Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą odzieży roboczej, ochronnej oraz środków ochrony osobistej

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 322 310 032
  • Data zamieszczenia: 2019-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich
    44-109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 322 310 032
    REGON: 27104821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą odzieży roboczej, ochronnej oraz środków ochrony osobistej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą odzieży roboczej, odzieży ochronnej oraz środków ochrony osobistej dla pracowników Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w Gliwicach. Zamówienie zostało podzielone na części: Część 1 - zakup wraz z dostawą odzieży roboczej Część 2 - zakup wraz z dostawą obuwia roboczego Część 3 - zakup wraz z dostawą odzieży ochronnej oraz środków ochrony osobistej Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część, kilka dowolnie wybranych części lub wszystkie części zamówienia. CZĘŚĆ 1 - Zakup wraz z dostawą odzieży roboczej: Zamówienie obejmuje: Sukcesywne dostawy odzieży roboczej dla pracowników MZUK Gliwice. Szczegółowy wykaz, opis zamówienia oraz szacunkową liczbę odzieży roboczej zawiera ZAŁĄCZNIK A do niniejszej specyfikacji. Dla wskazanego w ZAŁĄCZNIKU A asortymentu Wykonawca dołączy do oferty karty gwarancyjne lub warunki gwarancji określające zakres i termin (minimum 12 miesięcy). Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji zamówienia według faktycznych potrzeb i niewykorzystania w pełni lub zwiększenia podanych w ZAŁĄCZNIKU A szacunkowych liczb zamówienia w danym asortymencie z zastrzeżeniem, że całkowita wartość zamówienia nie przekroczy wartości umowy jak również do niewykorzystania całej wartości objętej przedmiotem zamówienia. Wykonawca będzie dostarczać przedmiot umowy sukcesywnie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, w asortymencie, liczbie, rozmiarach i kolorystyce wynikających z zamówień szczegółowych Zamawiającego. Termin dostawy każdorazowo wynosi maksymalnie do 14 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia szczegółowego Wykonawcy faksem lub na adres e-mail. Wykonawca obowiązany jest podać aktualny numer faksu lub aktualny adres e-mail, na który Zamawiający będzie mógł przesyłać zamówienia. UWAGA: termin dostawy stanowi jedno z kryterium oceny ofert (patrz pkt 19 SIWZ). Zaoferowany przez Wykonawcę krótszy termin dostawy będzie obowiązujący przez cały okres trwania umowy. Pozostałe szczegółowe warunki zamówienia zostały przedstawione we wzorze umowy. Składając ofertę na część 1 zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dołączyć próbki dla następujących pozycji ZAŁĄCZNIKA A: Poz. 1 - ubranie robocze letnie typ szwedzki - spodnie ogrodniczki;* Poz. 5 - spodnie do pasa typu bojówki; Poz. 12 - spodnie do pasa 7/8 długości damskie; Poz. 13 - spodnie do pasa dresowe; Poz. 17 - spodnie medyczne; Poz. 20 - koszulka trykotowa;* Poz. 21 - koszulka polo męska; Poz. 22 koszulka polo damska; Poz. 31 - kurtka zimowa męska dla dozoru;* Poz. 32 - kurtka zimowa damska dla dozoru;* Poz. 33 - kurtka przeciwdeszczowa dla dozoru - softshell.* CZĘŚĆ 2 - Zakup wraz z dostawą obuwia roboczego: Zamówienie obejmuje: Sukcesywne dostawy obuwia roboczego dla pracowników MZUK Gliwice. Szczegółowy wykaz, opis zamówienia oraz szacunkową liczbę obuwia roboczego zawiera ZAŁĄCZNIK B do niniejszej specyfikacji. Dla wskazanego w ZAŁĄCZNIKU B asortymentu Wykonawca dołączy do oferty karty gwarancyjne lub warunki gwarancji określające zakres i termin (minimum 12 miesięcy). Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji zamówienia według faktycznych potrzeb i niewykorzystania w pełni lub zwiększenia podanych w ZAŁĄCZNIKU B szacunkowych liczb zamówienia w danym asortymencie z zastrzeżeniem, że całkowita wartość zamówienia nie przekroczy wartości umowy jak również do niewykorzystania całej wartości objętej przedmiotem zamówienia. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot umowy sukcesywnie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, w asortymencie, liczbie, rozmiarach i kolorystyce wynikających z zamówień szczegółowych Zamawiającego. Termin dostawy każdorazowo wynosi maksymalnie do 14 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia szczegółowego Wykonawcy faksem lub na adres e-mail. Wykonawca obowiązany jest podać aktualny numer faksu lub aktualny adres e-mail, na który Zamawiający będzie mógł przesyłać zamówienia. UWAGA: termin dostawy stanowi jedno z kryterium oceny ofert (patrz pkt 19 SIWZ). Zaoferowany przez Wykonawcę krótszy termin dostawy będzie obowiązujący przez cały okres trwania umowy. Pozostałe szczegółowe warunki zamówienia zostały przedstawione we wzorze umowy. Składając ofertę na część 2 zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dołączyć próbki dla następujących pozycji ZAŁĄCZNIKA B: Poz. 1 - trzewiki robocze z podnoskiem;* Poz. 4 - sandały robocze; Poz. 10 - obuwie sportowe antypoślizgowe typu adidas; Poz. 11 - buty gumowe ocieplane; Poz. 13 - obuwie basenowe wg wzoru WOCK Nube lub równoważne; Poz. 14 - buty gumowe ze ściągaczem - męskie; Poz. 16 - półbuty męskie dla dozoru i kierowców; Poz. 17 - półbuty damskie dla dozoru;* Poz. 18 - buty zimowe męskie dla pracowników dozoru - wzór buta trekingowego;* Poz. 19 - buty zimowe damskie dla pracowników dozoru.* CZĘŚĆ 3 - Zakup wraz z dostawą odzieży ochronnej i środków ochrony osobistej: Zamówienie obejmuje: Sukcesywne dostawy odzieży ochronnej i środków ochrony osobistej dla pracowników MZUK Gliwice. Szczegółowy wykaz, opis zamówienia oraz szacunkową liczbę odzieży ochronnej i środków ochrony osobistej zawiera ZAŁĄCZNIK C do niniejszej specyfikacji. Dla całego asortymentu wskazanego w ZAŁĄCZNIKU C Wykonawca dołączy do oferty certyfikaty CE - zgodnie z właściwymi przepisami prawa, a w szczególności: ustawą o systemach zgodności i nadzoru rynku z dnia 13 kwietnia 2016 r. (t.j. Dz.U. 2019 r. poz. 544), ustawą o systemie zgodności z dnia 30 sierpnia 2002 r. (t.j. Dz.U. 2019 r. poz. 155) lub deklaracje zgodności z Polską Normą. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w ww. dokumentach norm. Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych. Zamawiający uzna certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność w przypadku przedstawienia przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji zamówienia według faktycznych potrzeb i niewykorzystania w pełni lub zwiększenia podanych w ZAŁĄCZNIKU C szacunkowych liczb zamówienia w danym asortymencie z zastrzeżeniem, że całkowita wartość zamówienia nie przekroczy wartości umowy jak również do niewykorzystania całej wartości objętej przedmiotem zamówienia. Wykonawca będzie dostarczać przedmiot umowy sukcesywnie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, w asortymencie, liczbie, rozmiarach i kolorystyce wynikających z zamówień szczegółowych Zamawiającego. Termin dostawy każdorazowo wynosi maksymalnie do 14 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia szczegółowego Wykonawcy faksem lub na adres e-mail. Wykonawca obowiązany jest podać aktualny numer faksu lub aktualny adres e-mail, na który Zamawiający będzie mógł przesyłać zamówienia. UWAGA: termin dostawy stanowi jedno z kryterium oceny ofert (patrz pkt 19 SIWZ). Zaoferowany przez Wykonawcę krótszy termin dostawy będzie obowiązujący przez cały okres trwania umowy. Pozostałe szczegółowe warunki zamówienia zostały przedstawione we wzorze umowy. Składając ofertę na część 3 Wykonawca zobowiązany jest dołączyć próbki dla następujących pozycji ZAŁĄCZNIKA C: Poz. 2 - rękawice drelichowe;* Poz. 3 - rękawice antyprzecięciowe skórzane; Poz. 4 - rękawice ocieplane pięciopalcowe typu top up winter lub równoważne; Poz. 5 - rękawice ocieplane wzmocnione skórą pięciopalcowe; Poz. 6 - rękawice ocieplane ALASKA lub równoważne;* Poz. 8 - rękawice drelichowe wzmocnione skórą pięciopalcowe; Poz. 9 - rękawice olejoodporne pięciopalcowe; Poz. 11 - rękawice gumowe gospodarcze;* Poz. 12 - rękawice nitrylowe z flokowaną wyściółką Sol-Vex równoważne - kat. III; Poz. 15 - rękawice bawełniane podgumowane w części dłoniowej, tzw. wampirki, rękawice Recodrag lub równoważne;* Poz. 16 - rękawice antywibracyjne - kat. II; Poz. 19 - rękawice typu koza - kat. II;* Poz. 49 - szelki bezpieczeństwa; Poz. 50 - linka bezpieczeństwa; Poz. 51 - linka bezpieczeństwa z amortyzatorem; Poz. 52 - urządzenia samohamowne do prac na wysokości; Poz. 53 - hełm ochronny do prac na wysokości;* Poz. 54 - automatyczna przyłbica spawalnicza; Poz. 56 - tarcza spawalnicza do trzymania w ręku; DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: * - Zamawiający przy ocenie ofert dokona oceny zaznaczonych wyżej próbek, to jest: Część 1: Poz. 1 - ubranie robocze letnie typ szwedzki - spodnie ogrodniczki; Poz. 20 - koszulka trykotowa; Poz. 31 - kurtka zimowa męska dla dozoru; Poz. 32 - kurtka zimowa damska dla dozoru; Poz. 33 - kurtka przeciwdeszczowa dla dozoru - softshell. Część 2: Poz. 1 - trzewiki robocze z podnoskiem; Poz. 17 - półbuty damskie dla dozoru; Poz. 18 - buty zimowe męskie dla pracowników dozoru - wzór buta trekingowego; Poz. 19 - buty zimowe damskie dla pracowników dozoru. Część 3: Poz. 2 - rękawice drelichowe; Poz. 6 - rękawice ocieplane ALASKA lub równoważne; Poz. 11 - rękawice gumowe gospodarcze; Poz. 15 - rękawice bawełniane podgumowane w części dłoniowej, tzw. wampirki, rękawice Recodrag lub równoważne; Poz. 19 - rękawice typu koza - kat. II; Poz. 53 - hełm ochronny do prac na wysokości. UWAGA: Oceniane próbki jak i próbki niepodlegające ocenie Wykonawcy, który wygra przetarg w danej części, pozostaną u Zamawiającego na czas trwania umowy w celu porównania dostarczonego towaru w trakcie realizacji umowy z towarem oferowanym w ofercie. Próbki zostaną zwrócone po zakończeniu trwania umowy. Próbki Wykonawców, którzy nie wygrają przetargu zostaną zwrócone po rozstrzygnięciu postępowania - Wykonawcy winni zgłosić się po odbiór próbek osobiście. Zamawiający, na wniosek Wykonawcy, może je zwrócić w inny sposób na koszt Wykonawcy. Próbki należy dostarczyć wraz z ofertą do siedziby MZUK (Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c) przed upływem terminu składania ofert. Do każdej próbki należy dołączyć karteczkę z numerem pozycji, której próbka dotyczy. Próbki należy umieścić w nieprzeźroczystym zamkniętym pudełku (kartonie). Na pudełku należy umieścić nieprzeźroczystą kopertę. Na kopercie należy umieścić tylko numer części zamówienia na którą składane są próbki, a do koperty włożyć pisemną informację zawierającą nazwę i adres Wykonawcy. Próbki, pudełko jak i koperty z zewnątrz nie mogą nosić żadnych oznaczeń wskazujących Wykonawcę od którego pochodzą. Przedstawione w SIWZ i w szczegółowych wykazach opisu zamówienia (załącznik A, B i C) wskazania na produkty/materiały z podaniem nazwy producenta lub normy nalezy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29-31. Zamawiający dopuszcza produkty równoważne opisanych powyżej. Oznacza to, że Wykonawca może zaproponować inne niż wyszczególnione w ww. dokumentach z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.** Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.** **-dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.pl w zakładce Polityka ZSZ. Wymagany termin gwarancji: 12 miesięcy licząc od dnia dostawy towaru,, Wymagany termin rękojmi: 12 miesięcy licząc od dnia dostawy towaru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18000000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: CZĘŚĆ 1: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100), CZĘŚĆ 2: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), CZĘŚĆ 3: 1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100), 2) wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert, 3) wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, 4) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 80 1050 1298 1000 0023 3046 5408 Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w ING Bank Śląski SA O/Gliwice, 5) jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy je złożyć w oryginale w sekretariacie Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w Gliwicach ul. Strzelców Bytomskich 25c, natomiast kopie dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. 1, 2, 3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach