Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg
- Adres: 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 032 2310032
- Data zamieszczenia: 2013-03-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
ul. Strzelców Bytomskich 25c 25c
44-109 Gliwice, woj. śląskie
tel. 032 2310031, 3350444, fax. 032 2310032
REGON: 27104821200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Budżetowa Samorządu Terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą roślin rabatowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup wraz z dostawą roślin kwietnikowych: 1. rośliny rabatowe - I obsada załączniki o początkowych numerach 5 ( Dział Zieleni TZ, Palmiarnia TP, Ośrodek Wypoczynkowy DOW, Giełda Samochodowa TG, Kryta Pływalnia Mewa DPM), 2. rośliny rabatowe - II obsada załączniki o początkowych numerach 5 (Dział Zieleni TZ, Cmentarze ECK, Palmiarnia TP, Ośrodek Wypoczynkowy DOW, Giełda Samochodowa TG, Kryta Pływalnia Mewa DPM), 3. rośliny rabatowe - III obsada załączniki o początkowych numerach 5 (Dział Zieleni TZ, Cmentarze ECK), Dodatkowe wymagania dla wszystkich gatunków roślin kwietnikowych: a) rośliny powinny być jednolite w całej partii, zdrowe, nie zwiędnięte, b) rośliny powinny być w pierwszym wyborze, gatunki ozdobne z kwiatów, wykwitnięte w 50%, dojrzałe technicznie, c) pokrój roślin, barwa kwiatów i liści powinny być charakterystyczne dla gatunku i odmiany, d) stopień rozwoju, wielkość i sposób uformowania powinny być jednakowe w całej partii, e) bryła korzeniowa powinna być dobrze przerośnięta, wilgotna, f) cały materiał roślinny do obsadzeń powinien być pojemnikowany , Wady niedopuszczalne a) występowanie w partii roślin innych gatunków i odmian, b) występowanie na roślinach chorób, szkodników i śladów porażenia przez choroby i szkodniki, c) uszkodzenia mechaniczne, d) uszkodzenie lub przesuszenie bryły korzeniowej, e) zwiędnięcie liści i kwiatów, f) wybiegnięcie roślin. Termin wykonania zadania: Wymagany termin zrealizowania zadania: rośliny rabatowe: I obsada - dostawa - 2.04. - 19.04. 2013r. II obsada - dostawa - 7.05 - 28.06. 2013r. (10% materiału pozostaje u Wykonawcy do dnia 10 lipca 2013 r. - uzupełnienia nasadzeń.) III obsada - dostawa - 07.10 - 31.10. 2013r. Uwaga: Materiał roślinny II obsada: załącznik Działu Zieleni - część roślin ma zmniejszone parametry wielkości ( przeznaczone do obsady przestrzennych konstrukcji kwietnikowych). Dostawca zobowiązuje się: - dostarczyć materiał roślinny w ilości i terminie na wskazane miejsce , uzgadniane z Zamawiającym na bieżąco, z klarowną specyfikacją umożliwiającą sprawdzenie pod względem ilościowym i jakościowym, - rozładować dostarczony materiał w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, - dostarczyć partię materiału w ciągu 24 godzin po otrzymaniu telefonicznego zgłoszenia, - zabezpieczyć materiał roślinny w ilości 10% /II obsada/ dla każdego gatunku do dnia 10.07.2013r., na ewentualne uzupełnienia nasadzeń w istniejących kwietnikach, bądź dowóz materiału nie wykorzystanego przy tych nasadzeniach tuż przed dniem 10.07.2013r. we wskazane miejsce przez Zamawiającego, - na poniesienie kosztów związanych z przetrzymywaniem 10% materiału, do dnia 10.07.2013r., i zapewnienia dostawy materiału o odpowiedniej wielkości i wyglądzie roślin dosadzanych zgodnych z tymi istniejącymi na kwietnikach które będą uzupełniane. - przewóz roślin specjalistycznym środkiem transportu, przystosowanym do tego celu oraz zapewniającym sprawny rozładunek, - na wystawienie oddzielnej faktury dla Zamawiającego, z umieszczeniem nazwy poszczególnych jednostek poza adresem Zamawiającego (np. może być w opisie lub w uwagach). - zapłata za dostarczony materiał nastąpi w ciągu 14 dni od daty dostarczenia faktury Zamawiającemu i może nastąpić po protokolarnym odbiorze partii roślin. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 031200008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą materiału szkółkarskiego
Dodano: 2016-02-25 - Zakup wraz z dostawą materiału szkółkarskiego
Dodano: 2015-02-06 - Dostawa sadzonek drzew i krzewów
Dodano: 2014-03-18 - Zakup wraz z dostawą materiału szkółkarskiego
Dodano: 2014-02-18 - Dostawę 6860 szt. róż w związku z rekompozycją Alei Harcerskiej na terenie WPKiW S.A. w Chorzowie Nr: 13/D/DP/13
Dodano: 2013-03-15 - Dostawa roślin sezonowych w ilości 146.767 szt. przeznaczonych do nasadzeń kwietnikowych na terenie WPKiW S.A. w Chorzowie Nr: 03/D/DP/13
Dodano: 2013-01-23 - Dostawa sadzonek do odnowień dla Nadleśnictwa Ujsoły w 2012 roku
Dodano: 2012-03-14 - Zakup sadzonek drzew i krzewów
Dodano: 2012-03-02 - Nr sprawy: 17/D/DP/12: Dostawa drzew, krzewów i krzewinek w ilości 504 szt, przeznaczonego do nasadzeń na terenie WPKiW S.A.
Dodano: 2012-02-15 - Nr sprawy 16/D/DP/12: Dostawa bylin, traw i roślin cebulowych w ilości 12 917 szt. przeznaczonych do nasadzeń kwietnikowych na terenie WPKiW S.A.
Dodano: 2012-02-15