Przetargi.pl
zakup wraz z dostawą opału na potrzeby Gminy Kcynia oraz jej jednostek organizacyjnych w sezonie grzewczym 2019 / 2020

Gmina Kcynia ogłasza przetarg

  • Adres: 89-240 Kcynia, ul. Rynek
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 5893720 lub 21 , fax. 525 893 722
  • Data zamieszczenia: 2019-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kcynia
    ul. Rynek 23
    89-240 Kcynia, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 5893720 lub 21, fax. 525 893 722
    REGON: 92350872000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mst-kcynia.rbip.mojregion.info

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup wraz z dostawą opału na potrzeby Gminy Kcynia oraz jej jednostek organizacyjnych w sezonie grzewczym 2019 / 2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup wraz z dostawą opału na potrzeby Gminy Kcynia oraz jej jednostek organizacyjnych w sezonie grzewczym 2019 / 2020 I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: wskazany w opisach zadań częściowych. II. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: 1. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, nie określa wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. II (powyżej), jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U.2019.1040 t.j. ze zm.). III. Dodatkowe informacje: 1. Zamawiający nie wskazuje środków transportu, poza zapisami pkt. VIII ppkt. 2 lit. b tiret drugie Rozdziału I SIWZ. 2. Ilości wskazane w pkt. II Opisu przedmiotu zamówienia mogą ulec zmianie z uwagi na niemożliwe do przewidzenia w chwili prowadzenia postępowania oraz zawierania umowy okoliczności wpływające na potrzeby grzewcze w poszczególnych miejscach dostawy materiałów opałowych (w szczególności: warunki atmosferyczne, zmiany w poszczególnych harmonogramach funkcjonowania) w szczególności z powodów wskazanych w ppkt. 3, co nie będzie miało wpływu na ich cenę jednostkową w całym okresie obowiązywania umowy. Jednocześnie Zamawiający nie będzie zobowiązany do zakupu tych zmienionych ilości. 3. Niezależnie od zapisu ppkt. 2 Zamawiający zastrzega, iż: a) jeżeli ceny jednostkowe z oferty Wykonawcy będą wyższe od szacowanych przez Zamawiającego na etapie przygotowywania postępowania, co spowoduje, że łączna wartość umowy przekroczy kwotę, jaką Zamawiający jest w stanie przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (podaną do publicznej wiadomości podczas otwarcia ofert), Zamawiający będzie uprawniony do odpowiedniego zmniejszenia ilości poszczególnych materiałów wskazanych w pkt. II (z zastrzeżeniem możliwości nierównomiernego zmniejszenia każdego z asortymentów tam wskazanych), aby zagwarantować nieprzekroczenie tej kwoty, na co Wykonawca wyraża zgodę podpisując umowę, której projekt stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Zmiana ta nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy i zostanie zakomunikowana Wykonawcy przez Zamawiającego w jednym ze sposobów wskazanych w §3 ust. 2 projektu umowy oraz będzie dla niego wiążąca, b) jeżeli ceny jednostkowe z oferty Wykonawcy będą niższe od szacowanych przez Zamawiającego na etapie przygotowywania postępowania, co spowoduje, że łączna wartość umowy nie osiągnie kwoty, jaką Zamawiający jest w stanie przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (podaną do publicznej wiadomości podczas otwarcia ofert), Zamawiający będzie uprawniony do odpowiedniego zwiększenia ilości poszczególnych materiałów wskazanych w pkt. II (z zastrzeżeniem możliwości nierównomiernego zwiększenia każdego z asortymentów tam wskazanych), aby zagwarantować pełne wykorzystanie tej kwoty, na co Wykonawca wyraża zgodę podpisując umowę, której projekt stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Zmiana ta nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy i zostanie zakomunikowana Wykonawcy przez Zamawiającego w jednym ze sposobów wskazanych w §3 ust. 2 projektu umowy oraz będzie dla niego wiążąca. 4. Zamawiający informuje, że materiał opałowy składający się na przedmiot zamówienia wyłoniony w danym zadaniu Wykonawca będzie dostarczał partiami, w trakcie obowiązywania umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia przedmiotowego postępowania, w oparciu o zlecenia dostaw częściowych przesyłane przez Zamawiającego bądź jego jednostki organizacyjne wskazane w poniższej tabeli, do następujących lokalizacji i w następujących ilościach: L.p. Miejsce dostawy Przedmiot zamówienia (materiał opałowy) Ilość w j.m. (całkowita / 1x)* Ilość dostaw* 1) Gmina Kcynia – lok. mieszkalne / użytkowe ul. Dworcowa 17; 89-240 Kcynia Kowalewko 36; 89-240 Kcynia Węgiel „Kostka” Węgiel „Eko-groszek” 24,0 Mg / 5,0 Mg 12,0 Mg / 2,5 Mg 5 5 2) Szkoła Podstawowa w Dobieszewie Dobieszewo 22; 89-240 Kcynia Węgiel „Eko-groszek” Węgiel „Miał” 6,0 Mg / 3,0 Mg 6,0 Mg / 3,0 Mg 2 2 3) Szkoła Podstawowa w Dobieszewie Chwaliszewo 27; 89-240 Kcynia Węgiel „Eko-groszek” Węgiel „Miał” 15,0 Mg / 7,5 Mg 10,0 Mg / 5,0 Mg 2 2 4) Szkoła Podstawowa w Dziewierzewie Dziewierzewo 34; 89-240 Kcynia Olej opałowy 10 000 l / 5 000 l 2 5) Przedszkole Miejskie w Kcyni ul. Libelta 1; 89-240 Kcynia Węgiel „Kostka” Węgiel „Miał” 21,0 Mg / 7,0 Mg 7,0 Mg / 2,5 Mg 3 3 6) Szkoła Podstawowa w Kcyni ul. Bolesława Pobożnego 1; 89-240 Kcynia Węgiel „Eko-groszek” 39,0 Mg / 10,0 Mg 4 7) Szkoła Podstawowa w Laskownicy Laskownica 16; 89-240 Kcynia Węgiel „Kostka” 16,0 Mg / 2,5 Mg 6 8) Szkoła Podstawowa w Mycielewie Mycielewo 6; 89-240 Kcynia Węgiel „Eko-groszek” 56,0 Mg / 18,5 Mg 3 9) Szkoła Podstawowa w Palmierowie Palmierowo 7A; 89-240 Kcynia Węgiel „Eko-groszek” Węgiel „Miał” 18,0 Mg / 6,0 Mg 11,0 Mg / 5,0 Mg 3 2 10) Szkoła Podstawowa w Rozstrzębowie Rozstrzębowo 14; 89-240 Kcynia Węgiel „Kostka” 18,0 Mg / 9,0 Mg 2 11) Szkoła Podstawowa w Sipiorach ul. Czterdziestka 51; 89-240 Kcynia Węgiel „Eko-groszek” 21,0 Mg / 3,0 Mg 7 12) Świetlica w Górkach Zagajnych Górki Zagajne 33A; 89-240 Kcynia Węgiel „Eko-groszek” 3,0 Mg / 1,0 Mg 3 13) Świetlica w Iwnie Iwno 44A; 89-240 Kcynia Węgiel „Eko-groszek” 1,0 Mg / 1,0 Mg 1 14) Świetlica w Łankowicach – Dom Rolnika Łankowice 10D; 89-240 Kcynia Węgiel „Eko-groszek” 2,0 Mg / 1,0 Mg 2 15) Świetlica w Mieczkowie Mieczkowo 28; 89-240 Kcynia Węgiel „Orzech” 0,5 Mg / 0,5 Mg 1 16) Świetlica w Szczepicach Szczepice 32; 89-240 Kcynia Węgiel „Kostka” 1,0 Mg / 1,0 Mg 1 17) Świetlica w Żurawi Żurawia 45; 89-240 Kcynia Węgiel „Orzech” 2,0 Mg / 1,0 Mg 2 * wartości orientacyjne 5. Zamawiający będzie uprawniony do kontroli ilościowej (w szczególności: ważenie w GS Kcynia lub innym miejscu na terenie gminy, wskazanym przez Zamawiającego) i jakościowej (weryfikacja frakcji i parametrów – podczas ważenia lub w miejscach rozładunku, lub w trakcie / po zużyciu danej partii materiału opałowego w miejscu jego dostawy) dostarczanych przez Wykonawcę materiałów, stanowiących przedmiot niniejszej umowy. 6. Kontrola, o której mowa w pkt. 5, w odniesieniu do materiału opałowego wskazanego w pkt. II ppkt. 1 – 4, przeprowadzana będzie w sposób następujący: z dostarczonej partii materiału opałowego pobiera się trzy próby (każdą z innej części „hałdy”), które miesza się i ponownie dzieli na 3 części, które stanowić będą: 1. – próbę dla Zamawiającego, 2. – próbę dla Wykonawcy, 3. – próbę rozjemczą (pakowaną w szczelny, plombowany worek, którego otwarcie i dostęp do próby materiału w nim przechowywanej nie jest możliwy bez uszkodzenia worka lub plomby, przechowywany w miejscu dostawy partii, z której została pobrana próba). Każda z prób zostanie następnie zbadana przez powołaną do tego instytucję, wskazaną przez Zamawiającego, dającą rękojmię przeprowadzenia badania w sposób prawidłowy, zgodny z zasadami sztuki i zgodny z prawem). Przedstawicielem Wykonawcy przy odbiorze materiału opałowego i kontroli będzie kierowca przywożący i rozładowujący dostawę, o której mowa w pkt. 5.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09111210-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: prowadzić działalność gospodarczą polegającą na dostarczaniu (wraz z rozładunkiem) materiałów opałowych, których rodzaj odpowiada przedmiotowi zadania, na które Wykonawca składa swoją ofertę;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) dokument wskazujący, że osoba, która podpisała dokumenty składające się na ofertę (w szczególności formularz oferty) i/lub potwierdziła za zgodność z oryginałem kopie złożonych wraz z ofertą dokumentów, bądź udzieliła pełnomocnictwa, o którym mowa w lit. b, jest uprawniona do reprezentowania Wykonawcy; Jeśli przynajmniej jednym z tych dokumentów jest określony w ppkt. 2 lit. a odpis z właściwego rejestru / ewidencji, dostęp do którego Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, Wykonawca nie jest zobowiązany do jego dołączenia do oferty na etapie jej składania; Jeśli ww. warunek dostępności dokumentu jest spełniony w odniesieniu do Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, winien on przedstawić w ofercie informacje umożliwiające Zamawiającemu uzyskanie dostępu do bazy danych zawierającej te informacje, w przeciwnym wypadku złożenie dokumentu wskazanego w ppkt. 2 lit. e jest obowiązkowe! b) dokument, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach