Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą nici chirurgicznych

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 33-200 Dąbrowa Tarnowska, ul. Szpitalna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2020-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 1
    33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozdt.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą nici chirurgicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup wraz z dostawą nici chirurgicznych. Zamówienie swym zakresem obejmuje: Pakiet 1 - Nici chirurgiczne – nić pleciona wchłanialna okres podtrzymywania tkanki 28 - 35 dni, całkowity okres wchłaniania szwu 56-70 dni, z powleczeniem poliglaktyny i stearynianu wapnia, lub poliglikonatem lub mieszanką kopolimeru kaprolaktonu/glikolidu i L - laktydu stearynowo – wapniowego (pozycje 23-24 nić syntetyczna, pleciona, lub monofilament, powlekana, o krótkim okresie wchłaniania do 56 dni. Okres podtrzymywania tkankowego 50% w 5- 6 dniu). Pakiet 2 - Nici chirurgiczne – nić monofilament poliamidowy. Pakiet 3 - Nici chirurgiczne – nić do szycia narządów miąższowych. Pakiet 4 - Nici chirurgiczne – nić monofilament polipropylenowy. Pakiet 5 - Nić o długim okresie wchłaniania od 180 – 210 dni, okres podtrzymywania tkankowego 50% - 28-35 dni, 0%- 70 dni. Pakiet 6 – Nici chirurgiczne – nić pleciona poliester. Pakiet 7 – Staplery skórne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141121-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane, stanowiące ofertę: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Wypełniony i podpisany formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo w przypadku gdy osoba lub osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa i/lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4) Ulotki, foldery, opisówki o danym asortymencie. Foldery, dokumenty winny być złożone do każdej pozycji z pakietów: 3, 4, 5, 6, 7. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek zaznaczenia na ulotkach, folderach nr pakietu oraz nr pozycji z pakietu, którego dotyczy złożony dokument. 5) Próbki oferowanego asortymentu: - po 3 saszetki dla pozycji 2,3,4,6,7,9,11,12,13,14,16,17,18,19,22,23,24,26,27 z pakietu 1 - po 3 saszetki do każdej pozycji z pakietu 2 Na Wykonawcy spoczywa obowiązek zaznaczenia na saszetce nr pakietu oraz nr pozycji z pakietu którego dotyczy złożona próbka. Próbek nie należy składać na asortyment określony w pakietach: 3, 4, 5, 6, 7. Próbki należy zapakować oddzielnie w ramach oferowanych pakietów – z naniesieniem na opakowaniu nazwy Wykonawcy oraz numeru pakietu, pozycji. Próbki muszą zostać przesłane i dostarczone osobno (nie złączone z ofertą) w terminie: nie później niż dzień, godzina składania ofert. Próbki będą stanowić wymagany załącznik do oferty. 6) W celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca składa: - Oświadczenie o posiadaniu odpowiednich dokumentów - załącznik nr 7 do SIWZ 7) W celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu każdy wykonawca musi dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ; 8) W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust 5 ustawy Pzp należy złożyć wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w tych oświadczeniach stanowić będą wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie wg wzorów na załączniku nr 3 oraz nr 4 do SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. 4. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 5. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). W takiej sytuacji wykonawca zobligowany jest do wskazania Zamawiającemu sygnatury postępowania, w którym wymagane dokumenty lub oświadczenia się znajdują. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 7. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu będą składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczących Wykonawców muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach