Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą przewoźnego śródoperacyjnego aparatu RTG z ramieniem C dla Szpitala Powiatowego w Białogardzie Sp. z o.o.

Szpital Powiatowy ogłasza przetarg

  • Adres: 78-200 Białogard, ul. Chopina 29
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 312-02-66 , fax. 094 312-02-79
  • Data zamieszczenia: 2015-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy
    ul. Chopina 29 29
    78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 312-02-66, fax. 094 312-02-79
    REGON: 33103125700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbialogard.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą przewoźnego śródoperacyjnego aparatu RTG z ramieniem C dla Szpitala Powiatowego w Białogardzie Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa, rozładunek, montaż i uruchomienie kompletnie wyposażonego, fabrycznie nowego urządzenia, tj. przewoźnego śródoperacyjnego aparatu RTG z ramieniem C dla Szpitala Powiatowego w Białogardzie Sp. z o.o. Przedmiot zamówienia obejmuje również przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników z zakresu prawidłowej obsługi ww. urządzenia. 2. Szczegółowe parametry techniczno - eksploatacyjne sprzętu będącego przedmiotem zamówienia, tj. przewoźnego śródoperacyjnego aparatu RTG z ramieniem C wymagane przez Zamawiającego zawarte są w załączniku do SIWZ. 3. Koszt dostarczenia towaru Zamawiającemu pokrywa Wykonawca. 4. SIWZ wraz z załącznikami stanowi kompletny dokument, który jest wiążący zarówno dla Wykonawcy jak i Zamawiającego w trakcie trwania całego postępowania o zamówienie publiczne. 5. Cena zawiera wszystkie niezbędne koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego w SIWZ, a w szczególności takie jak: transport, rozładunek i wniesienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego, koszty ubezpieczenia dostawy oraz wszelkie podatki naliczone zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 6. Przedmiot zamówienia winien być wyposażony we wszystkie elementy umożliwiające jego użytkowanie. Musi być również fabrycznie nowy. 7. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu bezpłatnie instrukcję użytkownika oraz dokumentację techniczną urządzenia w języku polskim. Wykonawca zobowiązany jest do założenia paszportu technicznego dla urządzenia. 8. W trakcie montażu aparatu RTG z ramieniem C będącego przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia testu akceptacyjnego aparatu na własny koszt oraz przekazania dokumentów potwierdzających jego wykonanie. 9. Aparat RTG z ramieniem C będący przedmiotem zamówienia powinien być wyposażony w zestaw urządzeń niezbędnych do przeprowadzenia testów podstawowych. 10. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania nieodpłatnych przeglądów urządzenia zgodnie z dokumentacją techniczną. W przypadku braku w dokumentacji technicznej informacji dotyczącej przeglądów technicznych Wykonawca zobowiązany będzie do ich dokonywania raz na 12 miesięcy w okresie trwania gwarancji, przy czym w przypadku konieczności wymiany części zużywalnych będą one wymieniane na koszt Wykonawcy. 11. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia przeszkolenia pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi urządzenia w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie dłuższym niż 7 dni roboczych od dnia uruchomienia urządzenia będącego przedmiotem zamówienia. 12. Dokumentem potwierdzającym wykonanie zamówienia będzie protokół zdawczo-odbiorczy podpisany przez strony, obejmujący stwierdzenie dostarczenia urządzenia, jego montażu, przeprowadzenia testu akceptacyjnego aparatu RTG z ramieniem C, uruchomienia go oraz przeszkolenia pracowników w zakresie jego prawidłowej obsługi. Protokół, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym stanowi podstawę do wystawienia faktury VAT. 13. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia w terminie maksymalnie do 8 tygodni od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, że na czas dostarczenia zaoferowanego aparatu RTG z ramieniem C zabezpieczy Zamawiającego aparatem zastępczym w terminie 5 dni od zawarcia umowy o klasie nie gorszej niż obecnie używany, tj. o minimalnych parametrach: 1) generator min. 2,2 kW; 2) zakres pracy fluoroskopii 0,2-6mA; 3) wzmacniacz obrazu min 9; 4) zakres obrotu ramienia min. + - 180 stopni; 5) wózek z monitorami min 2 min 19 jeden do podglądu obrazu referencyjnego drugi do obrazu żywego. 14. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy i odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w złożonej ofercie. 15. zutylizowania go we własnym zakresie. Koszt odbioru i utylizacji należy uwzględnić w cenie oferty. 16. śródoperacyjny aparat RTG z ramieniem C na całość systemu bez ograniczeń dla lampy i wzmacniacza licząc od dnia uruchomienia urządzenia. 17. W czasie gwarancji Wykonawca odpowiada za jakość techniczną i użytkową (szczegółowe warunki gwarancji i rękojmi zawarte są we wzorze umowy stanowiącej pkt 16 SIWZ. 18. Wykonawca zobowiązuje się do reakcji na zgłoszenie awarii w terminie najwyżej 24 h od chwili jej zgłoszenia przez Zamawiającego. 19. Zamawiający wymaga, aby oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia posiadał certyfikaty jednostki notyfikowanej i deklaracje zgodności, ważne świadectwa dopuszczenia do obrotu na rynku polskim w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa. Ponadto oraz ma posiadać odpowiednią jakość i atesty dopuszczenia do stosowania przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych określonych w ustawie z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych Dz. U. Z 2010r. Nr 107 poz. 679. 20. Wykonawca zapewni dostawę przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko, własnym transportem, zgodnie z ceną ofertową przedstawioną w złożonej przez niego ofercie w terminie maksymalnie do 8 tygodni od daty zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, że na czas dostarczenia zaoferowanego aparatu RTG z ramieniem C zabezpieczy Zamawiającego aparatem zastępczym w terminie 5 dni od podpisania umowy o klasie nie gorszej niż obecnie używany, tj. o minimalnych parametrach: 1) generator min. 2,2 kW; 2) zakres pracy fluoroskopii 0,2-6mA; 3) wzmacniacz obrazu min 9; 4) zakres obrotu ramienia min. + - 180 stopni; 5) wózek z monitorami min 2 min 19 jeden do podglądu obrazu referencyjnego drugi do obrazu żywego. 21. Zamawiający zobowiązany jest do zapłaty Wykonawcy wynagrodzenia na podstawie poprawnie wystawionej faktury VAT za urządzenie, sporządzonej po prawidłowo dokonanej dostawie sprzętu będącego przedmiotem zamówienia - w minimum 36 miesięcznych równych ratach na spłatę całkowitej wartości przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. Pierwsza rata płatna w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury, rata druga w terminie 60 dni, trzecia rata w terminie 90 dni, etc. 22. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania ustawy o wyrobach medycznych, w szczególności art 90 ustawy z dnia 20 maja 2010r. Dz. U. Z 2010r. Nr 107 poz. 679
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331110001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: całkowita ilość równych rat przewidziana na spłatę łącznej wartości przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego (nie mniej niż 36)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbialogard.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach