Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą samochodów osobowych w policyjnej wersji nieoznakowanej na potrzeby jednostek terenowych KWP w Gorzowie Wlkp. - 4 szt

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Kwiatowa 10
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 738 14 41 , fax. 95 738 14 35
  • Data zamieszczenia: 2012-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Kwiatowa 10 10
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 95 738 14 41, fax. 95 738 14 35
    REGON: 21022150800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Policja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą samochodów osobowych w policyjnej wersji nieoznakowanej na potrzeby jednostek terenowych KWP w Gorzowie Wlkp. - 4 szt
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wraz z dostawą samochodów osobowych w policyjnej wersji nieoznakowanej na potrzeby jednostek terenowych KWP w Gorzowie Wlkp. - 4 szt. 2. Kod CPV: 34.11.42.00-1 - Radiowozy policyjne; 32.23.60.00-6 - Radiotelefony 3. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Dostawę łącznie 4 szt. pojazdów (pojazdy jednej marki, w wersji nadwozia: homologowane wg kat. M1 - osobowe hatchback AB lub wielozadaniowe AF, pięciodrzwiowe, pięciomiejscowe), wyposażonych w radiotelefony przewoźne, w wersji policyjnej nieoznakowanej dla jednostek terenowych KWP w Gorzowie Wlkp. 2) Zapewnienie obsługi technicznej dostarczonych pojazdów w oparciu o autoryzowany serwis zlokalizowany na terenie administracyjnym województwa lubuskiego. 3) Szczegółowy opis wymagań taktyczno - technicznych, jakie muszą spełniać pojazdy będące przedmiotem zamówienia zawiera zał. nr 7 do SIWZ. 4) W opisie technicznym pojazdów Wykonawca musi odnieść się (punkt po punkcie) do Wymagań Taktyczno - Technicznych, przedstawionych w Tabeli zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia - Wymagania taktyczno - techniczne (WTT) dla samochodu osobowego w policyjnej wersji nieoznakowanej (zał. nr 8 do SIWZ), Tabeli zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia - Wymagania techniczno - funkcjonalne (WTF) dla radiotelefonów przewoźnych (zał. nr 9 do SIWZ) oraz Tabeli zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia - Wymagania techniczno - funkcjonalne (WTF) dla samochodowych anten kamuflowanych (zał. nr 10 do SIWZ). 5) Rok produkcji pojazdów: bieżący 2012r. 6) Pojazdy będące przedmiotem zamówienia będą przeznaczone do wykonywania przez Policję zadań operacyjnych. W ich wnętrzu będą wykonywane podstawowe czynności służbowe, w szczególności obejmujące: kontrolę dokumentów dotyczących osób i pojazdów, sprawdzanie osób i pojazdów w bazach danych, sporządzanie dokumentacji służbowej, przewożenie osób. 7) Pojazdy stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać wymagania określone w rozporządzeniu wydanym na podstawie art. 66 ust. 7 Ustawy Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz.U. z 2005r., nr 108, poz. 908 z poźn. zm.). 8) Pojazdy stanowiące przedmiot zamówienia muszą posiadać homologację na pojazd bazowy wystawioną zgodnie z art. 68 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz.U. z 2005r., nr 108, poz. 908 z poźn. zm.) lub Dyrektywą 2007/46/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 05 września 2007 r. ustanawiająca ramy dla homologacji pojazdów silnikowych i ich przyczep oraz układów, części i oddzielnych zespołów technicznych przeznaczonych do tych pojazdów (Dz. Urz. UE L 263 z 09.10.2007r., str. 1 - z późn. zm.). 9) Na etapie składania oferty Wykonawca musi przedstawić Zamawiającemu świadectwo pełnej homologacji na pojazd bazowy wystawione zgodnie z art. 68 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2005r., nr 108, poz. 908 z poźn. zm.) lub świadectwo zgodności Wspólnoty Europejskiej, o którym mowa w Rozporządzeniu Komisji (WE) nr 385/2009 z dnia 7 maja 2009r. zastępującym załącznik IX do dyrektywy 2007/46/WE Parlamentu Europejskiego i Rady ustanawiającej ramy dla homologacji pojazdów silnikowych i ich przyczep oraz układów, części i oddzielnych zespołów technicznych przeznaczonych do tych pojazdów (dyrektywy ramowej) Dz.Urz. UE L 118 z 13.05.2009 z późn. zm.), natomiast do każdego pojazdu Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wyciąg ze świadectwa homologacji na pojazd bazowy (zgodnie z art. 69 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz.U. z 2005r., nr 108, poz. 908 - z poźn. zm.) 10) Przez pojazd bazowy rozumie się pojazd seryjny przed dokonaniem modyfikacji przystosowującej do odpowiedniej wersji policyjnej. 