Centrum Medyczne "KOL-MED" SP ZOZ ogłasza przetarg
- Adres: 33-100 Tarnów, Pl. Dworcowy 6
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 014 6213848 , fax. 014 6276075
- Data zamieszczenia: 2009-09-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Medyczne "KOL-MED" SP ZOZ
Pl. Dworcowy 6 6
33-100 Tarnów, woj. małopolskie
tel. 014 6213848, fax. 014 6276075
REGON: 01064950800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą pojazdu do transportu chorych -karetka przewozowa POZ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do Centrum Medycznego KOL-MED spzoz w Tarnowie pojazdu do transportu chorych- karetka przewozowa POZ ( podstawowa opieka zdrowotna) służący do przewozu chorych z domu do przychodni, z przychodni do szpitala - w pozycji leżącej na noszach lub/i siedzącej na krzesełku transportowym .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu warunków technicznych stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz § 1 projektu umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341141220
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 135 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonywana będzie na podstawie oświadczeń lub dokumentów dołączonych do oferty, zgodnie z metodą spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencjidziałalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RzeczypospolitejPolskiej stosuje się dokumenty określone w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. nr 87, poz.605 z póź. zm.). 2.Oświadczenie, potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy i o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Ponadto dla kompletności oferty Wykonawca składa: 3. Wypełniony, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Wypełniony, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy formularz warunków technicznych - zgodnie ze wzorem stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Oświadczenie, iż Wykonawca samodzielnie wykona zamówienie lub wskazujące części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Podpisany w miejscu przeznaczonym na podpis Wykonawcy wzór umowy - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ 7. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną lub konsorcjum do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo wskazujące wspólnika lub członka konsorcjum upoważnionego do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ponadto oświadczenia jak i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczyć powinny osobno każdego ze wspólników spółki lub każdego z uczestników konsorcjum. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego dostarczenia przez spółkę cywilną lub konsorcjum umowy regulującej ich współpracę. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wymagane dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Za osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy uznaje się osoby upoważnione do jego reprezentowania wskazane we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej bądź w stosownym pełnomocnictwie, które należy załączyć do oferty w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie. Podpis osoby udzielającej pełnomocnictwa powinien być czytelny lub złożony przy pieczęci zawierającej imię i nazwisko podpisującego. Wszystkie oświadczenia lub dokumenty w języku obcym należy dostarczyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 1993 r. nr 47 z 1993 r. poz. 211, z późn. zm.), rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje mające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania poufności. Wykonawcy nie mogą objąć tajemnicą przedsiębiorstwa min. informacji dotyczących: swej nazwy (firmy) oraz adresu, informacji o oferowanej cenie oraz terminie wykonania zamówienia, okresu udzielonej gwarancji oraz warunków płatności zawartych w ofercie. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę oddzielone np. osobnym rozdziałem od pozostałych jawnych elementów oferty. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za następstwa spowodowane brakiem właściwego zabezpieczenia w/w informacji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolmed.tarnow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ŚWIADCZENIE USŁUGI TRANSPORTU MEDYCZNEGO (KARETKA DO PRZEWOZÓW PACJENTÓW W STANIE CIĘŻKIM W TYM NOWORODKÓW, WYMAGAJĄCYCH NADZORU LEKARSKIEGO) PACJENTÓW SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O. ORAZ PACJENTÓW SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O. ZAKŁAD OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ W MAKOWIE PODHALAŃSKIM
Dodano: 2016-06-13 - Dostawa Ambulansu Typu C wraz z wyposażeniem medycznym dla ZZOZ w Wadowicach, znak:ZP/PRZET/41/2015
Dodano: 2015-10-19 - Dostawa ambulansu sanitarnego dla Zespołów Ratownictwa Medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
Dodano: 2015-10-15 - Dostawa Ambulansu Typu C wraz z wyposażeniem medycznym z płatnością rozłożoną na raty dla ZZOZ w Wadowicach
Dodano: 2014-07-23 - Zakup karetki transportowej z wyposażeniem w formie leasingu finansowego
Dodano: 2014-06-02 - Zakup i dostawa ambulansu drogowego typu A2 wraz z zabudową i wyposażeniem
Dodano: 2013-10-28 - Dostawa Ambulansu Typu C wraz z wyposażeniem medycznym z płatnością rozłożoną na raty dla ZZOZ w Wadowicach, znak: ZP/PRZET/47/2013
Dodano: 2013-07-16 - Zakup i dostawa ambulansu drogowego typu A2 wraz z wyposażeniem
Dodano: 2013-02-18 - Dostawa i zakup ambulansu sanitarnego wraz z lawetą i noszami
Dodano: 2012-11-05 - Zakup i dostawa ambulansu drogowego typu A2 wraz z wyposażeniem
Dodano: 2012-10-23