Uzdrowisko Goczałkowice-Zdrój Wojewódzki Ośrodek Reumatologiczno-Rehabilitacyjny ogłasza przetarg
- Adres: 43-230 Goczałkowice-Zdrój, ul. Uzdrowiskowa 54
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4491389
- Data zamieszczenia: 2009-11-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Goczałkowice-Zdrój Wojewódzki Ośrodek Reumatologiczno-Rehabilitacyjny
ul. Uzdrowiskowa 54 54
43-230 Goczałkowice-Zdrój, woj. śląskie
tel. 032 4491389
REGON: 00029188800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: uzdrowisko-goczalkowice.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ PIECZYWA I PIECZYWA CUKIERNICZEGO NA POTRZEBY UZDROWISKA GOCZAŁKOWICE-ZDRÓJ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą pieczywa i pieczywa cukierniczego na potrzeby Uzdrowiska Goczałkowice-Zdrój, w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w formularzu asortymentowo-cenowym załącznik nr 2 do siwz. 2.Zamawiający wymaga, aby pieczywo było krojone i paczkowane w opakowaniach jednorazowych. Kody CPV- Główny przedmiot: 15810000-9 Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie . Dodatkowe przedmioty: 15811000-6 Pieczywo 3.Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z zamówieniami Zamawiającego dostosowanymi do jego bieżących potrzeb. Dostawy odbywać się będą codziennie w godzinach od 5:30 do 6.00, w tym soboty i niedziele wg harmonogramu ustalonego przez Kierownika Działu Żywienia lub upoważnionego przez niego przedstawiciela. Zamówienia będą składane pisemnie tj. faxem lub drogą elektroniczną. Dostawca zobowiązany jest podać adres e-mail, numer fakxu oraz numer telefonu kontaktowego. 4.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu informację żywieniową do każdego produktu zawartego w formularzu asortymentowo-cenowym - załącznik nr 2 do siwz. 5.Dostawy winny być wykonywane z zachowaniem łańcucha chłodniczego i wymagań sanitarnych. Dostarczony produkt winien być najwyższej jakości. 6.Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z danymi: dane producenta, nazwa produktu, jego skład, termin przydatności do spożycia oraz jego sposób magazynowania i przechowywania. Informacja ta winna znajdować się przynajmniej na opakowaniu zbiorczym i zawierać następujące dane dotyczące zawartości w 100 gramach części jadalnej produktu: energia-kcal; białko ogółem; białko zwierzęce; białko roślinne; węglowodany; tłuszcz; cholesterol; błonnik. 7.Termin ważności Zamawiający rozumie jako termin ważności podany na opakowaniu liczony od daty produkcji przy czym dla Zamawiającego nie może być krótszy niż 2/3 terminu wyznaczonego przez producenta. 8.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia w trakcie realizacji określonego w załączniku nr 2 zakresu zamówienia, jeżeli wystąpią niemożliwe do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania okoliczności powodujące, że wykonanie określonej części zamówienia nie będzie ze względów ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżało w interesie Zamawiającego. 9.Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia w trakcie realizacji określonego w załączniku nr 2-zakresu zamówienia jeżeli w okresie trwania umowy wystąpi zwiększenie zapotrzebowania na wykorzystanie zamówienia. 10.Wymagany termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia 04.01.2010r. 11.Wykonawca będzie realizował złożone zamówienie w terminie 24 godzin w tym soboty, niedziele od daty otrzymania zamówienia. 12.Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia do wskazanego przez Zamawiającego magazynu Działu Żywienia Uzdrowiska Goczałkowice-Zdrój, ul. Uzdrowiskowa 51.Dostawa przedmiotu zamówienia będzie się odbywać na koszt i ryzyko Wykonawcy do Działu Żywienia 13.Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA ZABEZPIECZENIA OFERTY WADIUM
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalnościniezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne w postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 oraz spełniający wymogi art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - prawo zamówień publicznych i spełniający warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. w celu potwierdzenia powyższego wykonawca zobowiązany jest złożyć wypisane poniżej dokumenty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz. 2.Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 3.Oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 1-10 i ust. 2 pkt. 1-4 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w pkt 4 a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie/poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania. 6.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz stosownych dokumentów (np. referencji) stwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, że są wykonywane należycie. - do każdego wykazanego zamówienia powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie, a w przypadku dostaw okresowych i ciągłych że są wykonywane należycie. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie jednego zamówienia o wartości nie niższej niż wartość oferty potwierdzonego stosownymi dokumentami, że zostało ono wykonane należycie, a w przypadku świadczenia okresowego i ciągłego, że jest ono wykonywane należycie. 7.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - dotyczy Wykonawców, którzy nie dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 8.Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 9.zaakceptują projekt umowy - zał. nr 4 siwz.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.silesia-region.pl/jednostki/?zm=186 zakładka - przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa pieczywa świeżego dla Żłobka Miejskiego w Tychach w II półroczu 2016 r.
Dodano: 2016-06-24 - Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach - nr sprawy DO/DZ-381-1-44/16
Dodano: 2016-03-21 - Dostawa pieczywa oraz świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich wraz z transportem dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Lecznictwa Odwykowego i Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Gorzycach
Dodano: 2016-01-20 - Dostawy żywnościowe z grupy 158 - produkty różne żywnościowe - pieczywo na potrzeby Aresztu
Dodano: 2016-01-08 - Dostawy pieczywa i innych wypieków
Dodano: 2015-12-08 - Dostawy pieczywa dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku (DZp.DŻ.669.7.2015)
Dodano: 2015-11-25 - Sukcesywna dostawa pieczywa do Zakładu Karnego w Sierakowie Śląskim
Dodano: 2015-10-28 - Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych dla Szpitala Specjalistycznego
Dodano: 2015-10-28 - DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH W POSTACI PIECZYWA I WYROBÓW CIASTKARSKICH DO SZKOŁY POLICJI W KATOWICACH W 2016 r.
Dodano: 2015-10-16 - DOSTAWA RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA POTRZEB UZDROWISKA GOCZAŁKOWICE-ZDRÓJ sp. z o.o. ZP-6-D/2015
Dodano: 2015-10-15