11) Wykonawca do każdego z pojazdów w dniu dostawy dostarczy kompletną dokumentację sporządzoną w języku polskim zawierającą, w szczególności: a) książkę gwarancyjną pojazdu, b) instrukcję obsługi pojazdu bazowego oraz elementów zabudowy i wyposażenia, która musi zawierać (w postaci opisów, schematów, rysunków i zdjęć) zagadnienia związane m.in. z: b.1) miejscami instalacji radiotelefonów i anten, trasami i sposobem przeprowadzenia przewodów antenowych oraz zasilających, a także z miejscem i sposobem podłączenia zasilania, b.2) bezpiecznym użytkowaniem i obsługą pojazdu, c) kartę pojazdu, d) książkę przeglądów serwisowych, e) wyciąg ze świadectwa homologacji na pojazd bazowy, f) dokument potwierdzający przeprowadzenie pierwszego badania technicznego pojazdu uprzywilejowanego przed pierwszą rejestracją, zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz.U. z 2005r., nr 108, poz. 908 z poźn. zm.) g) wykaz wyposażenia, w tym wyposażenia dodatkowego. 12) Wykonawca musi dostarczyć (wraz z pojazdami) katalog części zamiennych oferowanego pojazdu (dopuszcza się w formie elektronicznej). 13) Wszystkie podzespoły elektroniczne montowane dodatkowo muszą posiadać świadectwo homologacji na zgodność z Regulaminem 10 EKG/ONZ. 14) Wszystkie urządzenia elektryczne i elektroniczne pojazdu muszą spełniać Dyrektywę Komisji 2004/104/WE z dnia 14.10.2004r. dostosowującą do postępu technicznego Dyrektywę Rady 72/245/EWG odnoszącą się do zakłóceń radioelektrycznych (zgodności elektromagnetycznej) pojazdów oraz zmieniającą dyrektywę 70/156/EWG w sprawie zbliżenia ustawodawstw Państw Członkowskich odnoszących się do zatwierdzenia typu pojazdów silnikowych i ich przyczep. 15) Urządzenia świetlne sygnalizacji uprzywilejowania barwy niebieskiej muszą posiadać świadectwo homologacji na zgodność z Regulaminem 65 EKG/ONZ. 16) Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu w trakcie zatwierdzenia prototypu zabudowy pojazdu dokumenty, o których mowa w zał. nr 7 do SIWZ oraz w zał. nr 8 do SIWZ potwierdzające spełnienie wymagań Zamawiającego określonych w SIWZ i załącznikach do niej. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania wglądu do wszystkich pozostałych dokumentów (np. świadectwa homologacji na zgodność z Regulaminem 10 EKG/ONZ) potwierdzających spełnienie przez oferowany pojazd wymagań technicznych określonych przez Zamawiającego w specyfikacji technicznej, a których złożenia Zamawiający nie wymagał wraz z ofertą bądź przy realizacji dostawy. 17) Wykonawca gwarantuje, że dostarczone pojazdy danej marki będą: a) w jednej wersji homologacyjnej, b) fabrycznie nowe, w pełni sprawne, wolne od wad fizycznych i prawnych, c) zgodne co do wymagań funkcjonalnych, konstrukcyjnych i parametrów technicznych, d) ukompletowane w elementy zabudowy wnętrza oraz dodatkowe wyposażenie (w szczególności w sygnalizację uprzywilejowania i instalację łączności radiowej) identyczne i pochodzące od tych samych producentów. e) wolne od wad uniemożliwiających ich użycie zgodnie z przeznaczeniem. 18) Wykonawca gwarantuje, że pojazdy danej marki będą wykonane zgodnie z: a) zatwierdzonym przez Zamawiającego prototypem zabudowy pojazdu, b) specyfikacją techniczną określoną w zał. nr 7 do SIWZ, c) zasadami wiedzy technicznej, powszechnie obowiązującymi w tym zakresie normami i standardami, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów. 19) Wykonawca zobowiązany jest do zagwarantowania Zamawiającemu: a) gwarancji na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne pojazdu min. 36 miesięcy bez limitu przejechanych kilometrów, b) gwarancji na powłokę lakierniczą min. 36 miesięcy, c) gwarancji na sygnalizację uprzywilejowania w ruchu (urządzenia