Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą nowego ciągnika dla potrzeb PGK Eko-Strug Sp. z o.o. w Tyczynie

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Eko-Strug" sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 36-020 Tyczyn, ul. Kościuszki 6
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-17 22 19 312 , fax. 0-17 22 19 360
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Eko-Strug" sp. z o.o.
    ul. Kościuszki 6 6
    36-020 Tyczyn, woj. podkarpackie
    tel. 0-17 22 19 312, fax. 0-17 22 19 360
    REGON: 69047367500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą nowego ciągnika dla potrzeb PGK Eko-Strug Sp. z o.o. w Tyczynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do Zamawiającego nowego ciągnika dla potrzeb Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Eko-Strug Sp. z o.o. w Tyczynie. Ciągnik ma być fabrycznie nowy - rok produkcji 2009 r., spełniający aktualnie obowiązujące wymagania z zakresu ergonomii i BHP oraz przepisów o ruchu drogowym. Wymagania techniczne: moc na silniku nie mniejsza niż 90 KM, skrzynia biegów synchronizowana 10 przód/2 tył, ciągnik ma być wyposażony w WOM przedni i tylni (540/1000), przedni tuz o udźwigu 2,2 kN, zaczep przesuwny do przyczep dwuosiowych, kabina z ogrzewaniem i wentylacją. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 167000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, a w szczególności: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są: - przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 do SIWZ, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: -
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną