek choinkowych dla dzieci pracowników Uniwersytetu Szczecińskiego
Dodano: 2015-10-05 - Dostawa 860 sztuk paczek choinkowych dla dzieci pracowników Uniwersytetu Szczecińskiego
Dodano: 2014-09-26 - Dostawa 900 sztuk paczek choinkowych dla dzieci pracowników Uniwersytetu Szczecińskiego
Dodano: 2013-10-11 - Dostawa 950 sztuk paczek choinkowych dla dzieci pracowników Uniwersytetu Szczecińskiego
Dodano: 2012-10-02 - Dostawa 900 sztuk paczek choinkowych dla dzieci pracowników Uniwersytetu Szczecińskiego
Dodano: 2011-10-21 - Zakup 720 sztuk gotowych paczek choinkowych dla dzieci pracowników Uniwersytetu Szczecińskiego
Dodano: 2010-10-20 - Dostawa słodyczy do Ośrodka Kolonijno - Wypoczynkowego w Lubinie w Oddziale ZUS Szczecin
Dodano: 2010-03-17 - Dostarczanie używek, czekolad i wyrobów cukierniczych do jednostek wojskowych i ośrodków szkolenia poligonowego
Dodano: 2009-09-11