Świętokrzyskie Centrum Onkologii ogłasza przetarg
- Adres: 25-734 Kielce, ul. Artwińskiego 3
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. (041) 3674280 , fax. (041) 36 74 071
- Data zamieszczenia: 2009-05-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyskie Centrum Onkologii
ul. Artwińskiego 3 3
25-734 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. (041) 3674280, fax. (041) 36 74 071
REGON: 00126323300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkol.kielce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup wraz z dostawą preparatów dezynfekcyjnych do powierzchni, narzędzi i wyposażenia oraz dezynfekcji błon śluzowych i skóry dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Załącznik nr 1 - preparaty do mycia i dezynfekcji narzędzi i endoskopów Załącznik nr 2- preparat dezynfekcyjny do powierzchni Załącznik nr 3- Preparaty zalecane przez producentów sprzętu do myjni endoskopów Załącznik nr 4- preparaty zalecane przez p - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336316008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 9.888,00 ZŁ./DLA ZAŁĄCZNIKÓW OD 1-13/
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu Art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust.1 i2 Prawo zam. pub. 1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę oraz spełniają następujące wymogi: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- prowadzą działalność zgodną z przedmiotem zamówienia b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. na podstawie art. 24 ust.1 i2 Prawo zam. pub
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) druk Oferta 2) formularz cenowy oferty 3) oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawa Zamówień Publicznych. W przypadku oferty składanej przez kilku wykonawców, oświadczenie składa każdy wykonawca. 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku oferty składanej przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej składają zaświadczenie o nie zaleganiu podatku dochodowym od osób fizycznych i odrębne zaświadczenie dotyczące o nie zaleganiu w podatku dochodowym od osób fizycznych i odrębne zaświadczenie dotyczące o nie zaleganiu przez spółkę w podatku od towarów i usług. 5) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert W przypadku oferty składanej przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej-odrębnie i dodatkowo na spółkę cywilną. 6) polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 7) dowód wniesienia wadium 8) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie- min 2 dostawy zbliżone do przedmiotu zamówienia 9) koncesja lub zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej- w przypadku braku konieczności posiadania - oświadczenie ( którego Załącznika dotyczy ). 10) Potwierdzić stosownym dokumentem działanie bójcze oferowanych środków wymaganego spektrum poparte opinią np. PZH lub sprawozdaniem z badań potwierdzających skuteczność produktów dezynfekcyjnych wykonanych metodami uznanymi międzynarodowo lub opisanymi w Polskich Normach lub innymi metodami zaakceptowanymi przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych ( odpowiednie stosowanie §67 rozp. Ministra Zdrowia z dn. 11.08.2005r( Dz. Ust 160 poz. 1358) - pogrupowany i oznaczony zgodnie z Załącznikiem 11) Potwierdzenie wpisu do rejestru Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w przypadku braku konieczności posiadania - oświadczenie. dot. Zał. 1,2,3,4,5,6,10,11,12,13. - pogrupowany i oznaczony zgodnie z Załącznikiem 12) Karta charakterystyki proponowanego preparatu dot. Załączników 1,2,3,4,5,6,10,11,12,. 13) Katalog lub folder w języku polskim dla każdego zaoferowanego przedmiotu zamówienia zawierający opis składu jakościowego, ilościowego i spektrum działania dot. Załączników od 1-13 14) Zgłoszenie do Krajowego Systemu Informacji o Kosmetykach ( dot. Załączników nr 7,8,9). 15 ) dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanych produktów do obrotu zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93 poz. 896). CE dot. Załączników 1,2,3,4,5,6,10,11,12. -pogrupowane i oznaczone zgodnie z Załącznikiem -w przypadku braku konieczności posiadania -oświadczenie 16) oświadczenie, że asortyment zawarty w Załączniku nr 13 posiada pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego zgodnie z ustawą- Prawo Farmaceutyczne z dn.6 września 2001r. ( Dz. U. 01.126.1381 z póź. zmianami
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: STAŁOŚĆ CENY
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.onkol.kielce.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa środków dezynfekcyjnych, akcesoriów do mycia, dezynfekcji i zabezpieczania narzędzi.
Dodano: 2016-07-22 - EZ/ZP/78/2016 - zakup i sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych do Apteki WSzZ w Kielcach
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa środków do dezynfekcji Nr sprawy EZP-252-14/2016
Dodano: 2016-06-17 - zakup i dostawy preparatów dezynfekcyjnych
Dodano: 2016-06-16 - DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH, AKCESORIÓW DO MYCIA, DEZYNFEKCJI I ZABEZPIECZENIA NARZĘDZI.
Dodano: 2016-06-14 - Środki dezynfekcyjne wg zad. 1 - 9
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa środków dezynfekcyjnych i pojemników na odpady medyczne
Dodano: 2016-03-25 - Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
Dodano: 2016-03-11 - Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę do siedziby Zamawiającego środków dezynfekcyjnych
Dodano: 2016-02-18 - Dostawa środków do dezynfekcji narzędzi, powierzchni, skóry rąk oraz pola zabiegowego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
Dodano: 2015-11-13