Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą odczynników diagnostycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach

Świętokrzyskie Centrum Onkologii ogłasza przetarg

  • Adres: 25-734 Kielce, ul. Artwińskiego 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. (041) 3674280 , fax. (041) 36 74 071
  • Data zamieszczenia: 2010-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyskie Centrum Onkologii
    ul. Artwińskiego 3 3
    25-734 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. (041) 3674280, fax. (041) 36 74 071
    REGON: 00126323300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkol.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą odczynników diagnostycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    poniżej 193 tys. euro Pakiet Nr 1- Hormony -metoda RIA lub IRMA- Angiotensyna 1- Zakład Markerów Nowotworowych Pakiet nr 2- markery nowotworowe Metoda RIA lub IRMA - TPA-M- Zakład Markerów Nowotworowych Pakiet nr 3- odczynniki dla Pracowni Cytometrii Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336962007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: Art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust.1 i2 Prawo zam. pub. 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeliprzepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) druk Oferta 2) formularz cenowy oferty 3) oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawa Zamówień Publicznych. W przypadku oferty składanej przez kilku wykonawców, oświadczenie składa każdy wykonawca. 4)oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt 1,3,4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych W przypadku oferty składanej przez kilku wykonawców, oświadczenie składa każdy wykonawca. 5) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 6) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8) dokument potwierdzający, że obrót asortymentem, będącym przedmiotem oferty, jest prowadzony w trybie i na zasadach przewidzianych w aktualnych i powszechnie obowiązujących przepisach prawnych- Koncesja, w przypadku braku konieczności posiadania -oświadczenie -pogrupowane i oznaczone zgodnie z Pakietem 9) dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanych produktów do obrotu zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93 poz. 896)./ CE, IVD / -pogrupowane i oznaczone zgodnie z Pakietem, nr poz. W przypadku kiedy zaproponowany asortyment nie wymaga dokumentu w/w należy załączyć oświadczenie z opisem Pakietem i nr pozycji. 10) Oświadczenie Wykonawcy zobowiązujące, że dostarczone wyroby będą zgodne z ustawa Ustawą z dnia 20.04.2004r. o Wyrobach Medycznych rozdział 2 art.4pkt.5 Znak CE na instrukcji, opakowaniu handlowym i jeżeli to możliwe na samym wyrobie W przypadku kiedy zaproponowany asortyment nie wymaga dokumentu w/w należy załączyć oświadczenie z opisem Pakietem i nr pozycji. 11) Oryginalne instrukcje dołączone do zestawów odczynników, materiałów zużywalnych, materiałów kontrolnych, testów diagnostycznych w j. polskim, oferty bez instrukcji nie będą rozpatrywane- Zamawiający wyraża zgodę na dostarczenie instrukcji do zestawów odczynników w postaci CD 12)karty charakterystyki substancji niebezpiecznych dla odczynników -pogrupowane i oznaczone zgodnie z Pakietem nr poz. -w przypadku braku konieczności posiadania -oświadczenie Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy w sprawie rodzajów dokumentów, jakich żąda zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane( rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r.. Dziennik Ustaw Nr 226, poz. 1817) 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pktIV SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt1 lit.b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Informacja dotycząca oferty składanej wspólnie przez kilka podmiotów występujących wspólnie. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 1. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z posterowania. 2. Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawca na żądanie zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip2.onkol.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach