Wojskowy Zakład Remontowo-Budowlany Krotoszyn, Gospodarstwo Pomocnicze Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Zielonej Górze ogłasza przetarg
- Adres: 63-700 Krotoszyn, ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 12
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 7252251 , fax. 062 7252251
- Data zamieszczenia: 2009-05-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojskowy Zakład Remontowo-Budowlany Krotoszyn, Gospodarstwo Pomocnicze Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Zielonej Górze
ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 12 12
63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
tel. 062 7252251, fax. 062 7252251
REGON: 97039103800020 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzrbkrotoszyn.hostingpro.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gospodarstwo pomocnicze zakładu budżetowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą rygli łukowych dla potrzeb Hali Remontowej w JW. 5700 Międzyrzecz - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup wraz z dostawą rygli łukowych dla potrzeb Hali Remontowej w JW. 5700 Międzyrzecz. Ilościowe zestawienie materiałów i ich asortyment stanowi załącznik do specyfikacji - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 146220007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający będzie żądał potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu określonych w specyfikacji. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na zasadzie spełnia nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzrbkrotoszyn.hostingpro.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa blach 18G2A i HB. Sprawa ZA.270.1.15.2015
Dodano: 2015-11-27 - Dostawa blach 18G2A i HB. Sprawa ZP/2710/13/2014
Dodano: 2014-12-05 - Dostawa elementów wypalanych laserem. Sprawa ZP/2710/28/2013
Dodano: 2013-12-19 - Dostawa profili w 2014. Sprawa ZP/2710/24/2013
Dodano: 2013-12-06 - Dostawa blach 18G2A i HB. Sprawa ZP/2710/23/2013
Dodano: 2013-11-22 - Dostawa blach gorącowalcowanych. Sprawa ZP/2710/9/2013
Dodano: 2013-04-25 - Dostawa blach zimnowalcowanych. Sprawa ZP/2710/7/2013
Dodano: 2013-03-18 - Dostawa blach. Sprawa ZP/2710/27/2012
Dodano: 2012-12-06 - Dostawa elementów wypalanych laserem. Sprawa ZP/2710/26/2012
Dodano: 2012-12-04 - Dostawa profili na 2013r. Sprawa ZP/2710/24/2012
Dodano: 2012-11-23