sygnalizacji dźwiękowej i świetlnej) min. 24 miesiące, d) gwarancji na perforację elementów nadwozia min. 72 miesiące, e) okresowej obsługi technicznej (OT-2) nie rzadziej niż co 20 tys. km lub 1 rok, przez cały okres użytkowania pojazdu - licząc od daty odbioru pojazdu przez Zamawiającego, tj. od dnia podpisania bez uwag protokołu odbioru. W przypadku, gdy gwarancja producenta będzie krótsza od minimalnej wymaganej przez Zamawiającego, jako wiążąca dla Stron będzie gwarancja udzielona przez Wykonawcę; 19.1) Codzienne mycie samochodów w myjni automatycznej szczotkowej nie może skutkować utratą ani ograniczeniem gwarancji. 19.2) Gwarancji muszą podlegać wszystkie zespoły i podzespoły bez wyłączeń, z wyjątkiem materiałów eksploatacyjnych. Za materiały eksploatacyjne uważa się elementy wymieniane podczas okresowych przeglądów technicznych, a w szczególności: oleje, i inne płyny eksploatacyjne. 19.3) Przeglądy okresowe oraz naprawy w ramach gwarancji określonej w ppkt. 19 lit. a, b i d realizowane będą w autoryzowanych stacjach obsługi. W przypadku napraw w ramach gwarancji określonej w ppkt. 19 lit. a, b i d Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania na własny koszt transportu pojazdu do autoryzowanej stacji obsługi oraz po wykonanej naprawie do miejsca użytkowania pojazdu. 20) Wykonawca musi posiadać, co najmniej 1 autoryzowany serwis producenta dla oferowanej marki pojazdu na terenie administracyjnym województwa lubuskiego, wyposażony w sposób pozwalający na wykonanie usługi serwisowania (napraw i przeglądów gwarancyjnych) zgodnie z wymaganiami producenta oferowanej marki samochodu, na zasadach obowiązujących w tej sieci serwisowej. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę, co najmniej jednej autoryzowanej stacji obsługi pojazdów na terenie województwa lubuskiego (zał. nr 11 do SIWZ). 21) Zamawiający przewiduje możliwość, aby obsługa techniczna dostarczonych w ramach zamówienia pojazdów w okresie objętym gwarancją producenta była realizowana także w oparciu o istniejące zaplecze obsługowo - naprawcze transportu Policji, nie powodując utraty ani ograniczenia gwarancji. 22) Zamawiający zastrzega, że montaż instalacji, anten i radiotelefonów może nastąpić dopiero po przeprowadzeniu szczegółowych uzgodnień z Zamawiającym (specjalistami Wydziału Łączności i Informatyki KWP w Gorzowie Wlkp.) i po uzyskaniu akceptacji dla proponowanych rozwiązań. W tym celu wykonawca wykona instalację wg w/w wytycznych w jednym pojeździe i przedstawi wykonane prace do konsultacji i ewentualnej akceptacji. 23) W książce gwarancyjnej pojazdu należy wprowadzić zapis, że zmiany adaptacyjne pojazdu, dotyczące montażu wyposażenia służbowego dokonane przez Zamawiającego w uzgodnieniu z Wykonawcą, nie mogą powodować utraty ani ograniczenia uprawnień wynikających z fabrycznej gwarancji. 24) Wykonawca wraz z ofertą przedstawi próbniki dostępnych kolorów lakierów oraz kolorystki i rodzaju materiałów służących do wykończenia wnętrza pojazdów. Wykonawca przedstawi pełną paletę dostępnych kolorów lakierów (lakiery metalizowane lub perłowe) oraz pełną dostępną kolorystykę elementów wnętrza pojazdów (kolory oraz rodzaje materiałów zastosowanych do obicia siedzeń I-ego i II - ego przedziału oraz wszystkich elementów wykończenia wnętrza pojazdu znajdujących się poniżej linii szyb) z oficjalnej oferty handlowej producenta / importera pojazdów. Zamawiający dokona wyboru kolorów lakierów wraz z dostępnymi kolorami wnętrza oraz określi ilości pojazdów w danym kolorze po zawarciu umowy z Wykonawcą. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia pojazdów w jednym lub w różnych kolorach lakierów oraz kolorystyce elementów wnętrza pojazdów. 25) Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego udzielania konsultacji użytkownikom pojazdu w zakresie możliwości zabudowania oraz zaleceń dotyczących montażu w pojeździe: a) instalacji antenowych, b) instalacji zasilania urządzeń łączności radiowej, c) urządzeń do pomiaru zużycia paliwa, d) innego sprzętu służbowego. 