Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 40161 Katowice, Al. Korfantego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 3927171, 3927202 , fax. 323 927 376
- Data zamieszczenia: 2018-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A.
Al. Korfantego 38
40161 Katowice, woj. śląskie
tel. 32 3927171, 3927202, fax. 323 927 376
REGON: 27050488900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice-airport.com
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą oleju napędowego do Międzynarodowego Portu Lotniczego Katowice w Pyrzowicach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą oleju napędowego w okresie: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.10.2019 r. lub do kwoty nie większej niż ta, która została określona w przepisach wydanych na podstawie art. 11. ust 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych w zależności, które ze zdarzeń nastąpi pierwsze. Ilość zamówionego oleju napędowego w 2018 roku wyniosła 90 000 litrów: szacunkowe zużycie w skali roku wynosi około 120 000 litrów. Podane powyżej ilości, mają jedynie charakter szacunkowy, dlatego nie mogą być podstawą do jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych. Wielkość wszystkich dostaw w okresie obowiązywania umowy będzie zależna od bieżących potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem kwoty, o której mowa w zdaniu pierwszym. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do niniejszego zaproszenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tj.: - posiadają koncesję na obrót paliwami ciekłymi. 3. Posiadają wiedzę i doświadczenie. W szczególności Wykonawca musi spełnić następujące warunki: a) Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu rundy wstępnej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie dostawy oleju napędowego w ilości min. 100 000 litrów każda, b) każda z dwóch dostaw o których mowa w podpunkcie a) musi być zrealizowana na rzecz jednego odbiorcy, c) w przypadku dostaw w trakcie realizacji - zrealizowana ilość umowy musi opiewać na minimalne wartości wskazane przez Zamawiającego. 4. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: wykonawca musi wykazać, iż: a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 300 000 złotych, b) posiada wniesioną kaucję gwarancyjną (art. 105b i 105c ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług – Dz. U. z 2011 r. Nr 177, poz. 1054, z późn. zm.) na kwotę co najmniej 1 000 000,00 złotych i jest wpisany na listę podmiotów dokonujących dostawy towarów, o których mowa w załączniku nr 13 do ustawy o podatku od towarów i usług, które złożyły kaucję gwarancyjną (lista dostępna pod adresem: http://kaucja gwarancyjna.mofnet.gov.pl/), z którymi handel nie powoduje zagrożenia współodpowiedzialności za zobowiązania podatkowe VAT sprzedawcy. c) posiadają rachunek bankowy do dokonywania zapłaty o którym mowa w art. 105b ust. 1 pkt 4 ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11.03.2004 (tj. Dz.U. 2017 poz. 1221). WYMAGANE DOKUMENTY: 1. Po zgłoszeniu się do aukcji, do czasu otwarcia rundy kontrolnej, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu za pośrednictwem platformy pro-e biz scan podpisanego przez umocowanych przedstawicieli Stron załącznika nr 2 do zaproszenia, który zawiera: 1.1. oświadczenie, że Uczestnik nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie § 13 ust. 1 Regulaminu Wyłaniania Wykonawców w GTL S.A., 1.2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu dot. • posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania • posiadania wiedzy i doświadczenia, • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, • znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację umowy, 1.3. oświadczenie, że Uczestnik posiada opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 300 000 złotych, 1.4. oświadczenie, że Uczestnik posiada aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydana na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ( t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 755), 1.5. oświadczenie, że Uczestnik wniósł kaucję gwarancyjną (art. 105b i 105c ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług – Dz. U. z 2011 r. Nr 177, poz. 1054, z późn. zm.) na kwotę co najmniej 1 000 000,00 złotych i jest wpisany na listę podmiotów dokonujących dostawy towarów, o których mowa w załączniku nr 13 do ustawy o podatku od towarów i usług, z którymi handel nie powoduje zagrożenia współodpowiedzialności za zobowiązania podatkowe VAT sprzedawcy. 1.6. Oświadczenie, że Uczestnik posiada rachunek bankowy do dokonywania zapłaty o którym mowa w art. 105b ust. 1 pkt 4 ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11.03.2004 (tj. Dz.U. 2017 poz. 1221). 2. Wykonawca, który podczas rundy aukcyjnej przedstawi najkorzystniejszą ofertę zobowiązany będzie w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie do przekazania w formie skanów następujących dokumentów: 2.1. aktualnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi wydana na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ( t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 755), 2.2. wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, o których mowa w pkt 5 ppk 3 opisu warunków udziału w postępowaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie – wzór wykazu stanowi Załącznik nr 3 do zaproszenia, 2.3. opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 300 000 złotych. 3. Dokumenty mają być sporządzone w języku polskim, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym wraz z pieczęcią imienną. W zastępstwie pieczęci imiennych wymagany jest czytelny podpis. Jeśli dokumenty będą podpisane przez osobę, której umocowanie nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wówczas wraz z przekazanymi dokumentami należy złożyć stosowne pełnomocnictwo. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym celu zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy. 5. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przedstawienie umowy regulującej współprace Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Miejskiego Zarządu Dróg
Dodano: 2024-02-21 - Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Miejskiego Zarządu Dróg
Dodano: 2024-02-16 - „Dostawa paliw płynnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu”.
Dodano: 2024-01-11 - Dostawa paliw płynnych dla Zakładu Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu
Dodano: 2023-12-20 - SUKCESYWNE DOSTAW PALIW CIEKŁYCH I PŁYNU AdBLUE NA POTRZEBY GMINY PORĄBKA
Dodano: 2023-12-20 - SUKCESYWNE DOSTAW PALIW CIEKŁYCH I PŁYNU AdBLUE NA POTRZEBY GMINY PORĄBKA
Dodano: 2023-12-05 - Dostawa paliw, adblue na potrzeby MZDIM w 2024r.
Dodano: 2023-12-04 - Sprzedaż i dostawa oleju napędowego na Instalację Przetwarzania Odpadów w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B
Dodano: 2023-07-10 - Dostawa paliw płynnych do pojazdów Eco Team Service Sp. z o.o. z siedzibą w Łodygowicach
Dodano: 2023-06-26 - „Sukcesywne dostawy oleju napędowego do stacji paliw Odbiorcy.”
Dodano: 2023-06-07