Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą samochodu typu kombi dla Grup Mobilnych Izby Celnej we Wrocławiu

Izba Celna we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-950 Wrocław, ul. Hercena 11
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3705328 , fax. 071 3435439
  • Data zamieszczenia: 2009-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Celna we Wrocławiu
    ul. Hercena 11 11
    50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3705328, fax. 071 3435439
    REGON: 00014389200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.icwroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą samochodu typu kombi dla Grup Mobilnych Izby Celnej we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą samochodu typu kombi wraz z wyposażeniem dla Grup Mobilnych Izby Celnej we Wrocławiu. Zakup dotyczy odtworzenia pełnej floty samochodów zakupionych w ramach projektu PL0068 Dostawa Środków transportu wraz z wyposażeniem dla grup mobilnych Służby Celnej, a więc w celu wizualizacji wkładu finansowego Norweskiego Mechanizmu Finansowego dostarczony pojazd powinien być w widocznym miejscu oznaczony logo Norweskiego Mechanizmu Finansowego. Oznaczenie powinno być wykonane w formie naklejki samoprzylepnej z przeźroczystej folii. Pojazd należy objąć ubezpieczeniem OC AC NW na pierwszy rok eksploatacji. 1. Wykonawca zobowiązany jest do montażu w pojeździe niżej wymienionego używanego sprzętu będącego w dyspozycji Zamawiającego w postaci 1). Lampa ostrzegawcza zespolona (bez nagłośnienia) z dwoma niebieskimi światłami ksenonowymi z przeznaczeniem dla pojazdu uprzywilejowanego z napisem SŁUŻBA CELNA do montażu na relingach pojazdu. 2). Zestaw sterowniczy do lampy z poz. 1 oraz dodatkowego głośnika m ki ELFIR ZURA typ 1120 DIGITAL wraz z ręcznym urządzeniem nadającym , 3). Przetwornica PROFITEXX PI 1000, 12V 230 V AC, 1000 2000W 4). Radiostacja samochodowa MOTOROLA typ MW304 AC, Model MDM25KHF9AN5AE, 5). Radio CB MIDLAND, ALAN 102 z anteną do mocowania do relingu dachowego. 6). Światło punktowe do map (lampka na wysięgniku). Przed terminem składania ofert Zamawiający udostępni do wglądu wskazane powyżej używane wyposażenie. Termin należy wcześniej uzgodnić telefonicznie z Panem Łukaszem Biczyńskim pod numerem telefonu 071 3705 343 lub 071 3705327. 2. Wykonawca zobowiązany jest także do dostawy i montażu w pojeździe niżej wymienionego nowego sprzętu w postaci 1). Głośnik min. 100 W ( zastosowanie jako syrena pojazdu uprzywilejowanego oraz do przekazywania poleceń z ręcznego urządzenia nadającego zamontowanego w zestawie sterowniczym. 2). Antena do Radiostacji z zyskiem powyżej 3,5 dB, dwuzakresowa , dachowa, zintegrowana z anteną do radioodtwarzacza.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341140009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2 000,00 złotych Wadium może być wnoszone w następujących formach Pieniądzu, Poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, Gwarancjach bankowych, Gwarancjach ubezpieczeniowych. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek NBP Oddział Wrocław nr 12 1010 1674 0036 6513 9120 0000 z adnotacją wadium zakup wraz z dostawą samochodu typu kombi dla Grup Mobilnych Izby Celnej we Wrocławiu nr sprawy 450000 ILGW 253 36 09 Informacje dodatkowe: 1. Wadium musi być wniesione nie później niż w terminie składania ofert. 2. Wadium będzie zwrócone (lub zatrzymane) w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy 1.1 Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy, 1.2 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie. 3. W przypadku, o którym mowa w punkcie 2, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w punkcie 2. 5. Jeżeli oferta Wykonawców określonych w punkcie 2 zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego może żądać umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 6. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w punkcie 1 nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. 7. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 pkt. 1 do 9 ustawy oraz Wykonawców, którzy: 7.1. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu. (art. 22 ust. 1 pkt 1-4) ustawy 7.2. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 7.3. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania 7.4. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy , 8. Zamawiający zawiadamia równocześnie Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy. 9. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy dołączyć: 1.1. Dokument stwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej. Dokumentem takim będzie aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument musi być złożony przez każdego z Wykonawców. 1.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca jest obowiązany złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu tj. spełnienie warunków określonych w art. 22 ustawy a także, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. 1.3.Aktualne zaświadczenia: 1) Właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i opłat, 2) Właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, 3) Właściwej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Za aktualne zaświadczenia uznaje się jedynie zaświadczenia wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów systemem zero -jedynkowym - spełnia-nie spełnia.Niespełnienie przez któregokolwiek z Wykonawców powyższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.icwroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach