Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana Pawła II ogłasza przetarg
- Adres: 38-400 Krosno, ul. Korczyńska
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4378497, 4378215 , fax. 013 4378497, 4378215
- Data zamieszczenia: 2020-12-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana Pawła II
ul. Korczyńska 57
38-400 Krosno, woj. podkarpackie
tel. 013 4378497, 4378215, fax. 013 4378497, 4378215
REGON: 30862000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.med.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą płynów do dializ na potrzeby Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii oraz opatrunków specjalistycznych, żeli do defibrylacji i systemów terapeutycznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą płynów do dializ na potrzeby Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii oraz opatrunków specjalistycznych, żeli do defibrylacji i systemów terapeutycznych na potrzeby Apteki Szpitala których szczegółowy opis został określony w zał. nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33690000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają koncesję, zezwolenia, licencje lub dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składane wraz z ofertą: 1 Wypełniony formularz ofertowy zał. 1 2 Wypełniony formularz ofertowo- cenowy zał. 2 3 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu - załącznik nr 4; 4 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3; 5 Pełnomocnictwo do podpisania oferty, składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osobą upoważnioną. Zamawiający wymaga przedłożenia oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu Zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony. Pełnomocnictwo wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy lub wykonawca występujący w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z dokumentów potwierdzających zasady reprezentacji. 6 Wpis do KRS lub CEiDG/Dokumentu potwierdzającego zasady reprezentacji Wykonawcy, o ile nie jest on dostępny w publicznych otwartych bezpłatnych elektronicznych bazach danych, których adres internetowy wykonawca wskazał w Formularzu ofertowym. W przypadku wskazania bazy danych, w której dokumenty są dostępne w innym języku niż polski, Zamawiający może po ich pobraniu wezwać wykonawcę do przedstawienia tłumaczenia dokumentu na język polski; 7 Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz nazwy firm podwykonawców (jeżeli dotyczy)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywny zakup i dostawa leków na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie – II postępowanie
Dodano: 2024-03-27 - Sukcesywny zakup i dostawa leków na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie – III postępowanie
Dodano: 2024-03-27 - Sukcesywny zakup i dostawa leków na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie – V postępowanie
Dodano: 2024-03-25 - Sukcesywny zakup i dostawa leków na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie – I postępowanie
Dodano: 2024-03-14 - Sukcesywny zakup i dostawa leków na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie – IV postępowanie
Dodano: 2024-02-19 - Sukcesywny zakup i dostawa leków na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie – III postępowanie
Dodano: 2024-02-12 - Sukcesywny zakup i dostawa leków na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie – II postępowanie
Dodano: 2024-02-02 - Sukcesywny zakup i dostawa leków na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie – I postępowanie
Dodano: 2024-01-23 - Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych, produktów okulistycznych, produktów żywieniowych, wyrobów medycznych.
Dodano: 2023-10-06 - Sukcesywny zakup i dostawa materiałów opatrunkowych z podziałem na pakiety, nici chirurgicznych, środków dezynfekcyjnych, płynów infuzyjnych oraz produktów do pielęgnacji ciała na potrzeby WSPR
Dodano: 2023-04-19