4. Miejsce dostawy: Komenda Wojewódzka Policja, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp. 5. Termin płatności: 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej Faktury VAT do siedziby Zamawiającego. 6. Wykonawca będzie wystawiał Faktury VAT za odebrane pojazdy w dwóch egzemplarzach dla każdego odebranego pojazdu oddzielnie, wskazując jako płatnika: Komendę Wojewódzką Policji, 66-400 Gorzów Wlkp., ul. Kwiatowa 10, NIP 599-10-07-312. Faktury VAT będą zawierać, co najmniej następujące dane: przedmiot sprzedaży; rok produkcji przedmiotu sprzedaży; cenę jednostkową pojazdu; cenę jednostkową zamontowanego radiotelefonu wraz z numerem; stawkę oraz wartość podatku VAT; wartość sprzedaży; nr dokumentu wydania - WZ. 7. Wykonawca dostarczy pojazdy na własny koszt i ryzyko. 8. Odbiór przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń potwierdzony zostanie protokołem odbioru ilościowego i jakościowego, podpisanym przez przedstawicieli Stron. Dostarczany przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymogom technicznym określonym w SIWZ oraz musi być zgodny z Ofertą Wykonawcy. Zamawiający będzie rygorystycznie przestrzegał zgodności jakościowej dostarczonego towaru z SIWZ oraz ze złożoną przez Wykonawcę ofertą. 9. Wykonawca musi zaoferować i zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami SIWZ i jej załączników. 10. Wykonawca nie może dokonywać zmian w utworzonym przez Zamawiającego Formularzu Ofertowym, a w szczególności usuwać jakichkolwiek zapisów wprowadzonych przez Zamawiającego. 11. We wszystkich pozycjach opisu przedmiotu zamówienia, w których zostały wskazane nazwy własne, nazwy producentów, znaki towarowe, zapisy te należy rozumieć jako typu i oznaczają możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych do wskazanych, tzn. nie gorszych od proponowanych przez Zamawiającego. 12. Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, płatności, gwarancji, reklamacji itp. zawiera Projekt umowy - zał. nr 4 do SIWZ. 13. Wszystkie załączniki do SIWZ stanowią jej integralną część. 14. Termin wykonania zamówienia: do 60 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341142001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Wymagana kwota wadium wynosi 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 3. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy P.z.p. 4. Wadium w formie pieniężnej uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do złożenia ofert nastąpi uznanie rachunku bankowego Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek: NBP O/O Zielona Góra 96 1010 1704 0037 1113 9120 0000 DO OFERTY ZALECA SIĘ ZAŁĄCZYĆ KSEROKOPIĘ PRZELEWU, KTÓRA MUSI BYĆ POTWIERDZONA PRZEZ BANK, Z WYJĄTKIEM DOKUMENTÓW WYGENEROWANYCH AUTOMATYCZNIE PRZEZ BANK I NIE WYMAGAJĄCYCH DODATKOWYCH POTWIERDZEŃ BANKU 6. Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji - oryginał dokumentu należy złożyć w kasie KWP, ul. Kwiatowa 10, Gorzów Wlkp., za pośrednictwem Zespołu ds. Zamówień Publicznych. KSEROKOPIĘ DOKUMENTU ZALECA SIĘ DOŁĄCZYĆ DO SKŁADANEJ OFERTY, POTWIERDZONĄ ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM (PODPISEM LUB PARAFKĄ) PRZEZ WYKONAWCĘ LUB OSOBĘ PRZEZ NIEGO UPOWAŻNIONĄ. 7. Zwrot wadium następuje zgodnie z art. 46 ust. 1 - 4 ustawy P.z.p. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli (art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 pkt 1, 2 i 3 ustawy P.z.p.): a. Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. W PRZYPADKU WYKONAWCÓW WYSTĘPUJĄCYCH WSPÓLNIE: a. jeżeli wadium jest wnoszone w formie pieniężnej nie ma znaczenia, który z członków konsorcjum dokonuje przelewu środków pieniężnych na konto Zamawiającego; b. jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji - w jej treści muszą być wskazani wszyscy występujący wspólnie Wykonawcy oraz muszą być zawarte zapisy stwierdzające, że gwarant zapłaci określona kwotę w przypadku, jeżeli którykolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia odmówi podpisania umowy albo jeżeli nie zostanie wniesione zabezpieczenie należytego wykonania umowy, lub też zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia (dni kalendarzowe)
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach