Miejski Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg
- Adres: 41-200 Sosnowiec, Plonów
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 291 79 22
- Data zamieszczenia: 2019-10-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Usług Komunalnych
Plonów 22/I
41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
tel. 32 291 79 22
REGON: 27681549000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.sosnowiec.pl/bip
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą posypywarek środków chemicznych do zimowego utrzymania dróg. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą urządzeń komunalnych: CZĘŚĆ 1 - posypywarki środków chemicznych do zimowego utrzymania dróg - 1 sztuka CZĘŚĆ 2 - posypywarki środków chemicznych do zimowego utrzymania dróg - 1 sztuka Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu: „Oświadczenie o spełnianiu parametrów oferowanego urządzenia/sprzętu”, stanowiącym załącznik nr do SIWZ. Załącznik Nr 7/1 – Oświadczenie o spełnianiu parametrów oferowanego urządzenia/sprzętu- część 1 Załącznik Nr 7/2 – Oświadczenie o spełnianiu parametrów oferowanego urządzenia/sprzętu- część 2 Dostawa sprzętu obejmuje transport, rozładunek i przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi każdego rodzaju sprzętu. Dokumentacja techniczno-ruchowa DTR zostanie przekazana Zamawiającemu w 3 egz. w wersji papierowej i 1 egz. na nośniku elektronicznym w języku polskim. Wszelka dokumentacja powinna określać procedury obsługi wymagane dla prawidłowej i ciągłej eksploatacji urządzeń/maszyn. INNE WYMAGANIA : 1. Wykonawca podpisując umowę oświadczy, że: 1.1 dostarczony przedmiot umowy będzie fabrycznie nowy, nieużywany, będzie odpowiadać obowiązującym normom, będzie posiadać stosowne certyfikaty i inne dokumenty zgodne z obowiązującymi przepisami; 1.2 Przedmiot umowy jest jego własnością, jest wolny od wad fizycznych i pranych oraz nie jest przedmiotem żadnego postępowania ani zabezpieczenia. 1.3 Wraz z dostarczeniem przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dostarczyć specyfikacje techniczne dostarczonego sprzętu zawierające wszystkie dane techniczne, opisane w formularzu „Oświadczenie o spełnianiu parametrów oferowanego urządzenia/sprzętu”, stanowiącym załącznik do SIWZ, tj.: karty gwarancyjne, dokumentację techniczno-ruchową i instrukcję obsługi oraz eksploatacji w języku polskim, wszelkie dokumenty wymagane przepisami zezwalające na użytkowanie sprzętu (certyfikaty bezpieczeństwa CE itp.) oraz katalogi części zamiennych (3 egz. w wersji papierowej i 1 egz. na nośniku elektronicznym w języku polskim). 2. Przekazanie i odbiór przedmiotu umowy nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Sosnowcu, przy ulicy Plonów 22/1. W czynnościach odbioru uczestniczyć będą wskazani ze strony Zamawiającego przedstawiciele. Odbiór przedmiotu umowy zostanie przez Strony potwierdzony protokołem odbioru, którego wzór stanowi załącznik do umowy. 3. W przypadku gdy w sposób widoczny już w chwili odbioru przedmiotu umowy cechy jego odbiegać będą od ustalonych przez Zamawiającego i oświadczonych przez Wykonawcę, zostanie to stwierdzone przez Zamawiającego w protokole odbioru i przedmiot umowy nie zostanie przyjęty przez Zamawiającego. Wykonawca jednocześnie z odmową przyjęcia/odbioru przedmiotu umowy przez Zamawiającego, to jest niezwłocznie w tym samym dniu jest obowiązany do odbioru od Zamawiającego przedmiotu umowy na swój koszt i ryzyko, pod rygorem obciążenia go kosztami przechowywania. 4. W przypadku opisanym w ustępie 3 Wykonawca w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze, liczone od dnia odmowy przyjęcia przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego dostarczy przedmiot umowy bez wad na identycznych zasadach jak w niniejszym paragrafie. 5. Wykonawca zapewni bezpłatne uruchomienie, sprawdzenie (ewentualną regulację po uruchomieniu) oraz przeprowadzi szkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie poprawnej pracy, konserwacji i bezpiecznej obsługi sprzętu. 6. Z pierwszego uruchomienia przedmiotu umowy zostanie spisany stosowny protokół. 7. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zgodnie z zapisami projektu umowy. 8. Jeżeli w SIWZ zostały użyte znaki towarowe, patenty lub wskazane pochodzenie, nazwy produktów oraz firm mają na celu wyłącznie wskazanie oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i jakościowych. Wykonawca może w takich przypadkach zaoferować produkty „równoważne” jednakże nie gorsze niż wskazane w SIWZ. Wykonawca, który oferuje produkty równoważne jest z obowiązany wykazać, że produkty te spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 9. Wykonawca będzie wykonywał pełną nieodpłatną obsługę serwisową w okresie trwania gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta i zakresem szczegółowo opisanym w karcie gwarancyjnej. 10. Naprawy gwarancyjne Wykonawca zobowiązany będzie wykonywać w miejscu eksploatacji zakupionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia. W przypadku napraw wymagających transportu zakupionego sprzętu do miejsca naprawy koszt transportu pokrywa Wykonawca. Zamawiający nie pokrywa kosztów napraw w okresie objętym gwarancją. 11. Zgłoszenie wad i awarii przedmiotu zamówienia będzie dokonywane pisemnie (drogą elektroniczną) przez osoby upoważnione przez Zamawiającego. Dopuszcza się zgłoszenie telefoniczne pod warunkiem jego potwierdzenia do 24 godzin e-mailem. 12. Wymagany okres gwarancji wynosi nie mniej niż 12 miesięcy nie więcej niż 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert w tym postępowaniu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34143000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą zestawu do utrzymania zimowego
Dodano: 2019-07-16 - Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z zabudową do zimowego utrzymania dróg.
Dodano: 2019-06-24 - Zakup wraz z dostawą używanego pojazdu silnikowegodo zimowego utrzymania dróg
Dodano: 2018-11-07 - Zakup wraz z dostawą maszyn i urządzeń komunalnych: czterech sztuk rozsiewaczy soli i piasku, czterech sztuk pługów do odśnieżania, dwóch sztuk posypywarek zaczepnych oraz posypywarki środków chemicznych do zimowego utrzymania dróg.
Dodano: 2018-11-02