Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą pieluchomajtek

Zakład Opiekuńczo Leczniczy Caritas Diecezji Tarnowskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 33330 Grybów, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 184 482 660 , fax. 184 482 669
  • Data zamieszczenia: 2017-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Opiekuńczo Leczniczy Caritas Diecezji Tarnowskiej
    Rynek 10
    33330 Grybów, woj. małopolskie
    tel. 184 482 660, fax. 184 482 669
    REGON: 85001290100041
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zolgrybow.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organizajca Pożytku Publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą pieluchomajtek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówieniu jest zakup wraz dostawą pieluchomajtek z falbankami wewnętrznymi, na potrzeby Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego Caritas Diecezji Tarnowskiej .2. Oferowany przedmiot zamówienia winien być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z przepisami określonymi w Ustawie z dnia 20 maja 2010 .o wyrobach medycznych (t.j.DZ.U.2017 Nr 0 poz. 1579z pozn zmian .)3,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do specyfikacji . 4. Zamawiający zastrzega siebie prawo do zamiany ilości szacunkowych dostarczonych pieluchomajtek z falbankami wewnętrznymi w trakcie trwania umowy .Ostateczna ilość zamawianych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony ,podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy- zgodnie z wykorzystaniem wzroru stanowiącym załacznik nr 1 do SWIZ .b) Wypełniony ,podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy opis asortymentu -zgodnie z wykorzystaniem wzoru stanowiącym złącznik nr2 do SWIZ .c) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na zamówienia publiczne art.22 ust 1 ustawy zgodnie z wykorzystaniem wzoru stanowiącym złącznik nr3 do SWIZ.d)Oświadczenie potwierdzające ,iz wykonawca samodzielnie wykona zamówienie lub wskazując części zamówienia , których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom -zgodnie ze wzorem stanowiącym załacznik nr 5 do SWIZ.e)Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej --zgodnie ze wzorem stanowiącym załacznik nr 8 do SWIZ 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielanie zamówienia Wykonawca składa :f)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków , o którewych mowa art .24 ust. 1 ustawy -zgodnie ze wzorem stanowiącym załacznik nr 4 do SWIZ.a)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 3 W celu ,ze wykonawca posiada b niezbędna wiedze oraz doświadczenie do wykonywania zamówienia Wykonawca składa : Wykaz wykonanych dostaw zgodnie z rozdziałem VI pkt .2 SWIZ, z podaniem ich wartości ,przedmiotu,dat wykonania i podmiotów , na rzecz których dostawy zostały wykonane -zgodnie ze wzorem stanowiącym załacznik nr 6 do SWIZ .oraz z załącznikiem dowodów , czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonane należycie .a)Poświadczenia , z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw , poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niz 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert .Wykonawca w miejsce poświadczeń może złożyć inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie lub wykonanie dostaw wskazanych w wykazie.b) Oświadczenie Wykonawcy o należytym wykonaniu lub wykonaniu dostaw , jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze . Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym mowa w literze a ). 4 Jeżeli Wykonawca ,wykazując spełnienie warunku , o którym mowa w pkt .3 polega na zasobach innych podmiotów zobowiązany jest wykazać że w stosunku do tych podmiotów bark jest podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielnie zamówienia poprzez złożenie razem z oferta dokumentów wymiennych w pkt 2 dotyczących każdego z tych podmiotów , o ile podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia 5. W celu potwierdzenia ,że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego a) Wykonawca winien dołączyć do oferty próbki do oferowanego asortymentu ( po jednym opakawniu wg .rodzaju jak w załączniku nt 2 do SWIZ)probki nie podlegją zwrotowi gdyż zostaną zużyte podaczas oceny produktu -zgodności stanu faktycznego z opisem przedmiotu zamówienia Wykonawca powinien złożyć próbki i w siedzibie Zamawiającego .b) Karty Danych Technicznych lub Dokumentny Producenta na potwierdzenie wymaganych parametrów określonych w formularzu Asortymentowo Cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWIZ .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach