Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45066 Opole, ul. Reymonta
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 454-54-01 , fax. 077 453-61-06
- Data zamieszczenia: 2017-03-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
ul. Reymonta 8
45066 Opole, woj. opolskie
tel. 077 454-54-01, fax. 077 453-61-06
REGON: 64013600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą respiratorów dla potrzeb Oddziału Neonatologicznego (z podziałem na 3 zadania) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Na przedmiot zamówienia składa się dostawa respiratorów dla potrzeb Oddziału Neonatologicznego. Istnieje możliwość składania ofert częściowych, liczba części (zadań): 3. 1. Zakup wraz z dostawą aparatu do nieinwazyjnego wspomagania oddychania u noworodków – respiratora noworodkowego Infant Flow - 2 sztuki. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 1 której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Zakup wraz z dostawą urządzenia do terapii oddechowej wysokim przepływem gazów – respiratora noworodkowego Opti Flow – 1 sztuka. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 2 której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zakup wraz z dostawą respiratora noworodkowego – 1 sztuka. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 3 której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44611200-8
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: ZADANIE NR 1: 4 500,00 PLN (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100 PLN), ZADANIE NR 2: 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych 00/100 PLN), ZADANIE NR 3: 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100 PLN).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną